@Sloppy: Wat balen dat Meghan nog steeds ziek is, duurt wel lang hoor @Wolfje: Ik hoop voor je dat je, je ei snel gaat vinden, zoekse @Assje: spannend de digi, maar ik denk dat ie zwanger gaat zeggen hoor Hoe voel je, je verder eigenlijk?
Hallo dames. Hier even een update vanuit het zuiden. Morgen mag ik om 10.15u terug naar het ziekenhuis voor een echo en een onderzoek, we hebben dan ook vanavond mijn eerste klus advies gekregen na 22.15u Ben benieuwd. En dan nog wat:........... WIJ HEBBEN HET HUISJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We zijn net 2 kleine kinderen, zo blij.... het geeft me wel moed nu want ik kan me nu even helemaal focussen op ons huisje en hopelijk toch onbewust de focus wat minder leggen op het zwanger worden.... Dus voor iedereen hier die het gezellig vind om naar Limburg te komen..... begin 2011 hebben we housewarming Liefs Chelleke
Wat leuk Chelleke, een nieuw huisje!! Gefeliciteerd, en ik kom wel naar het zuiden hoor met jullie feestje. In februari zijn we trouwens een week in het zuiden (meerdal) Succes morgen!
Chelleke wat heerlijk dat het doorgaat! Focus je maar lekker op inrichten en klussen. Dat laatste letterlijk, maar wie weet tussendoor ook even figuurlijk Heel erg goed eigenlijk, afgezien van wat opstandige darmen voedsel dat z'n verblijf wat verlengd heeft zeg maar. Op 6 tot en met 10 DPO voelde ik me werkelijk waardeloos, enorm moe en twee keer een aanval van misselijkheid, heel emotioneel ook. En de afgelopen twee dagen heb ik ineens een stuk meer energie en ben weer vrolijker. Gisteren moest ik wel enorm veel plassen, maar vandaag is dat niet meer zo, dus dat kan ook toeval geweest zijn.
lieve chelleke!!! ik ben de eerste die zich aanmeld voor de house warming begin 2011 en hopen dat we dan direct onze zwangerschap kunnen vieren he!! Ik duim voor je morgen meid heel veel succes meid!!
ben net naar de kapper geweest weer een heerlijke nieuwe coupe!! als ik tijd vind zal ik van de week een fotootje plaatsen @chelleke we moeten wel snel weer daten he
@Chelleke, JIPPIE, GEFELICITEERD, echt super leuk zeg. Maar dan krijg je ook al snl de sleutel als je dan al house-warming geeft, maarre... geen wijn voor ons allemaal dan Succes morgen met de onderzoeken en geniet ervan vanavond @Sloppy, mmmm... het houdt dus nog niet over eigenlijk met de kleine, balen zeg. Gelukkig is de koorts wel weer gezakt. Nu nog weg met die diarree!!!! @Assje, wat een onzekerheid he?! Ga je morgenochtend de digitale doen? Ik hoop dat je dan gerustgesteld bent. Ik blijf duimen voor je. @Wolffje, jeetje weer zo'n lange cyclus, irritant zeg. Hopelijk heb je nu snel je ei. @MissQ, hoe was je weekend? Hebben jullie genoten? @Vivi, lekker he, naar de kapper. Ik moet ook maar weet niet wat ik wil hihi.
@sunshine lang of kort haar?? ik heb gewoon een super kapster durf me ook volledig aan haar toe tevertrouwen en geloof me dat mag bij mij niet zomaar iemand hahaha
Hallo dames. Heerlijk om al jullie reacties te lezen even eens wat anders dan zwanger worden vind ik ook wel erg fijn!!!! Wij zijn in iedergeval erg happy en dat gaan we vanavond ook eff lekker vieren @ Vivi: dat dacht ik toch, jij moet vooraan staan met de housewarming, inclusief dikke buiken hahahaha. We moeten idd weer snel afspreken, moet veel werken komende tijd maar daarna ben ik vrijwel bij jou in het dorp dus kan ik altijd eff snel binnenwippen!!!! Gezellig. Liefs Chelleke
@Chelleke: Gefeliciteerd!!! Ik heb nog een hotel bon liggen! Wij willen ook wel komen @wolfje: Je mag mijn ei wel hebben denk niet dat ik er aan toe kom om het deze week te gebruikt @vivi: Ik ben heel benieuwd!! Hier een hele slechte nacht gehad en sloppyman in niet een keer wakker geweest Megan had om 2.30 een hele volle luier en stinken niet te kort! Ze had ook dorst (heeeeeel goed!) Dus roosvice stop gegeven, wat volgens mij wel een keer mag gaan werken Net om 6.45 weer een hele volle luier en ook weer dorst dus weer haar fles gegeven. Haar billen blijven zo steeds stuk gaan helaas. Ik heb al andere billen doekjes van neutral zonder parfum, dit gaat een stuk beter. En de zarqa spray gaat ook heel goed. Ik heb nog een bon liggen daar ga ik nog wel 2flesjes mee halen. En ze blijft maar vrolijk! Ja vannacht niet heel erg maar ook niet heel erg huilen, het is ehct ongelovelijk! Ze word wel steeds onrustiger en dat is wel een teken dat ze zich echt niet goed voeld....... Maar nog wel lachen en dat vind ik zo knap! Wie ben ik dan om te klagen over haar en de situatie?? Ik heb geen buikpijn ik hoef er alleen maar voor haar te zijn en zij doet de rest. Ik maakte me van het weekend niet meer zo'n zorgen maar dat doe ik nu wel weer hoor! Maar goed als ik het niet vertrouw ben ik de HA en sloppyman hoeft pas vanavond weer te werken dus ik kan straks nog even lekker een dutje doen
Ben nu 1 dag overtijd, KV test zegt hetzelfde als gisteren, CB digitaal zegt 'niet zwanger'. Was ik zwanger en is het toch mis gegaan? Ben ik wel zwanger maar maak ik [nog] niet voldoende hCG aan? Die KV tests hebben immers voldoende aan 25 microgram en die van CB hebben 100 nodig. Of ben ik gewoon nooit zwanger geweest en zijn die KV testen zo onbetrouwbaar als gezegd wordt? ik weet het niet meer??
@assje: Och dat had ik echt niet verwacht dat je CB niet zwanger zou zeggen! pffffff ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! xxx
Wat raar Assje, bij mij was de digitale positief toen ik zo'n streep als jij had. Toen ik zwanger was zag je de streepjes ook met de dag duidelijker worden, maar goed dat is bij iedereen anders. Hopelijk wordt je test morgen donkerder.
Assje, wat onzeker zeg! Donderdag of vrijdag weer een KV testje doen misschien? En dan vrijdag naar de HA om bloed te laten prikken op je HCG waarde als er geen ongi komt? Succes, het zit vast wel goed, trage aanmaak HCG hoop ik!
De KV testen van mij waren dus: 23e [12 DPO]: heel licht, net zichtbaar 24e: best wel duidelijk, geen knalstreep maar zeker geen twijfelaar 25e: lichter dan de dag ervoor maar nog goed zichtbaar, ook van afstandje 26e: idem Als het een vroege miskraam zou zijn geweest, dan verandert die hormoonspiegel wel heel erg snel, van bijna niets naar duidelijk naar minder en dan blijven hangen. Dat lijkt me zo sterk. Het lijkt me ook dat als het zo snel daalt, er vandaag geen streep had moeten staan net als gisteren, maar meer net als de eerste test. Dan rest mij de vraag of de test van de 24e, de duidelijke dus, wel betrouwbaar is geweest. En wat veroorzaakt dan de lichte streep van nu? Want ik heb eerder KV testen gedaan, wel een stuk of 4 en die waren allemaal echt omowit, geen streepje te bekennen, ook geen indroogstreepjes of wat dan ook net na de tijd of zelfs dagen na dien. Echt spierwit. Het raadsel van de testen! Ik wacht nu gewoon op mijn ongi, mocht die niet komen dan doe ik tegen het weekend wel weer een testje. Ik ga nu niet elke dag testen, word er alleen maar depressief en onzeker van. Met de huisarts wacht ik zo lang mogelijk, daar ga ik pas heen als ik een week later nog niet ongi ben en nog negatief test. Ik ben namelijk heel moeilijk te prikken i.v.m. diepliggende vaten en daarom doet bloed prikken bij mij enorm veel pijn en het gaat ook heel vaak mis dus dat stel ik liever zo lang mogelijk uit! Tot nu toe voel ik dus helemaal niks, ook geen ongi-aankondigende buikpijn. Wel ineens pukkels, maar dat gebeurt bij elke hormoonverandering, dus kan zowel zwangerschap als ongi zijn. Gisteravond moest ik wel weer idioot veel plassen, net als eergisteravond maar dat zou bij een zwangerschap toch de hele dag moeten zijn en niet alleen in de avond? En ben wat meer emotioneel al de hele week, maar dat kan ook weer PMS zijn. En een beetje verstopping maar ook dat is niet ongewoon om zomaar te hebben. Ik ben clueless