Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sloppy meid wat ontzettend naar! sterkte!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nou we zijn weer terug uit het ziekenhuis......
    Ze had de hele dag nog niet geplast en je raad het al: daar plast ze! Niet veel maar dat vond de kinderarts reden genoeg om ons weer naar huis te sturen :(
    Ze drinkt nog steeds amper maar volgens de KA is dat niet erg......zolang ze plast is er niks tot nauwelijks wat aan de hand.
    Ik maak me wel mega zorgen en vertrouw het helemaal niet, maar als het zo blijft zit ik vannacht weer in het ziekenhuis!

xxx

3. Asun

Asun Niet meer actief

Jeej Sloppy wat heftig! Heel veel strekte

4. Zeepaardje

sloppy; dat zul je ook altijd zien he!
    Nou hopelijk gaat het snel beter en zo niet direct terug naar het ziekenhuis meid!

5. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Wat vervelend allemaal.
    Als jullie het niet vertrouwen ga dan direct weer terug.
    Hopelijk gaat het snel wat beter.

6. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Mrt:Jij bent de eerste op de lijst, spannend hoor.
    Hopelijk over een paar dagen 2 streepjes.
    Lekkere lunch gehad?

7. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sandra: Beterschap!

8. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk gegeten, en dinnetje op de koffie gehad (36 wkn zwanger en onze eersten zijn even oud, das wel even slikken altijd weer, maar ach..) Verders lekker aan de klus met hubbie!!! Maar dan echte klus en niet 'klus' ajbwib...(als je begrijpt wat ik bedoel... hihihi)
    En hoest met joe, miranda?

9. Asun

Asun Niet meer actief

pfff ik moet nog 8 dagen wachten... ben nu al ongeduldig.

Iemand tips?!:D

10. Zeepaardje

mrt; mijn vriendin is ook 36wk zwanger onze eersten ook even oud:(

11. Zeepaardje

asun; wachten en wachten...moeilijk he? probeer afleiding te zoeken!

meiden ik ben weer weg, tot snel weer kus!

12. Asun

Asun Niet meer actief

Afgelopen week veel gewerkt. Dat werkt altijd goed ter afleiding. Morgen vrij.. lange dag

13. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Sterkte Sloppy! Als je het niet vertrouwt gewoon weer gaan. Jij bent haar moeder en jij weet het beste of het wel of niet goed met haar gaat. Je kunt beter een keer teveel gaan en het risico lopen een aansteller genoemd te worden, dan dat je niet gaat en er iets ergs gebeurt! Heel veel sterkte -en energie!- gewenst voor de komende nacht.

@ Asun: misschien een legpuzzel van 1000 stukjes? ;)

Ik wil even klagen :) niets lucht zo op als lekker klagen en zelfmedelijden.
    Ik baal als een stekker, want blijkbaar krijg ik toch een griepje. Loopneus vanmiddag, ben steeds moe en makkelijk emotioneel. Eergisteren had ik ineens een maagpijn en misselijkheid aanval en nu ben ik dus weer licht misselijk, in ieder geval geen enkele trek. Heb het ook al een paar dagen steeds heel koud, het is dan ook wel ineens afgekoeld buiten. Als klap op de vuurpijl krijg ik ook nog een soort van spierpijn, alsof ik een lange fietstocht gemaakt heb. Een zeurende [spier?] pijn in de liezen, beetje naar de bovenbenen toe. En dat terwijl ik nog geen maand geleden al ziek geweest ben! :x :( Ga weg stomme griep! Ga een ander lastigvallen!

14. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hey meiden, ik ben er weer. Had even een paar dagen voor mezef nodig. Hakte er behoorlijk in allemaal.

Ik ga even wat teruglezen, hihi is heel veel zie ik.

15. sunshine81

@Sloppy, oh jee wat vervelend zeg. Hopelijk gaat ze goed drinken en plassen en vertrouw op jezelf he?! Als je het niet gelooft gewoon weer naar de arts gaan. Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer beter gaat, nooit leuk zo'n kleintje die ziek is.

@Chelleke, gefeliciteerd met je 9, nu op naar je afstuderen. Gecondoleerd met jullie paardje, heb zelf ook altijd gereden en weet hoe moeilijk het kan zijn. Sterkte.

@Assje, hopelijk zijn het positieve kwalen en geen griep, ookal heerst het. Beterschap en snel weer opknappen.

@missQ, een heel fijn weekend, geniet ervan.

Hier is het weer wachten op het ei. Hebben besloten om het nog 1 maand aan te kijken en als ik de volgende ronde weer ongi word gaan we de huisarts bellen. Kan er nu al tegenop zien.

Nou ik ga maar even sporten, ben ontzettend moe omdat ik altijd zoveel bloed verlies maar misschien knap ik ervan op.

Fijne avond en tot snel.

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo dames.
    Even een kort berichtje van mij, wil vanavond heerlijk bank hangen...
    Vanmorgen bij de bank geweest, alles zo goed als rond maar moet nog via de hogere van de hypotheekadviseur gaan.
    Een hypotheek in DL is heel anders dan in Nederland dus wij juichen nog niet te vroeg... maar goed, voor nu ziet het er toch wel gunstig uit..., we zullen zien, morgen en anders uiterlijk maandag horen we het.

@ Sloppy: heel veel sterkte met Megan, ik duim voor je dat alles snel goed komt...
    @ All: hele dikke knuffel en tot morgen. fijne avond allemaal

Liefs Chelleke

17. sunshine81

Spannend Chelleke, ik duim voor jullie dat het doorgaat!!!

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chelleke: spannend meid! Ik hoop dat het door gaat voor jullie!

@mrt: ik snap dat het even slikken is dan!

@assje: stomme griep! Ik hoop dat je snel weer beter bent!

@Sunshine: Wij gaan bijna gelijk op elke keer :D hier ook ronde 12 en wachtend op een ei en op dg 5.
    Dit is voor ons de laatste ronde zelf! Ik kan niet wachten tot ik of zwanger ben of over kan naar het ziekenhuis!
    Ik hoop dat we gewoon samen zwanger zijn deze ronde!

Hier net weer een hele volle luier!
    Om 17uur heeft ze warm eten gegeten en om 17.30 alles er van onder weer uit :(
    Nu met had ze een fruitreep en binnen 15min alles er weer uit!
    pffff
    Ze heeft wel een beetje ORS gedronken in een flesje roosvice STOP. Ik hoop dat het snel aanslaat.
    Nu is ze hopelijk aan het slapen :)
    Niet om te klagen hoor maar ik ben gebroken! ik heb hele erge hoofd pijn nu ook omdat ik me zo mega zorgen maak.
    xxx

19. Zeepaardje

sloppy beterschap meid

sorry dames... ik ben er morgne weer ga kaartne met me oma

20. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sloppy; heel begrijpelijk dat je hoofdpijn hebt.. t is oo nit niks wat voor zorgen je hebt! dat vreet energie!!! Onderschat het niet.. Maar je doet het goed. Wij geven ons manneke elke dag nog voordat wij gaan slapen een hele volle fles. 250 water met 3 schepjes opvolg melk voor de smaak. Dit drinkt hij bijna slapend op! Als een soort konijnen-drink-fles hang ik de fles in zijn mond en slok-slok-slok...
    Zou je ook nog een kunnen proberen...
    Heel veel succes!!
    En als je het niet vertrouwd (of het lukt jou niet meer om er meer vocht in te krijgen) inpakken en naar de HAP!

Deel Deze Pagina