Welkom terug Vlinder! Natuurlijk mag je weer meekletsen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En wat een vreugd.. zwanger, super!! Van harte gefeliciteerd meis
Hier verder eigenlijk nog weinig nieuws. Vrijdag mijn laatste pil geslikt en nu mijn ongi afwachten zodat we kunnen gaan beginnen met spuiten van de meds.. Zaterdag een superdag gehad. We zijn met de kleine op de kindervrijmarkt gaan staan en hij heeft het heel goed gedaan! We hadden heel veel kleine setjes Lego en die heeft hij samen met paps en mams op zijn kleedje opgebouwd en verkocht. Het weer was heerlijk en de opbrengst was ook goed. Gisteren bij mijn schoonvader en zijn Thaise vriendin geweest want zij moet komende week weer voor 3 maanden terug naar Thailand. Was ook erg gezellig. Kleine heeft deze week vakantie. Ik hoef alleen morgen te werken en ben de rest van de week met de kleine vrij. Nog eens even gaan bedenken wat we vandaag gaan doen. Iemand tips?!
Ha Ladies. Hier is nog aardig gekletst zeg gisterenavond en vanmorgen. Hier een hele onrustige nacht gehad. enorm veel spierpijn in mijn buik, liezen en rug en ik weet niet waar het vandaan komt, in ieder geval is het niet prettig. @ Sandra: Wauw!!!! alleen met neusbrilletje is jullie Lucas een nog groter stuk @ Meijke: Wat vervelend zeg alweer in het ZH. Ik hoop dat dit de laatste keer is en je volgende week op de geplande datum middels Keizersnee kunt bevallen van jullie prachtige dochter... @all: hele fijne dag gewenst. Ik ga zo weer aan de scriptie. Liefs Chelleke
@Allen: bedankt meiden!! @Meike: Goed je hier weer te zien! Wat enorm balen dat je zo vaak naar het ziekenhuis moest...Hoop dat je er gauw vanaf bent, zodat je kunt gaan genieten! @Sloppy: Jij ook nog gefeliciteerd!! Was zo blij voor je toen ik het las Hoe gaat het met je? Sterkte met je meisje! @MissQ: Hoe is het met jou? Spannende tijd zie ik.. Succes hoor! @Vivi: Jij ook nog gefeliciteerd!! Hoe gaat het? Je bent al een eindje..
@vlinder: het gaat nu gelukkig weer heel goed Ik heb heel erg HG gehad maar dat is nu over. Wel heb ik het PUPPP syndroom, dit is een allergische reactie op eiwitten die in de placenta gemaakt worden. Ik heb jeuk over mijn hele lijft en rare rode bultjes en vlekken. Megan zit nu aan ee broodje en we gaan om 10.30 naar de HA. Ze is helemaal schor van het hoesten en ze heeft echt een hele rode snoet. Ze kwam wel uit bed zonder koorts dus dat is wel fijn.
@vlinder ja bijna 16 weken alweer gaat snel, uhm hoe het gaat op en af heb een cyste op mijn eileider en die doet nogal pijn hoop dat hij nu bijna weg is en anders doorgestuurd word want dit is echt niets zit al bijna 8 weken thuis verder nu al behoorlijk last van mijn rug en af en toe mijn bekken dus kon beter hahaha maar heb het er voor over hoor @sloppy hoop dat de ha iets voor megan kan betekenen en meid als je je beter voelt met doorverwijzing gewoon voet bij stuk houden dat werkt hier ook altijd het beste uiteindelijk zie jij megan iedere dag en hij maar zelden @chelleke niet te hard werken he is weer laatste mooie dag dus ook beetje genieten he
Slop, wat zielig je meisje weer ziek! Hier, te vroeg gejuicht. Bloedverlies bij het opstaan, dus behalve naar de wc niet uit bed. En...de arts was hier net, ik mag niet meer naar huis voor de KS.... Deze staat...tromgeroffel...9 mei gepland. Hoop dat ze eerder komt, nog een WEEK blijven anders dus hier. Het is het allemaal meer dan waard straks, en ik besef me hoe blessed ik ben...maar ik mis mijn man, de poezen en mijn eigen bedje... Ik zal ook niet heel veel op ZP zijn misschien, lastig reageren vanaf de phone... Knuffel voor jullie
@sandra; wat een prachtventje zeg!!! en wat knap van de zuurstofondersteuning af! fijn dat het zo goed met hem gaat! @vivi; oh meid, wat balen van je rug!!! knuf @sloppy;wat vervelend van je meissie zeg! knuf @missq; geniet van de vakantie met je ventje! @chellke; s6 met je scriptie! @meijke; dikke knuffel meid, sterkte en hopelijk wordt je snel mama! @hier; ben er vanmiddag niet en vanavond ook niet... knuffels
NOD lijst: 23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, op naar IVF 02-05-2011; Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19, 13-4 samenl.test 11-05-2011: Chelleke , 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na laparoscopie Zwangeren: 27-05-2011, Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 4 april gyn, 20 april SEO 22-10-2011 Vivi, 30 jaar, 2e kindje, Vk controle 4 mei echo 24-12-2011 Wolfje22, 2de kindje, eerste echo 18mei, intake vk 24mei Bevallen: Sandra; Lucas
NOD lijst: 23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 02-05-2011; Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19, 13-4 samenl.test ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, op naar IVF 11-05-2011: Chelleke , 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na laparoscopie Zwangeren: 27-05-2011, Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 4 april gyn, 20 april SEO 22-10-2011 Vivi, 30 jaar, 2e kindje, Vk controle 4 mei echo 24-12-2011 Wolfje22, 2de kindje, eerste echo 18mei, intake vk 24mei Bevallen: Sandra; Lucas
@Sloppy: Wat vervelend zeg! Hoop dat je er verder wel van kunt genieten..Sterkte met Megan. @Vivi: Dat is inderdaad balen..Hoop dat het gauw wat beter gaat dan! @ Meike: Hoop voor je dat ze eerder komt..Maar ze is hoe dan ook snel bij je! Sterkte nog even meid!
NOD lijst: 23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 02-05-2011; Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19, 13-4 samenl.test ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, op naar IVF 11-05-2011: Chelleke , 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na laparoscopie Zwangeren: 27-05-2011, Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 4 april gyn, 20 april SEO 22-10-2011 Vivi, 30 jaar, 2e kindje, Vk controle 4 mei echo 24-12-2011 Wolfje22, 2de kindje, eerste echo 18mei, intake vk 24mei ??-12-2011 Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei Bevallen: Sandra; Lucas
Vandaag is Lucas een week oud, en gaat erg goed met hem. Als hij in deze stijgende lijn blijft, zal hij over een dag of 10 naar huis mogen. Met mij gaat het vandaag niet zo goed, ik kan alleen maar huilen, alle stres van afgelopen week komt eruit. Ook heb ik op Google zitten kijken naar zuurstoftekort bij de geboorte en heb ik allemaal horror verhalen zitten lezen. Gelukkig kon de kinderarts mij vanmorgen wat gerust stellen. Als Lucas echt ernstige afwijkingen in zijn hersenen had gehad, had hij zich heel anders gedragen, maar ja garanties geven ze je niet. Nou nu maar even wachten op de VK, die komt nog even langs Liefs Sandra
NOD lijst: 23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 02-05-2011; Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19, 13-4 samenl.test ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, op naar IVF 11-05-2011: Chelleke , 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na laparoscopie Zwangeren: 27-05-2011, Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 4 april gyn, 20 april SEO 22-10-2011 Vivi, 30 jaar, 2e kindje, Vk controle 4 mei echo 24-12-2011 Wolfje22, 2de kindje, eerste echo 18mei, intake vk 24mei ??-12-2011 Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg.
sandra; ah meid toch dikke knuffel... het is ook niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt... kun je er in je omgeving goed over praten? wat fijn dat je ventje het zo goed doet zeg en wat een fijn voorutzicht dat als het zo doorgaat lekker thuis!
Sandra, wat fijn dat je mannetje het zo goed doet!! Die onzekerheid moet vreselijk zijn, hopelijk mag hij over 10 dagen naar huis! De kinderarts zal het wel weten, maar snap dat je ongerust wordt van die verhalen. Sterkte!! Lastig om niet te googlen...Mijn complicatie loopt net als een loslatende placenta ook niet altijd goed af en ik weet dat je niet moet googlen maar je doet het toch...