ja he leek mij ook en ben al jaren weer op zoek naar zo'n jurk heb er ooit een gehad en ze zitten zo heerlijk, boven wat strakker en dan uitlopend heb je lang niet gezien hahaha denk dat ik gewoon eens bestel en kijk hoe ze zitten in xl ofzo hahaha heb normaal m
@Sandra: Is zeker niet niks allemaal..Doe rustig aan hoor! Gelukkig maakt je ventje het goed..Sterkte!
@vivi: Ik denk dat het best kan hoor! Ik heb hem toevallig ook besteld @Meijke: hé! Wat balen zeg! Een hele week nog in het ziekenhuis! Sterkte meis. nog 6nachtjes slapen @sandra: Je moet ook niet de verhalen op het net lezen.......dat zijn alleen de extreme gevallen hoor! Mijn Zus heeft zuurstof gebrek gehad tijdens de bevalling. De bevalling ging extreem snel gegaan waardoor het gebeurde. Zij heeft een lichte epilepsie eraan over gehouden maar niks ernstigs. Ze is verder helemaal gewoon hoor! Laat je niet gek maken hoor! En ze hebben in het ziekenhuis direct voor extra zuurstof gezorgt. Dikke knuffffff voor jou hoor! Het is ook echt niet niks wat jullie hebben meegemaakt. Megan heeft keelontsteking. Dus uitzieken en als ze met een paar dgn nog koorts heeft krijgen we AB
Thnx meiden voor jullie lieve woorden en steun, altijd fijn. @Miranda, ja we kunnen er goed samen over praten gelukkig. Nu heb ik het nodig om er veel over te praten en manlief gaat liever sporten of op de pc. Allemaal goed. Gelukkig gaat hij meestal wel mee naar alle onderzoeken. @Meijke, oh balen zeg. Hopelijk hoef je niet te lang te blijven en kan je volgende week van jullie wonder genieten. @Sandra, soms lucht het op om even lekker te janken. Meteen goed voor de verwerking. Laat het lekker gaan en probeer niet teveel te googlen, ik weet het, best lastig. Hele dikke knuffel en hopelijk zijn jullie snel thuis en kunnen jullie gaan genieten. @Sloppy, pffff keelontsteking, pijnlijk. Misschien wil ze wel lekker waterijsjes eten. Hielp bij mij ook altijd goed. Sterkte. Hier komt de ongi eraan, heb een afspraak voor de HSG-test op woensdag 11 mei, pfff, komt nu toch wel dichtbij haha.
@sunshine: We hebben een hele baterij aan watereisjes in huis en ze wil alles maar geen ijsje! Rare griet is het hoor.............hahahahaha Wel fijn dat hij nu gepland staat. Ik heb er ook een gehad en ik vond het 100% mee vallen en bij mij was er een eilijder verstopt. Het deed niet meer pijn als een menstruatie
jeeee we gaan morgen naar de efteling!! mijn vriendin smste of bryan en ik zin hadden om mee te gaan nou die keuze was zo gemaakt hahaha, gaat hij dag later naar opa en niet naar de opvang deze week
Sterkte Sandra, het is ook allemaal niet niks wat jullie hebben mee gemaakt. Geniet van de kleine man en hopelijk mag hij snel naar huis. Ik ben ook iemand die dan als een gek gaat googlen, maar laat je niet gek maken. Dikke knuffel
@MissQ: Hopelijk komt de ongi snel, des te sneller kun je starten met IVF. @Vivi: Fijne dag morgen!En de jurk ziet er erg leuk uit @Sloppy: Sterkte met Megan en hoe is het met de jeuk? @Sunshine: De meeste mannen zijn helaas moeilijke praters helaas. Ik hoop dat de test voor jullie uitkomst gaat bieden.
Op zich ben ik er een beetje gewend aan geraakt. Alleen word het wel steeds erger.... De gyn heeft ook gekeken en als het niet meer dragelijk is dan kunnen ze me medicijnen geven. Sinds vandaag zitten mn benen ook helemaal onder.
@Vivi: leuke jurk, moet je kopen. vind de kleur ook echt super. @Meijke: spannend, nog maar 7 dagen... ik denk trouwens dat ik wel weet hoe jullie meisje gaat heten (ongeveer) aangezien je gedichtje voor op het kaartje @Miranda: Lijkt me spannend en dubbel voor jullie nu jullie er stilletjes weer voor gaan. hopelijk krijg je snel een onbezorgde zwangerschap. @Sandra: Kan me voorstellen dat je er door heen zit. is ook niet niks wat je allemaal te verwerken hebt gehad zeg. pfff. Maar.... wat is het een knap ventje zeg! @ Sloppy: oh verschrikkelijk die jeuk, krijg er zelf jeuk van hahaha.... beterschap met jullie kleine meid. @Sunshine: hopelijk komt er duidelijkheid uit de HSG, ik heb hem onder narcose gehad (laparoscopie) dus ik kan je helaas niet vertellen hoe het is. @ vlinder: vind het wel gezellig dat je er weer bent, alsof je niet weg bent geweest @ MissQ: Ik hoop dat jullie snel kunnen starten met de 1e en de laatste IVF. @ Googlen: oh dames ik google me ook rot over IUI en vijhandig baarmoederslijmvlies.... ik wordt gek van mij zelf maar kan het niet laten, ieder succesverhaal dat ik lees geeft weer hoop, maar ieder minder succesvol verhaal geeft angst en onzekerheid.... ze hadden Google nooit moeten uitvinden Nog steeds last van spierpijn in buik en bovenbenen, ik weet echt niet waardoor het komt heb ook rommelende darmen en steken in mijn hele onderbuik en liezen..... symptomen lijken het me niet, is nog veel te vroeg... heb op dag 13 mijn ei gehad,maar leuk is anders. Liefs Chelleke
Hoi allemaal!! @Meijke: Ohhh spannend, 9 mei de dag na moederdag. Hopelijk vliegt de week voorbij. @Sunshine: Spannend 11 mei!! @Google: Gelukkig ben ik niet de enige Kreeg vandaag al van de verpleegkundige op mijn kop. Ze zei ik heb gehoord dat moeders heeft lopen Googlen. De arts en de verpleegkundige kunnen mij geen garanties geven voor de toekomst, maar zoals hij het nu doet en hoe goed hij het allemaal oppakt, ziet het er wel positief uit. Ook de echo van zijn hersens liet niks raars zien. Misschien dat ze nog wel mri scan maken in het sofia, op zich zou ik dat wel fijn vinden, dat geeft net weer wat meer zekerheid.
@MissQ: Joepieeeeee op naar de 1e en de laatste IVF!!!! Dikke knuffel meid. @ Sandra: Wat een geweldig nieuws dat er tot nu toe niets gevonden is bij Lucas. Het komt echt goed!!! je hebt een sterk ventje en jij bent een sterke moeder..... nog 9 nachtjes en dan hopelijk naar huis. Liefs Chelleke
@Sandra: Het is afwachten maar als ze in het ziekenhuis positief zijn is dat een heel goed teken hoor! @MissQ: JAAAAAAA gaat het eindelijk gebeuren Ik zou jullie nog onze trouwringen laten zien
En zo gaat het er bij mij uit zien. Ik wilde graag mijn trouwring en verlovingsring bij elkaar dragen.
Wat een mooie ringen zeg!!! Hier aan het twijfelen of het nou wel of niet door gaat zetten. Bloed is beetje donkerrood van kleur, maar komt niet veel (Weet niet goed of ik dit nu wel of niet als ongi moet meetellen)
Bij onze cryo-tp had ik de eerste dag ook niet veel maar heb toch gebeld dat ik ongi geworden was..... Jij moet zeker beginnen met spuiten als het doorgebroken is? Anders voor de zekerheid even bellen.
Ik heb voor de zekerheid toch maar even gebeld met het ziekenhuis. Ze wil dat ik het even aankijk en morgen ochtend met ze bel om door te geven of het wel of niet door is gezet. Ze zei dat ze niet wilde dat ik te laat ga beginnen met spuiten. Ik mag op dag 2 gaan starten met deca..