Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Mrt: dank je voor de lieve woorden :D Ze heeft een volle fles sap mee naar bed. Melk wil ze niet en pap al helemaal niet.......kost te veel moeite om het eruit te krijgen.
    Ze houd zelf haar flesje vast, maar na een paar slokken wil ze al niet meer en slaat ze de fles uit mn handen.
    Elke slop is er een zullen we maar zeggen.
    Ze ligt nu heerlijk te slapen. Net was ze wel wakker en toen heb ik haar toch weer redelijk makkelijk in slaap gekregen :)
    Als het morgen nog zo is dan ga ik weer naar de HA.

2. sandra

sandra Fanatiek lid

Pfff hou haar maar goed in de gaten sloppy, heel veel sterkte.

Ik heb geloof ik gewoon een griepje of zoiets, voel me echt beroerd en heb denk ik ook koorts, jullie willen niet weten hoe ik de avonddienst door ben gekomen, ben echt gebroken. Nou liggen gelukkig alle clienten op bed, kan ik ook zo gaan slapen

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Sterkte Slop!! Wat rot dat je meisje zo ziek is!
    Hoop dat ze snel opknapt! @all, jullie niet vergeten, ik lees wel mee af en toe. Morgenavond thuis, dan kom ik ff bijbeppen.

Trusten!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

Hier een realatief goede nacht gehad. Megan was zo moe dat ze tot 6.30 heeft door geslapen :)
    Ze had nu een hele volle luier, al worden ze wel steeds lichter die eerste luiers. Gister woog de eerste 300gram en nu nog maar 170gram.
    Ze heeft vannacht nog 80ml gedronken!!! JOEPIE!
    De diarree is nog steeds heel heftig en er blijft echt niks van haar billen over :( Het is echt tot bloedens toe kapot, en niet op een paar plekjes maar d'r hele billen.
    Sloppyman is nu aan het werk maar kan de rest van de dag thuis zijn daar ben ik wel heel blij mee.

xxx

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat vervelend Sloppy dat Megan nog steeds zo ziekjes is. Heb je al geprobeerd om haar banaan te geven tegen de diaree? Wat mijn moeder ons vroeger ook wel eens gaf als we diaree hadden was bruine appel, dus de appel in stukjes snijden, en dan een tijdje laten staan tot hij bruin kleurt.

Ik las net op de site van oma weet raad dat je op de rode billetjes maiszetmeel (maizena) kunt strooien. Hierin zitten geen parfumachtige dingen en schijnt snel de rode billentjes te verminderen. En misschien kun je hier eens kijken Oma weet raad wellicht dat hier nog wat ouderwetse tips op staan die je zou kunnen proberen met de kleine.

Heel veel succes met haar.

Dikke knuff.

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik ga mijn kleintje uit zijn bedje halen, vandaag nog een half dagje school en aan het einde van de dag vertrekken we naar de Vossemeren!! Manlief moet helaas de hele dag werken omdat het zo druk is bij hem op het werk, niets aan te doen. Eten we onderweg wel een hapje! Heel misschien tot straks en andere tot maandag :D

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen all

@sloppy wat rot meid dat megan nog steeds ziek is, weet je wat goed tegen kapotte billen werkt: zarqua billenspray dan hoef je er neit over te wrijven alleen maar spuiten en dan droogt het in
    heb ik bij bryan ook vaker gebruikt als hij diaree had is wel nogal prijzig

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden, sorry ben ff echt druk, ben er dinsdag weer om op iedereen te reageren!!! beloofd:)

me oma is hier...

morgen naar walibi fright nights en zondag naar tiel en daarna wokken.... verassing voor me oma!

knuffel voor jullie

missq fijn weekend!

sandra; beterschap

sloppy; sterkte met je meissje!

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wolfje, het is je vergeven ;)

Allemaal fijn weekend, wij zijn ervandoor!!!

-x-

10. Zeepaardje

11. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog geen ongie... nog geen positest....
    We wachten rustig af!!!!:)

12. Zeepaardje

mrt;succes met wachten meid!!!

13. Zeepaardje

NOD lijst:

22 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar)
    24 oktober : Blondi (ronde 2, 1e kindje, 21 jaar)
    26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar)
    28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje)
    30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar)
    02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar)
    12 november :Chelleke84 rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.
    14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar)

15 november : Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar)
    19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar)
    28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar)

ZWANGER
    CM1978, 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov
    Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov.
    Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo

14. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik vind alles even stom :(

15. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Sloppy, hihi ja we gaan inderdaad heel erg gelijk op steeds, spannend, deze ronde allebei roze he?! Wij gaan ook bellen als het deze ronde niet raak is, je gaat toch heel erg aan jezelf twijfelen, pfff.
    Wat naar dat de kleine nog steeds niet lekker is, zeg. Hopelijk blijft ze een beetje goed drinken. Sterkte en het komt helemaal goed, zelf oook maar lekker op tijd je bedje in na een warm bad ofzo. Dikke knuffel

@Mrt, spannend hoor, hopelijk op een posi-test, succes met wachten.

@Assje, ja soms heb je er een dag(en) tussen zitten dat je denkt, pfff. Rustig aan.

Hier ga ik zo lekker uit eten met manlief, even samen. Ben aan het wachten tot ongi over is en dan weer flink aan het babydancen en wachten op het ei.

Fijne avond.

16. Zeepaardje

sunshine; hele fijne avond gewenst meid, geniet ervan!

All; wat is het rustig hier:(

17. sandra

sandra Fanatiek lid

Het is inderdaad rustig hier, ik ben vandaag vooral heel erg brak, dus niet zoveel getypt ;) Heb echt een griepje tepakken.
    Morgen gaan we naar Limburg en komen zondagavond terug, dus het weekend ben ik niet aanwezig.

18. Zeepaardje

sandra; fijn weekend!!!geniet ervan!

19. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    t is de hele dag al rustig... Af en toe spiek ik even maar... weinig beweging..
    @sandra; fijn weekend
    @wolfje; veel plezier met je oma
    @assje; kop thee, slofjes aan, kaarsjes aan, dekentje erbij en televisie aan.. Dan moet je je strakkies een suk beter voelen.. Of je haalt de massage olie van boven en vraagt vriendlief je even lekker onder handen te nemen!! hihihihi
    @de rest; fijne avond! ik ga the voice kijken en hopen dat de ongie nog even wegblijft!!!

(de reden dat ik nog niet verder test is dat ik de vorige zwangerschap ook pas na 5 weken posi testte.. heb geen zin in een nega test... Volgens de gyn is de ontwikkeling van de vrucht in het begin traag waardoor je HCG/HCG pas laat gaat stijgen... fingers crossed!!)

20. sandra

sandra Fanatiek lid

Spannend hoor mrt, mijn duimen draaien voor je ;)

Deel Deze Pagina