Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Vlinder: Vol goede moed naar de volgende ronde, deze ronde heeft veel te lang geduurt.
    Ga je morgen ook stampot eten.
    Hier gaat alles goed behalve dat ik kotsmisselijk ben

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Lieverds, allemaal bedankt voor jullie positieve berichtjes, doet me echt goed...
    Dank je wel.
    Tot morgen

Liefs Chelleke

3. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Miranda: Jazeker! Ga er weer helemaal voor deze ronde:)
    Heb net stamppot op eergisteren, haha...Zou spinazie of bloemkool met aardappels ook goed zijn???
    Vervelend dat je zo misselijk bent:( Hoop dat het gauw minder wordt voor je!

Heb mn banner aangepast en heb het maar ruim genomen..Blijf temperaturen, dus hoop dat ik mn eisprong ga spotten! In elk geval maar lekker regelmatig klussen, dan zitten we zeker goed;)

4. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er nu ook vandoor...Benelux next topmodel is begonnen:)
    Lekker mn joggingpak aan...heeeeerlijk!!

5. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ik ga ook maar eens Net 5 kijken.
    fijne avond allemaal

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    slaap lekker allemaal. Kreeg net de verlossende mail dat ik een 9 had voor mijn presentatie en dus mag starten met afstuderen...... tot morgen. XXX Chelleke

7. Asun

Asun Niet meer actief

Daar ben ik weer.
    Lange dag gewerkt en morgen de hele dag team dag. Duss ik lees morgen avond hopelijk al jullue berichtjes.

@ Chelleke - Goed nieuws dat je mag afstuderen! wooh een 9 goed zeg. Welke opleiding doe je?

Truste allemaal

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen allemaal!

Gister ff in een dipje gezeten :(
    Ik zat nog steeds in de veronderstelling dat we deze maand overzouden slaan......ivm ons huwelijk...
    Dus sloppyman heeft gister heel duidelijk gezegt: Als je zwanger word deze maand dan gaan we toch eerder of later trouwen!!

Dus laat de ovu testjes maar komen :D

@Chelleke: GEfeliciteerd met je 9! WOW dat echt goed! Wat studeer je? Ik snap je teleustelling heel goed hoor! Ik weet dat elke mnd de kans heel klein is maar toch ben ik ook heel erg uit het veld geslagen als ik ongi word hoor.

@miranda: Balen dat je zo misselijk bent! Ik heb de eerste 12wkn helemaal geen last gehad van misselijkheid......dat kwam daarna pas en bleef tot ik bevallen was. Het heeft een naam geloof ik, maar het was op een punt zo erg dat ik alleen maar af bleef vallen en ze me opwilde nemen...
    Gelukkig is dat niet gebeurt!
    Ik hoop voor jou dat het snel over is!

@vivi & chelleke: Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad!

Megan besloot vanmorgen om 6.30 al wakker te zijn :( De laatste week kon ik haar dan een fles geven en dan ging ze weer verder slapen.......maar vandaag niet.
    Dus ze is nu tv aan het kijken :D Nu ga ik ff koffie zetten.
    Ik krijg vandaag de uitslag van mij uitstrijkje en ik moet eigenlijk al 3wkn bloed laten prikken maar ik heb echt zo geen zin!
    Ik heb een schildklier probleem en ze willen ff weten of hij het goed doet......ik voel me goed dus ik denk dat het wel goed zit :D

Nou ik ga ff mn koffie doen :D

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke gefeliciteerd meid een 9 super zeg!!!
    @sloppy datgene met misselijkheid wat jij gehad hebt,had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook tot ongeveer 18 weken dat heet hyperemesis gravidarum ik heb er ook mee in het ziekenhuis gelegen direct toen ik 6 weken zwanger was

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Vivi: Heb heb het tot aan de bevalling gehad ......helaas. De hele zwangerschap op een dieet gezeten en als ik me daaraan hield dan ging het prima, maar 1x zondigen en ik hing weer dgn boven de pot.
    Ik hoop zo dat ik dat niet heb als ik nu weer zwanger mag worden!
    Maar goed ik neem het er met veel liefde bij hoor :D

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy ja het is geen pretje he, ik riep ook al als de volgende zwangerschap al eens half zo goed gaat dan neem ik dat overgeven wel voor lief
    maar dan wel als het ff gaat niet meer in het zh liggen , en een onbezorgde 20 weken echo
    maarja dat heb ik helaas niet voor het zeggen

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @All: Goede morgen dames. bohh ben ook weer uit mijn bed... toch nog tot half 12 tv gekeken gisterenavond...
    Ga nu zo naar een vriendin toe die ik al een hele poos niet gezien heb ( heeft ook een kleine en was erg confronterend) en vanavond weer naar een andere vriendin toe.
    Druk druk druk.
    Ik doe de opleiding Social Work ( nieuwe SPH variant) in de deeltijd vorm.

Nou dames, ben er weer vandoor , kom misschien vanmiddag nog eff gedag zeggen...
    @Vivi veel plezier emt je qualitytime met Bryan...
    Heeft hij goed geslapen vannacht???

@ Sloppy: Erg he wat er in Zandvoort is gebeurd, ik zou er echt niet meer om kunnen slapen als het mij zo dicht bij zou komen.... Hopelijk hebben jullie er niks van mee gekregen!!!

Tot vanmiddag allemaal.

Liefs Chelleke

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke ja hij heeft heerlijk geslapen begon rond 7 uur weer te hoesten dus de tijmsiroop heeft zijn werk gedaan gelukkig
    zometeen ff naar de kv om neusspray te kopen

wat is er in zandvoort gebeurt??

14. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

@Sloppy ga jullie deze maand nog zelf proberen?

Om 12.00 uur heb ik de intake bij de verloskundige ben benieuwd

15. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    moge Dames!!
    Spannend.. Strakkies belt de gyn met de uitslagen van mijn bloed... heb ik deze maand wel of geen ei gehad?!?!! Geen ei, zou een hoop verklaren (geen posie-ovutesten en ook niet te spotten op mijn temp.) Wel ei, zou eventueel kunnen leiden tot een posi-zwangerschapstest aanstaande vrijdag..... Maar als ik dan NIET zwanger ben... dan is het weel even slikken denk ik...
    Ik weet het niet?!?!?! Ik wil mijzelf niet gek maken, voel me niet anders dan normaal.. Van t weekend af en toe steek in mijn BM... Ik hoop dat ze snel belt!!

@sloppy; balen dat je weer ongi werd.. Knap dat je vol goede moed weer aan de slag gaat deze maand!

@ de rest; Fijne dag vandaag!!

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

spannend:D ik duim voor je!!!
    let us know!!!
    Dus was je er mooi optijd bij vanmorgen, hopelijk kun je morgne weer verder slapen na de fles!
    Super goed van je! succes !
    en wat was het weer spannend:D
    ja bankrekening twijfelt haha
    heb ook nog een nieuwe jas nodig ontek ik zojuist pff eff dneken!
    blijft spannend:) s6 met wachten!
    Dan zitten wij goed:D
    Ik hoop het ook!!!
    ach het is voor een goed doel, nietwaar! en 9mnd zijn zo voorbij (acheraf)
    Balen van je ongi meid, maar nu heb je in ieder geval van duidelijkheid, s6 deze ronde weer!!!

Hier nog geen ei in aantocht:(

17. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chelleke: Wat goed zeg een 9!! Fijn dat je kan afstuderen..Veel succes:)

@ Sloppy & Mrt: Ben benieuwd naar jullie uitslagen!! Laten jullie het weten??

@ Wolfje: Hoop dat je ei gauw komt meid!!

Hier nog ongi, maar wordt al minder...Ben ook weer aan het tempen, dus ben benieuwd!

18. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Goedenmiddag allemaal,
    hier nog steeds geen ongi te bekennen :S
    Verder nog nieuwtjes?

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vlinder thanks ik hoop het ook!

bianca; nee verder geen nieuws... pff saai he?

20. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    verschrikkelijk saai ;) Had toch op iets meer roze gehoopt hier, maar helaas....

Deel Deze Pagina