Wat raar...en vervelend zeg! Hoop dat je ei gauw komt..Wanneer verwacht je? En gebruik je ovu-test of niet?
vlinder; ik gebruik deze ronde nu ovu testen... ik heb geen idee wanneer ik hem kan verwachten, vorige cyclus 54dg dus... afwachten!
Tja, altijd maar weer dat wachten...Succes hoor! Ik blijf duimen he..dat weet je! Dat blijf ik ook gewoon net zo lang doen totdat je zwanger bent
Jeetje vlinder, ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt. Jammer Wolfje toch geen ei, zou wel super geweest zijn. Wat goed dat AH heeft gewonnen van je bed Miranda, ik ben hier vanmiddag wel even naar bed geweest
@Wolfje: de kleine man is lekker verwent op zijn mini verjaardag. Hutspot bah! Sorry, ik ben blij dat ik witlof eet.
@Vlinder: Fijn dat je morgen naar de huisarts mag. Blijf het toch raar vinden. Ben benieuwd of ze wat voor je kunnen doen. @Sandra: Achteraf had ik toch liever naar bed gegaan. Heerlijk zo;n middag dutje
Zo, weer bij gelezen, maar de helft ben ik alweer vergeten Wat gaat het steeds hard! Ik heb nu ontdekt dat ik juist pukkels krijg na de ovulatie. Vorige keer gezamenlijk met de gevoelige borsten, nu dus weer! Er prijkt echt een joekel van een puist op mijn kin, hij showt zich trots aan wie het maar wil zien en zet mij volledig in zijn schaduw. De schoft! Indiaas! We krijgen bezoek dus ik trek alles uit de kast. Ik heb expres geen wijn gehaald zodat het niet opvalt dat ik geen glaasje neem, zeg wel dat ik het vergeten ben. Wel lastig hoor, ik kreeg een uitnodiging om dit weekend naar het café te gaan. Daar heb ik wel zin in, maar ik kan niet mijn gebruikelijke drankje bestellen. Normaal ga ik altijd met de fiets, maar dan ga ik nu wel met de auto en zeg ik dat ik daarom niet kan drinken. Hoe doen jullie dat zo subtiel mogelijk? Of hebben jullie gewoon iedereen verteld dat je zwanger wilt worden?
Hey meiden, bedankt voor de felicitaties allemaal!! Kon het niet laten om toch nog even te spieken. Heb even snel gelezen maar ook weer vergeten geloof ik. Dat heb ik nogal eens de laatste dagen, was ook al de helft van de boodschappen vergeten ondanks het briefje @MissQ, alvast heel veel succes voor morgen en hopen op positief nieuws, hoe lang duurt het dan of je weet of je zwanger bent of niet? @Vlinder, jeetje 3 weken, hopen dat ze nu eindeijk een bloedtest gaan doen. Succes morgen en hopen op heel goed nieuws, ik ga heel hard voor je duimen. @Miranda, manlief is gelukkig weer helemaal beter. Beetje slaaptekort gehad denk ik. Hier kan het nog steeds 2 kanten op. Borsten zijn iets minder gevoelig dan van de week maar darmen doen nog steeds gek. Heb ook in een keer veel meer energie (valt nogal op vanwege de ME/CVS die ik heb) dus ik ben heeeel benieuwd. Nou ga vast hapjes klaarmaken en koffie zetten. Tot morgen
Hele fijne avond Sun, verwacht je veel visite? Dank jullie allemaal voor jullie berichtjes en succes wensingen. Ik ben ook erg benieuwd wat me te wachten staat. Heb ook geen idee hoelang het duurt voordat ik eventueel weet of het gelukt is. Ik heb gisteren dus die pregnyl gespoten (5000) en dat halveert met de dag. Dit moet in ieder geval eerst weer uit mijn lichaam zijn voordat ik een positieve en juiste zw-test in handen kan hebben. Anders slaat hij valt positief uit, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Vanavond ga ik even afstand doen van ZP en me eens heerlijk op de bank begeven. Beetje energie opdoen voor morgen. Paar drukke dagen op het werk gehad, hakt er wel in. Wil morgen natuurlijk fris en fruitig voor meneer gyn verschijnen
@MissQ, dank je wel, komt wel goed. Ik vier het eigenlijk zaterdag maar er kunnen er een paar niet en mijn moeder en mijn zusje willen altijd perse op de dag zelf komen, dat voelt echter Wel fijn dat de prik mee viel gister hihi. Was het daarna nog gezellig? Geniet van je rustige vrije avondje!
zeker nog gezellig geweest daarna (mooi kussen onder mijn billen gelegd after!). Een hele fijne avond gewenst, geniet van je avond en laat je heerlijk verwennen!
Fijne verjaardag Sunshine!! Ik ga vanavond lekker een tv avond houden, eerst GTST kijken en daarna expeditie robinson, heerlijk!!
hier weinig nieuws verder... meiden ik denk aan jullie!!! Liefs mij edit; assje of de buitentemp invloed heeft op je temp ik heb geen idee...
Het bezoek is inmiddels al een tijdje weg, ik heb er een lichte hoofdpijn en een volle buik aan overgehouden Gelukkig trapten ze in mijn vergeten-wijn-te-kopen smoesje! Manlief ligt te slapen op de bank, die is echt uitgeput, arme ziel. Straks even lekker de hondjes uitlaten en dan naar bed. Welterusten iedereen, dat jullie maar mooie dromen mogen hebben vannacht!