Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

miranda; ah diaree is zo vervelend knuf

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Sloppy: ik hoop idd ook dat de IUI snel aanslaat, heeft nu wel lang genoeg geduurd ( maar als ik sommigen hier zie/hoor dan moet ik mijn mond houden en niet klagen).

Dikke knuffel Chelleke

3. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Wolfje: Diaree is heel vervelend en vooral heel vies.
    Hij ligt lekker te slapen,hopelijk gaat het morgen weer beter.
    Hoe gaat het met piesen in de flessen?

4. Zeepaardje

gaat goed, zitten al aardig vol hahaha

zoontje had begin april diaree was net zindelijk; liet een scheetje en bam alles zat onder zo sneu!

hopelijk knapt je zoontje snel op...

hier ontzettende buikkramp:(

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy ja vind het ook jammer da t hij niet meekan maar gelukkig maken ze hier veel foto en dvd dus alles ligt goed vast haha

Verder allemaal knuffel, heb geen dit om te reageren ga plat ben op

6. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Kennen jullie me nog?
    Ik was ook 1 van de pink ladies...

In nov 2010 kreeg ik vrij onverwacht een andere baan en besloten mijn vriend een ik een pauze in te lassen van het proberen zwanger te worden. Vandaar dat ik niet meer op zp was..

Afgelopen maart besloten we er weer voor te gaan en 17 maart startte mijn laatste cyclus. Dmv tempen had ik op 9 apr een eisprong gespot (erg laat)..Werd daarna na 2/3 weken nog niet ongi en heb vanmorgen getest..Zwanger! Kan het nog niet bevatten...

Heb intussen eea gelezen van jullie en ben blij verrast te zien dat oa Sloppy, Wolfje en Vivi zwanger zijn!! Gefeliciteerd meiden, echt geweldig!! Het is jullie enorm gegund.

Ik hoop dat jullie het goed vinden als ik weer een beetje mee klets...Heb jullie wel gemist namelijk!

Liefs Vlinder

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Tuurlijk vlinder klets gezellig mee, welkom terug.
    Oh enne............. gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk :), zou het bijna vergeten.
    Hoe bevalt je nieuwe baan?

Liefs Chelleke

8. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi hoi

Sorrie dat ik vrij weinig op iedereen reageer hoor, maar het is hier zo hectisch allemaal!!
    Maar Lucas gaat steeds meer voorruit, dus we zijn echt superblij.

Ik heb mijn bevallingsverhaal opgeschreven, het is een vrij heftig verhaal, dus jullie moeten maar zelf kijken of je hem wilt lezen.

Nou ga nu snel eten, even rusten en daarna weer naar onze kleine kanjer.

Liefs Sandra

http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/273028-mijn-bevallingsverhaal-heel-heftig-maar-goede-afloop.html

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Poeh Sandra, wat een heftig verhaal..... ik krijg er kippenvel van. Wat goed dat je naar je lijf hebt geluisterd toen jullie in de auto zaten en terug gekomen zijn, anders had het wel eens anders kunnen aflopen.
    Vind het ongelofelijk goed om te horen dat Lucas zo aansterkt. en JIj? voel jij je lichamelijk ook al wat beter?
    Het komt goed met Lucas daar heb ik alle vertrouwen in. Het is echt een sterk ventje met 2 sterke ouders en broers.
    Liefs Chelleke

10. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chelleke: Bedankt! Baan bevalt ook goed.
    Voor jou ook spannende tijd zie ik..Hoe is het met je?

11. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra: Pff..wat een verhaal zeg!! Hoop dat ik je toch mag feliciteren? Je hebt tenslotte wel een prachtventje! Hoop dat jij en je kleine kanjer het goed maken..Ik wens jullie gezin het allerbeste! Liefs, Vlinder

12. Zeepaardje

@vlinder; welkom terug en gefeliciteerd:) tijd voor een mooie banner:)

@sandra; wat heftig meid, gelukkig heb je een gezond mooi lief ventje erbij;)

@all; dikke knuffel

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @vlinder: bij mij gaat het best goed, alleen langzaam aan toch wat ongeduldig aan het worden en soms verdrietig, maar verder niet te klagen. Ben er van overtuigd dat het goed komt, de vraag is alleen hoe en wanneer??

Liefs Chelleke

14. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Sandra, pfff wat een verhaal zeg. Jullie hebben allebei een hele grote engel op jullie schouders gehad. Gelukkig gaat het nu goed en hopelijk kunnen jullie snel thuis gaan genieten van jullie wonder.

@Vlinder, gefeliciteerd en welkom terug.

Hier ben ik een beetje in de war door alles. Zie heel erg op tegen de HSG-test terwijl ik nog niet eens weet wanneer die is. Moet nog ff ongi worden maar die komt eraan. Het besef begint nu aardig door te dringen dat een spontane zwangerschap er niet in zit. Gelukkig kunnen ze wel wat doen maar toch?! Ik ben dan ook iets minder aanwezig op zp, lees nog wel mee.

Fijne avond nog.

15. Zeepaardje

sunshine; ik wou dat ik iets voor je doen kon meid! Leef met je mee en wens je heel veel sterkte en succes toe!!!

vivi; hoe is het eigenlijk met jou?

16. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Vlinder. Welkom terug en gezellig dat je weer mee komt kletsen.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    En bevalt je nieuwe baan?

@Sunshine: Ik wens je sterkte met de aankomende test.
    Kun je er goed met je man/vriend over praten?

17. Zeepaardje

oh lieverds, ik ben zo moe, ga ff uurtje op de bank luieren:)

18. Zeepaardje

denk trouwens dat ik zo na de koffie maar naar bed ga...

19. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolfje: Bedankt meid! Ga idd ff een banner maken:p.. Jij ook onwijs gefeliciteerd!! Ben echt blij voor je:) Hoe voel je je?

@Chelleke: Kan me voorstellen dat het vervelend is en je er ongeduldig van wordt. Zal voor je duimen hoor!!

@Sunshine: Wat ontzettend rot zeg! Ik denk aan je hoor..veel succes..

@Miranda: Dank je! Baan bevalt zeker goed. Hoe is het met jou? Lees dat je kindje te vroeg geboren is..wat vreselijk! Heb je dat een beetje kunnen verwerken? Je bent wel weer bezig zie ik?

20. Zeepaardje

vlinder; erg onzeker, gevoelige borsten, moe en kan het hangerige gedrag van me man niet verdragen, pff

en hoe voel jij je?

Deel Deze Pagina