Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Biabaatje; en, heb je antwoord gekregen op je vragen? Fijn dat het andere niertje er wel goed uitziet.. En nu genieten, he?

@miranda; Leuk, Amsterdam!! Museumplein is toch met 538 morgen? Lijkt me helemaal top!

Wij gaan morgen een weekje op vakantie! Heerlijk naar de Wadden met de de kleine. Mijn ouders komen ook nog langs een paar dagen, en mijn broer en schoonzussie met de kleine.. Het wordt helemaal gezellig..

Iedereen fijne koninginnedag!!

Toedeloe

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@bibaatje; over 7wk dus weer check -up s6 meid
    wat een schattig shirtje wordt er verliefd op!

@miranda; niemand verwacht ook van je dat je je ventje niet vergeet.. .welke naam hebben jullie hem gegeven? of houd je dat liever prive, onthoud dat je ook over deze verdrietige gebeurtenis ook altijd mag schrijven hier, even je hart luchten.. .ook al weet ik niet altijd wat ik zeggen moet of kan, iets is beter dan niets!
    en als jullie er klaar voor zijn, dan gaan jullie er samen voor, zal dan zeker voor je duimen op een goede zwangerschap en bevalling! dikke knuffel van mij!
    en veel plezier morgen!

3. Zeepaardje

mrt; geniet van je vakantie; veel plezier!

4. sandra

sandra Fanatiek lid

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Mooi kereltje Sandra! Wanneer heeft hij wat minder "draadjes"? Kom je zelf wel een klein beetje aan je rust toe? Lijkt me toch niet niets om 3 x per dag naar het ziekenhuis te gaan. Is er al enige zicht op wanneer je je kleintje mee naar huis kunt nemen?

Mega knufff

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Ja het is zwaar, zeker omdat ik echt heel veel bloed ben verloren en heel zwak ben. Maar als ik dan dat kleine wondertje zie liggen en bedenk dat hij er bijna niet meer was geweest. Ben ik zo dankbaar dat hij er nog is en dan neem ik al die ongemakken voor lief.

Er is nog geen zicht op wanneer hij naar huis mag. Hij ligt nu nog op de High care neonathologie afdeling, hij doet het super goed. Dus als hij van de ademhalingsondersteuning af is en hij zelf helemaal drinkt en dan nog enige tijd helemaal stabiel is mag hij denk ik naar huis.
    Maar of dat een week is, of meerdere weken dat is de vraag?

7. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Wolfje: Wat een lieve woorden.
    Maar het is niet mijn bedoeling om er hier heel veel over te schrijven, en dat is niet omdat ik niet wil. Maar omdat de meeste hier zwanger zijn.
    En we moeten er vanuit gaan dat de meeste zwangerschappen goed verlopen. De naam is Jonas, we hebben dat heel snel moeten bedenken aangezien we nog geen naam hadden.
    Bij een eventuele volgende zwangerschap zal ik altijd angst houden, dat besef ik maar al te goed.
    De meeste hier hebben helaas moeten ondervinden wat het is om een miskraam te krijgen, nu snap ik pas hoe erg dat is.

8. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sandra: Wat fijn om van je te horen en dat je nog tijd hebt gevonden om ons te updaten. Ik kan mij zo voorstellen dat je daar helemaal geen tijd of zin in hebt. Het is nogmaals een prachtig mannetje en ik hoop dat hij snel weer in orde is en veilig met jullie mee naar huis kan.
    Sterkte in deze moeilijke en vermoeiende tijd.
    En probeer voor je zelf ook rust te nemen.

9. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @mrt: Geniet van jullie vakantie!
    Hopelijk zit het weer mee.

@All; Heb geen idee of we vanmiddag nog weg gaan, want de kleine man is verschrikkelijk aan de diaree.
    Nog iets raars, hij schuift al maanden op zijn billen, gaat hij ineens kruipen.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @miranda je mag hier altijd vertellen over je verdriet, weet zeker dat ik ook namens de andere zwangeren spreek!1

geloof dat jij gisteren naar mijn echo vroeg, we willen heel graag weten wat het word dus echo is zeker spannend, en gezien mijn vorige 20weken echo niet zo goed was vind ik het deze keer extra spannend denk dat ik dit keer minder relaxed erheen ga. waarschijnlijk gaat mijn beste vriendin mee want mijn vriend heeft eigen bedrijf en hij kan nu echt geen vrij krijgen want is drukste tijd in het seizoen

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sandra wat super fotos van jullie manneke volgens mij is het een echt vechtertje hoop dat hij heel snel naar huis mag meid.
    denk je wel ook beetje aan jezelf je moet echt tot rust komen meid vooral je zoveel bloed verloren hebt.

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38

Ja het bevalt super. zijn er goed gewent, maar ja ben dan ook met 2 minuten over de grens en binnen 10 minuten bij mijn (schoon)ouders. Voelt nu niet echt als Duitsland he;)

Ja ik heb ook al wat gegoogeld ivm vijhandig baarmoederslijmvlies, maar op zich isde slagingskans m.b.t. IUI vrij goed hierbij.... we zullen zien, de tijd zal het leren.

Ohhh dames nog wat, was vandaag in Geleen op de braderie zij mijn moeder ineens ,och kijk daar zijn peet en Jerom, (de aankomende ouders van mijn petekind) ik kijk en inderdaad dat waren ze en ze stonden aan de kassa met blauwe kleertjes...... hoezo ik weet niet wat het wordt. Waarschijnlijk wordt ik dus peettante van een kereltje:) ) heb gewoon gedaan of ik het niet gezien had en ze een winkel verder opgezocht:)

Liefs Chelleke

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke leuk een jongentje krijg je je handen nog vol aan ;)
    kan me nog herineren toen ik niet wou dat iemand wist wat werd en een winterjasje voor bryan ging kopen zat ik heel panisch om me heen te kijken of ik niemand zag hahaha heeft de verkoopster ook heel snel het in tasje gedaan die had het meteen door hahahaha

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ja idd dat zou ik ook hebben, maar zij hadden ons natuurlijk niet verwacht in geleen, wij komen daar nooit. ze vroeg ook toen ik hun in die winkel erna zag van welke kant we kwamen omdat ze ons nog niet hadden gezien, hebben mams en ik maar even "gelogen"hahaha.

xxx

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke verstandig meid, dat kun je altijd nog vertellen als ze bevallen is hahahaha, was de braderie leuk?? mijn pap was ook daar geweest (oma woont daar)

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vind dat jullie een hele mooie naam hebben gegeven aan jullie mannetje.
    Vergeten zullen jullie Jonas nooit, hij heeft een speciaal plekje in jullie harten gekregen.
    Als je er wel over wil praten hier, ik heb er geen probleem mee hoor.
    Wij hebben met Megan ook gemerkt hoe kwetsbaar het leven van je kindje is (wij zijn haar vanaf de geboorte tot 5mnd 3keer bijna kwijt geweest)
    Je wil er niet bij stil staan en het liefste op een roze wolk leven maar helaas leerd het leven ons dat het heel anders is.
    xxx Sloppy

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Chelleke: Wat leuk een knulletje :D En ik hoop dat bij jullie de IUI heel snel aanslaat hoor :D

@Vivi: Balen als je vriend niet mee kan naar de 20wkn echo. Ik hoop dat ze dan wel heel veel foto's voor je maken.

@Miranda: he bah diaree! hoe oud is hij?

@Mrt: geniet van je vakantie!

@betrapt: wij werden net ook betrapt bij het kopen van roze kleding :D ach het maakt eigenlijk ook helemaal niet uit of ze het weten of niet.

@tweeling: in het begin van mijn zwangerschap hadden we een lichte angst voor een 2ling.......waarom is een raadsel.
    Maar sloppyman denk nu nog steeds dat het een 2ling gaat worden.
    Das niet grappig omdat hij vaak dingen omtrent een zwangerschap goed heeft zoals wat het word en bevaldatum.
    Zou toch wel een schok zijn hoor als ik lig te bevallen hoor :D
    Maar goed we hebben bedden zat in huis dus dat komt dan wel goed.

Verder heerlijk koninginnedag gevierd en leuke dingen gekocht. Niet veel maar wel wat.
    Megan heeft zich prima vermaakt en nu ligt ze heerlijk in bed :D

18. Zeepaardje

Wou je gewoon laten weten meid, dat ook jij je gevoelens hier mag plaatsen... als jij er de behoefte aan hebt;) knuf
    Mooie naam meid:)

19. Zeepaardje

sandra; dikke knuffel voor jou en je ventje!

chelleke; leuk een ventje;)

sloppy ; dus fijne dag gehad;)

alll knuffel

20. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Hij is 19 maanden, een weekje ouder dan Megan.
    De diaree is er nog steeds, maar het neemt al een vastere vorm aan.

@Chellek: Wel lekker dat je zo dicht bij de grens woont dan ben je bij je familie ed.
    Ik denk dat je ze betrapt hebt. Gewoon doen alsof je neus bloed, na de bevalling kunnen jullie er vast heel hard om lachen.

Ik ben vandaag in Utrecht gebleven en mijn man is met vrienden naar Amsterdam gegaan.Wel jammer maar ik kan mijn kind met diaree niet bij mijn zusje brengen

Deel Deze Pagina