NOD lijst: 25 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar) 28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje) 30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar) 12 november :Chelleke84 rondje 12, 1e kindje, 26 jaar. 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november : Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) 28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar ZWANGER CM1978, 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo Als ik mijn vorige cyclus aanhoud is 19 november mijn nod, maar is even afwachten wanneer ik mijn ei heb deze maand. En heb even de ronde veranderd, dit is pas ronde 3 @ mrt; ik mag helemaal niet klagen, mijn lijf doet de cyclus perfect! ik denk dat ik over 3 maanden wel echt begin te mopperen als het dan nog niet raak is
ik moet ff off topic hoor.......al hebben we niet echt topic hier Ik heb net mijn vriendinnetje gespot op dit forum maar weet niet zo goed wat ik moet doen. Ze heeft zich gister aangemeld hier. Wat zouden jullie doen..........net doen alsof je het niet weet of een PB sturen???
@ Sloppy, je moet doen wat jou het beste lijkt, al wil ik je eigenlijk niet missen hier hoor..... Misschien een idee om je foto van megan even weg te halen als ze je niet wil herkennen. kent zij de naam sloppy??? kun je die niet veranderen? of gewoon Zandvoort eff weg halen... Wil jou niet missen hoor........ Hoe is t met megan?
Assje, ik begrijp je heel goed hoor... je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt... als je nog eff wil wachten moet je dat doen, maar van ons mag je het hier met koeieletters erop zetten!!!!!!!!!!! je bent niet voor niks op dit forum, we zijn hier niet alleen om te praten en te steunen, maar ook om te feliciteren en mee te juichen en vooral genieten.. Liefs Chelleke
ohh maar ik ga hier niet weg hoor! Veel te gezellig en we kunnen het hier overal over hebben Ik kijk wel ik heb gereageerd op het voorstel topic en dan zie ik het wel wat ze doet. Megan is heel verdrietig de heledag. En d'r oog traant heel erg en d'r neus lekt! Ook heeft ze nog steeds diarree, maar ze eet wel een stuk beter dus het gaat wel redelijk met haar
Gelukkig... hoop dat je kleine meid snel opknapt en nog sneller een broertje of zusje mag verwachten................
Ach jee arme Megan. Mijn neus lekt ook maar ik ben tenminste nog in staat dat zelf af te vegen en rustig door te ademen. Lijkt me voor zo'n kleintje een stuk lastiger! Hopelijk heeft ze het nu dan ook gewoon allemaal tegelijk gehad, zodat ze straks heel lang niet meer ziek wordt.
Ik zou haar wel gedag zeggen. Tenzij je niet wil dat ze dingen leest die je geschreven hebt. Misschien eerst maar eens een bp sturen
@Assje: Ik begrijp heel goed dat je een beetje paniekerig ben, was ik namelijk ook. Je leven staat in eens op zijn kop. Als je het met iemand wil delen, moet je dat gewoon doen. En hier op het forum mag je altijd van je afschrijven. Je hebt wel een lieve vriend!
@miranda: Ik wacht heel even af en dan ga ik haar wel een pb sturen Up-date Megan: Ze heeft nu 38.0 koorts......nog niet hoor maar goed. Ik maakte me geen zorgen over dat oog, denk gaat wel over maar nu krijgt ze daardoor koorts en dat in combinatie met de diarree ben ik iets minder rustig weer. Ik heb haar al 3x paracetamol gegeven (240mg p/s) dus als ik dat haar niet had gegeven had ze waarschijnlijk nog meer koorts gehad.... pfffff Ze heeft wel redelijk gedroken vandaag en best wat gegeten dus... Maar als ze morgen nog steeds op de 38.0 zit dan ga ik weer terug naar de HA. Ik heb het zo met haar te doen..........ja en met mn wasmachine die draait overuren
Wij zijn net terug van een weekendje Limburg het was geweldig, maar ik ben gesloopt, dus ik ga morgen op iedereen reageren. Alleen Assje nu even: Gefeliciteerd!!!!!, dat is echt een positieve test hoor, toen ik zo'n streep had zei de digitale test ook al zwanger!
Sterkte en beterschap voor Megan. Hopelijk kan de huisarts iets voor haar doen. Gelukkig hoeven we niet meer te wassen op de handwas
@ Sandra: Fijn dat jullie het leuk gehad hebben! Sterkte met uitpakken en het wegwerken van de berg was. @ Sloppy: Jeetje zeg, dit is echt een geval van Murphy's Law! Alles tegelijk arme Megan. Groot gelijk hoor dat je terug gaat naar de dokter als haar koorts niet zakt, want het wordt ook wel heel veel tegelijk zo. Dan is het voor het lichaam moeilijk om te herstellen, omdat het bij wijze van spreken niet meer weet waar te beginnen. Ik hoop dat ze snel wat beter is, want dit lijkt me echt slopend. En niet alleen voor haar.
@sloppy kindren krijgen in zo'n geval vaak beetje koorts en voor een kleine is 38 niet echt hoog moet ik zeggen. Maar je moet vooral je eigen gevoel volgen meid!@!! @chelleke lees nu pas je berichtje wat ben je toch een schat!!! @asje gefelciteerd @blondi balen meid !!
@Assje, nou toch een stiekeme gefeliciteerd hoor, je hebt toch duidelijk 2 streepjes. En voel je vooral niet schuldig, ik wil best ruilen hoor Het fijne is dat je hier gewoon alles kwijt kan, ook als je het even moeilijk hebt. Ik hoop dat je testen steeds duidelijker worden en dat je er straks van kan gaan genieten. @Vivi en Blondi, oh nee he, ik heb nog zo voor jullie geduimd. Succes in de volgende ronde, nu weer ei zoeken @Sloppy, jeetje zeg, hebben ze lopen uitdelen ofzo. Ik hoop dat het niet doorzet en dat ze zich morgen weer een stuk beter voelt en anders zou ik inderdaad ff naar de huisarts, misschien een kuurtje ofzo! Sterkte met de de kleine, wassen en natuurlijk jezelf. Dikke knuffel. @Sandra, fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad. Nu nog even rustig aan doen hoor.
Ja 38.0 is zeker niet hoog hoor maar in combi met de diarree en dat ze nog steeds heel weinig eet en drinkt is koorts niet zo heel geweldig. Haar luiers zijn vaak na een paar uur nog steeds bijna leeg..... Ik hoop gewoon dat ze morgen geen koorts meer heeft
Goede morgen! Nou Megan d'r koorts is weer gezakt: 36,9 vanmorgen Verder wel nog steeds diarree, maar minder vaak als een paar dgn geleden. Ook heeft ze heerlijk tot 7uur door geslapen........ook heel fijn! Nu ga ik ff een broodje voor haar mkn.
Gelukkig gaat het weer beter! Bij mij is gebeurd waar ik al bang voor was: mijn test vandaag was lichter. Niet zo licht als die van eergisteren, maar toch wel iets lichter dan gisteren. Hij is nog wel onder zwak kunstlicht te zien, ziet er nu in werkelijkheid ongeveer zo uit als die van gisteren op de computer [die dus in het echt wat strakker was]. Is het dan gisteren mis gegaan? Dat lichter worden hoort toch niet zo? Ik heb wel de halve dag een soort kramp gehad, maar na zoeken op het net dacht ik dat dat er bij zou horen, soort van voorbereiding van de baarmoeder, er wordt veel over geschreven. En nu is waarschijnlijk mijn paniek en blijdschap, alsmede die van mijn man, van gisteren toch voor niets geweest. Ik kan wel huilen! Vandaag is mijn NOD, ik heb nog niet mijn ongi gevoel en ook geen bloedverlies, maar ik word dan ook meestal pas in de avond ongesteld.