Hihi Assje, had net al gekeken bij temp. topic, hoop het zo! Thnx voor je info, toch handig die contacten. @Wolffje, ik ga vanmiddag bij een nichtje een bakkie doen, met 2 beebjes, pff en vanavond naar een vriendin. Morgen verjaardag vieren dus dat wordt een hele drukke dag. Zondag lekker niks en hopelijk genieten van een posi-test. Pfff, pretparken zijn ook vermoeiend ja, maar wel leuk en het i goed weer zondag toch? Misschien beetje frisjes.
Balen Soppy,maar gelukkig zet het niet door en heeft je mannetje iets leuks bedacht. Veel plezier en nou zijn wij natuurlijk ook errug nieuwsgierig
Ik hoop het ook voor je! Dat dekbed kun je dus vergeten Contacten zijn inderdaad handig, ik heb daarmee wel geluk in het kringetje waarin ik zit. Ik heb een medische studie gedaan en daardoor ken ik wat mensen die uiteindelijk tandarts, dokter of psychiater zijn geworden. Hoewel ik soms wenste dat ik meer timmermannen en loodgieters kende, want mijn man heeft twee linker handen hahaha!
Hahaha ja dat zou dan ook wel handig zijn, misschien een andere opleiding? Mijn mannetje zit in de IT en echt iedereen die komt of waar wij komen heeft wel iets met de pc of laptop, soms wel erg irritant maar ja.
Ach dikke trui aan! veel plezier meid en ik duim voor een roze zondag Heej veel succes/ plezier met de visite meid! en zondag lekker huisje schoon soppen! Beterschap met je migraine/hoofdpiin! ben wel nieuwsgierig wat je nu gaat doen haha wanneer ga je trouwen? Veel plezier!!! haha is goed meid!
All: zit nu in de auto ben nieuwsgierig!!! MissQ hoe is het gegaan???!!!!! Ik hoop zo voor je dat het raak is ga heel hard voor je duimen
Sloppy...en en en ben erg benieuwd wat je te wachten staat MissQ; hoe voel je je, hoe is het gegaan???
Ik heb even snel bijgelezen.. jeetje wat schrijven we toch veel. Wij gaan zo naar Frankrijk, een weekendje naar een vriendin van me. Dus ik heb zondag/maandag pas weer tijd om hier op het forum te komen. Fijn weekend allemaal.. Liefs
NOD lijst; 16 oktober : Chelleke84 rondje 11, 1e kindje, 26 jaar. 16 oktober : Sunshine81 (ronde 12, 1e kindje, 28 jaar) 18 oktober : Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 18 oktober : Bianca87 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 22 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 24 oktober : Blondi (ronde 2, 1e kindje, 21 jaar) 26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar) 28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje) 30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar) ZWANGER CM1978, 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, intake 19 Okt.
zo, hehe, ik ben weer bij hoor met dat lezen. Valt niet mee als je een dag niet bent geweest Hier nog steeds geen "kwaaltjes". Maar wel het kwaaltje testdrang. Die had ik gister al sterk, maar kon me beheersen. Toen ik vannacht uit mijn werk thuis kwam vroeg vriendlief ook nog is of ik al een test had gedaan, want het was immers een vroege test die ik in huis had. *zucht*... Helpt niet mee..... MAAR heb nog steeds geen test gedaan en wacht toch even af of ik ongi wordt of niet
Knap hoor Bianca dat je, je kan inhouden!! MissQ: hoe is het gegaan!! Ik moet zo gaan werken, en heb echt geen zin. Ik kom vanavond nog wel even kijken als de clienten op bed liggen, zal wel 22.00 uur zijn
Zo we zijn lekker thuis hoor. Hij had ons meegenomen naar de geitenboerderij in het Amsterdamse bos...........heel leuk hoor als het niet regend En ik heb een modderfobie en dat schiet niet echt op.....zeker niet als je kind haar moddervoeten op mijn nieuwe witte jas zet.. Tja het was heel leuk maar de zon had moeten schijnen. Daarna zijn we naar het restaurand met de grote gele M geweest maar MEgan haar eerste kipnuggy's gegeten heeft en 3 frietjes. en daarna naar huis Het was een gezellige dag op de modder na Sloppyman was deze fobie een beetje vergeten omdat we hier in zandvoort weinig modder hebben.....hihihi @MissQ: Waar blijf je nou???? @wolfje: Leuk walibi! Ik heb ooit een seizoen pas gehad omdat ik op 10min van walibi flevo af woonde! Ik ging elke week @Bianca: Sterkt hoor!! Ik hoop dat je wachten beloond word hoor
@sloppy; een modderfobie?? wist niet dat die ook bestond hahaha. Leuk dat je ondanks de modder toch hebt kunnen genieten Jou NOD is toch ook maandag? Ik ga ook heel hard duimen voor jou wonderbaby
@sloppy; klinkt verders wel leuk ja, alleen idd balen vna het weer! ik heb een drie parken pas...heelijk, maar daarmee mag je dus ook 1x naar een ander park en hebben wij gekozen voor walibi belgie! @missq; meid waar ben je nou???
Nou ik hoef weinig terug te lezen na een avondje hard werken Fijn dat je een leuke middag hebt gehad sloppy, jammer van de modder. Hier trouwens geen modderfobie, kan ook niet anders met twee labradors die wel houden van een partijtje rollen in de modder MissQ: hoe is het gegaan vandaag??