Wat ben je toch een schatje he! Ik zit helemaal met een big smile achter mijn pctje jouw berichtje te lezen
Ach Sloppy, heel veel succes met het herbeleven van je bevalling en heel veel plezier met de verjaardag van Megan, pffff, wat gaat de tijd toch snel he!!!!
jeeeeeeeeeee we zijn er weer!!! maar nu heb ik het weer rete druk hahahaha gisteren had ik tijd om lekker te kletsen en konden we er niet op nou al met al gisteren om 18 uur begonnen met werken ipv om 0.00 direct aan de slag eerst 3 uur bij labiele vrouw gezeten, in tussentijd werd ik al gebeld of ik naar ander gezin kon (ging echt niet was ook geen probleem) toen ik eindelijk klaar was kon ik direct door naar weer een ander gezin daar was ik om half 1 klaar en daarna ben ik gaan slapen en is het ook rest van de nacht rustig geweest, vanmogen om 7 belde ze me op of ik dat laatste gezin dan helemaal wou gaan doen oke prima 7 dagen 56 uur dus gaat wel , en krijg vanaf morgen een stagaire mee ben benieuwd is mijn eerste dus wel spannend
Nou ik ben 10 jaar ouder Ben ik even 10 minuten boven om de was te doen, kom ik weer beneden staat de voordeur open, twee honden zitten buiten op de stoep en Jasper (morgen wordt ie 4 jaar) is verdwenen. En nergens te vinden. De halve buurt mee lopen zoeken, kwam die na een half uur weer thuis. Was ie bij een vriendje van Thomas naar binnen gegaan, en lekker gaan spelen grrrrrrrr. Ik zag hem al in sloot liggen, of een rare man aan de deur geweest of zo. Pffff.
Jeetje wat schrikken San!!! Pfff kan me voorstellen dat je daarvacuut grijze haren van krijgt! Gelukkig is ie weer fijn thuis!
Tja de honden zijn meer te vertrouwen dan Jasper, die zaten heel netjes op de stoep heel verbaasd te kijken, als ze in het vervolg even blaffen als meneer de benen neemt ben ik helemaal blij met ze
D'r was hier twee weken geleden een dikke envelop binnengekomen, met ons adres maar niet onze naam. Heb nog geprobeerd te achterhalen van wie het was, maar niet gelukt. Nou vandaag toch maar opgemaakt, zitten er vijf sensitest zwangerschappen in. Nou ik heb daar nog nooit wat bestelt, maar hahaha wel toevallig zeg
Ohh meiden, tijdje geleden had ik bij ons in de lokale krant een leuk vrijstaand huis gezien. Zit ie morgen hier bij ons in de open huize route (Van der Wal Makelaars te Zaltbommel). Heb manlief gevraagd of we ajb toch even kunnen gaan kijken. Huis staat al een tijdje te koop. Waarschijnlijk krijgen we voor ons huidige huis een stuk minder terug dan wat ze voor dit huis vragen. Maar wat is het een plaatje he. Ik wil morgen toch even gaan kijken (heerlijk eigenwijs he!). Misschien raak ik er dan wel in 1 klap van afgekikt
Ik heb jullie ook weer gevonden. Wat een gedoe zeg! Had ik gister lekker de tijd om op ZP te kunnen, crasht de hele handel. Kan gebeuren. Mijn profiel is er nog, weet niet og mijn banner ook mee komt
Wat was jij blij toen Jasper er weer was. ik zou mij ook behoorlijk zorgen hebben gemaakt. Nog 3 dagen en dan is de echo, spannend
NOD 16 oktober : Sunshine81 (ronde 12, 1e kindje) 22 oktober: Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom) 28 oktober : Blondi (ronde 2, 1e kindje) 28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje) 30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 31 oktober : Assje 28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar) ZWANGER CM1978: 24-05-2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 29-05-2011 echo 11 Miranda: 31 Mei 2011