@Sloppy , wat fijn dat Megan weer een beetje opknapt. Het is altijd zo naar zo'n kleintje die ziek is, wat een zorgen maak je je dan he?! Hopelijk blijft het zo de goede kant opgaan. @Assje, spannend zeg! Ik zou inderdaad morgen nog een test doen met ochtendurine en dan twee dagen wachten eventueel voor de volgende. Ik duim voor je dat het raak is. @Chelleke, duim, duim, duim, au, au, ik duim heel hard voor je dat je huisje doorgaat. Ik ga even lekker shoppen en kom misschien later nog even kijken.
Ik heb eerder twee keer een KV 2v5 test gedaan en die waren ook beide omo-wit. Daarom schrok ik nu ook zo van het kleurtje, hoe licht ook. Die andere heb ik namelijk in alle soorten licht, op de kop en bijna binnenstebuiten bekeken om zeker te zijn dat er niets stond. Daar heb ik echt he-le-maal niks op kunnen zien. Ik weet dus hoe ze er uit zien als ze spierwit zijn en daarom schrok ik ook zo Ik droomde namelijk vannacht dat mijn moeder en ik langs de C&A in Groningen liepen en dat ik zei dat ik een licht positieve test had. Mijn moeder ging gillen en ik suste: Hij was maar heel licht! Ik weet het niet eens zeker! Succes met je huisje trouwens! Lijkt me enorm spannend. En dat wordt genieten als het doorgaat! Heerlijk, ik ben gek op verhuizen. De geur van pas geverfde muren, nieuwe meubelen, plannen maken. Wat vreemd, voel je je eisprong normaal wel altijd? Het kan natuurlijk een keer ongemerkt voorbij gegaan zijn, maar ik heb ooit gelezen dat je ook wel eens een maand kunt overslaan? Het lijkt me dat een uitstrijkje niet gevaarlijk is, want dat is toch gewoon een monstertje uit de vagina? Je kunt ook gewoon seks hebben als je zwanger bent, dus dat lijkt me geen kwaad kunnen. Ik zou het gewoon aangeven, eventueel van tevoren bellen met je vraag. Sterkte!
@ Wolfje: Lijkt me frustrerend zeg! Ik zie in je onderschrift dat je cyclussen niet echt regelmatig zijn. Daar zit je dan terwijl je niets anders kunt doen dan afwachten. Bah! Knuffel meid!
NOD lijst: 22 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 24 oktober : Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar) 28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje) 30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar) 12 november :Chelleke84 rondje 12, 1e kindje, 26 jaar. 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november : Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar) ZWANGER CM1978, 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo heb mezelf vast op ronde 3 gezet, bruinverlies sinds vanochtend en dat is altijd het begin van m´n ongi dus daar zit ik nu braaf op te wachten
ik baal er ook wel van, maar als ik dan kijk naar andere meiden, onder wie jij! Dan heb ik nog steeds niks te klagen..
ja, daar heb je gelijk in. vind het alleen op dit moment moeilijk te begrijpen waarom het bij sommige meteen raak is en andere jaaaaarrren bezig zijn.. dan denk ik; is het hun niet gegund ofzo door 'iemand van daarboven'
blondi; ja idd sommigen hoeven er alleen maar aan te denken en dan zijn ze al zwanger, tenminste zo lijkt he!
ja precies en ik gun het iedereen heel erg! en ik vind het geweldig voor de snelle-zwangere dat het bij hun meteen lukt. maar vraag me dus alleen af waarom andere er weer zo'n moeite mee hebben.. ben niet echt gelovig maar net als nu begin ik te twijfelen of iemand het ons en de andere wachtenden niet gunt wij 'klussen' precies op de goede momenten dus daar ligt het niet aan!
blondi; tuurlijk is het fijn voor de mensen die een kindje willen, maar vriendin is zwanger en klaagt alleen maar had geen kind gewilt, pff en dat moet ik telkens aanhoren, wordt er dan niet goed van!
Wat ik vreselijk zuur vind is dat er zoveel baby's geaborteerd worden, terwijl er evenzoveel vrouwen dat kindje wel zo graag hadden gewild. Mensen die zeggen dat hun zwangerschap een foutje was, terwijl zoveel mensen zouden willen dat ze zo'n "foutje" konden maken. En dat er, ook al is het algemeen bekend dat niet iedereen kinderen kan krijgen, zo weinig rekening mee gehouden wordt. Verhalen van ongewenst kinderloze vrouwen die gebeld worden door een vriendin die door het dolle is vanwege haar zwangerschap alsof je dat niet wat subtieler kunt brengen dan, als je vriendinnen bent weet je toch van dat verdriet? Het is helaas oneerlijk verdeeld in de wereld. De een zwemt in het geld terwijl de ander met moeite in leven kan blijven. Sommige mensen krijgen fysiek van alles te verduren terwijl een ander z'n leven lang nog niet eens verkouden wordt. De ene vrouw krijgt moeiteloos een heel elftal en een ander moet na jaren verdriet en pijn [letterlijk, want die behandelingen lijken me echt een hel] de kinderwens opgeven. Heel erg wrang en helaas is er weinig aan te doen.
@assje: amen! Daar hoef ik niks aan toe te voegen Hier gaat het eindelijk wat beter, nog wel heel veel diarree maar ze eet weer goed en dan maakt die diarree niet meer zo veel uit Ik baal ook soms zo vrezelijk dat ik niet gewoon zwanger kan worden en dan halen ze straks ook nog de 2de en 3de IVF poging uit het pakket! Daar kan ik me wel zorgen over mkn ..........
Gelukkig gaat het beter met Megan! Gaan ze alleen de 1e IVF nog maar vergoeden? Alsof het een operatie is die normaal gesproken in 1x goed gaat! Dat soort behandelingen is hartstikke duur. Wordt het dan straks zo dat het van je inkomen afhangt of je kinderen kunt krijgen? Dat is toch te gek voor woorden? Helemaal in een land waar de politiek zeurt dat er niet voldoende kinderen geboren worden! Waarom doen ze het dan niet zo dat je onder een bepaald inkomen wel een vergoeding of in ieder geval een tegemoetkoming krijgt?
Het schijnd dat dit in het regeerakkoord staat...... Ik hoop maar dat ze dan de 2de en 3de uit het aanvullende pakket moeten verzekeren........ Ik kan niet wachten tot de nieuw overzichten van de zorg binnen gaan komen! En garanties zijn er zeker niet met IVF, wij hebben gewoon onwijs veel geluk gehad!
NOD lijst: 22 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 24 oktober : Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar) 28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje) 30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar) 12 november :Chelleke84 rondje 12, 1e kindje, 26 jaar. 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november : Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) 28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar) ZWANGER CM1978, 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo
Goedemorgen dames! Hoe is het met Megan?? Ik heb net een tweede test gedaan en kreeg binnen de tijd een licht, maar duidelijke roze streepje. Duidelijker dan gisteren. Oh my god, wat nu?!! Volgens mij kan het helemaal niet. Mijn temperatuur daalt ook, eerst opgelopen tot 37,3 en nu zak ik een graad per dag, zit nu op 37 wat hetzelfde is als vorige cyclus tijdens mijn menstruatie. En bovendien, dan zou het in een keer raak zijn terwijl ik net gestopt ben met de pil? Want vorige cyclus hebben we niet rond mijn eisprong geklust. Dat kan toch bijna niet? Ik ben in de war