Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Asun: Spannend hoor je mag bijna testen!
    @Vlinder: Wat fijnd dat je het wat meer kan los laten, hopelijk nu niet zo;n lange cylus zoals je vorige maand had.

@Wolfje: Eindelijk een ei, blijf door klussen en tempen

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @MissQ: De diarree gaat zo snel dat ze er waarschijnlijk wel wakker van geworden was hoor. Vies detail: het was nog lauw :D
    Wat dat bloed betreft...........heel raar! Hoeveel pregnyl heb je moeten spuiten? 5000 of 10000. In principe zou je morgen een test kunnen doen namelijk...
    Ik heb bij Megan ook 1dag voor NOD getest en ik had toen een hele positieve test....
    Wij moesten op NOD om 8uur naar het VU om bloed te prikken als ik nog niet ongi was en ik werd het altijd in de ochtend, ik wilde niet onderweg daar naar toe ongi worden.
    Ik hoop zo dat het raak is voor jullie!!

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik testen over 2 dagen das knap ben van het weekend ongesteld geworden

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hahaha ik zie het al moet mijn banner nog aanpassen hahaha

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik hoop dat de fertilititeitsarts gelijk heeft en het geen ongi is. Ik had natuurlijk wel 2 follikeltjes die aan het groeien waren, misschien is dit dan toch de kleine die af aan het komen is....

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik heb 5000 gespoten. Gisteren ook aan de fertiliteitsarts gevraagd of ik misschien niet eerder dan vrijdag zou mogen testen omdat de medicijnen nu (gisteren dus) al uit mijn lichaam waren. Er zijn toch ook testen waarmee je 4 dagen voor NOD al kunt testen. Ze zei dat dat niet verstandig was en ik toch echt moest wachten tot vrijdag :(

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @missQ: tussen wat zij verstandig vind en wat jou rust geeft daar zit een heel groot verschil tussen hoor! Kijk maar eens in mn album, bij mijn testen van Megan......daar was geen speld tussen te krijgen.
    Mijn bloedtest gaf 140 aan en dat vonden ze toch wat weinig :(
    Ik zou een testje wagen en is hij negatief dan krijg je echt wel wat meer rust hoor. xxx! en een dikke digi knuffel :D

8. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Nou Sloppy je meid lijkt wel een Kinder-surprise! Elke ochtend weer een presentje als je de boel openmaakt ;) Succes op het consultatiebureau, hopelijk is ze niet al te veel afgevallen.

Ik heb lekker een nachtje geslapen en hopelijk gaat het vandaag allemaal beter. Geen testen vandaag, lekker even en ochtendje de stad in.

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @assje: hahahaha doet me denken aan sinterklaas :D:D
    Heel goed dat je even geen testje gedaan hebt! Je bent gewoon zwanger, en als het wle misgaat kan die test daar ook geen duidelijkheid over geven.
    Veel plesier vanochtend in de stad!

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!
    Weer spannende tijden hier bij de pink ladies!

@Sloppy; wat een heerlijke verrassing op de vroege ochtend, hopelijk vandaag een betere dag voor je meisje

@Asun; succes met de voorbereiding van de vakantie, en bijna testen spannend hoor!

@Assje; vandaag een dagje niet testen, ik hoop dat het je wat rust geeft.

@MissQ; gaat nu echt spannend worden, mijn duimen draaien.

Hier begint het weer spannend te worden, morgen weer een echo, zit het dan goed dan durf ik opgelucht adem te halen :)

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Sloppy ; en hoe was het bij het cb?

missq; spannend meid ik duim voor je!

miranda; jaaaahhh ik hoop het zo! maar alleen ovu test bleef negatief dus twijfel nog!

Assje; veel plier in de stad meid!

sandra; veel succes (en plezier) bij de echo morgen!

me; niet veel nieuws eigenlijk... als ff het goed heeft zit ik in de wachtweken...

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We zijn net terug.
    Megan weegt nu 8680gram en vrijdag was ze 8940. Dus niet schokkend veel afgevallen maar ze zit wel op het gewicht van een 1,5mnd geleden.
    De wijkverpleegkundige vond haar nog wel voldoende allert, maar kon ook wel begrijpen dat we ons zorgen maakte.
    Straks belt de HA weer. Omdat we naar het CB gingen hebben we voor vandaag een bel afspraak.
    Ze heeft nu al weer 3 waterdunne luiers gehad en al weer 3jogging broeken en rompers versleten :D
    Maar goed dat ik heeeeeel erg veel kleding voor haar heb :)

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Is die ene test die je erin hebt staan van 1 dag voor NOD?!?!?!??!? Die is wel super de super duidelijk zeg! 140 weinig? met 5 heb je toch al een prille zwangerschap? Of zit ik nu verkeerd? Ik probeer toch tot vrijdag te wachten, hoe moeilijk ook. Morgen moet ik nog een dag werken en vrijdag ben ik vrij. Wil graag samen met manlief een testje doen, dus dat kan vandaag (gelukkig!) toch niet meer. In ieder geval niet met ochtendurine. Als ik me morgen nou ook nog even groot kan houden, is het al vrijdag.... ;):D

Dank je voor je knuff, heb ik wel even nodig.

Jij ook nog veel beterschap met je meisje, wat een ellende als die kindjes zo ziek zijn he...... knuffff meis

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @missQ; Yep die is van 1 dag voor NOD!
    Je hebt helemaal gelijk dat het samen met je man wil doen............en hoe langer je wacht hoe duidelijker je test zal zijn! Ik hoop het ech tzo voor jullie......

Hier is mijn eitje in aantocht :D De CB ovu test word zichtbaar duidelijker al is hij nog nega maar ik verwacht morgen toch echt een :) te zien!

15. Zeepaardje

sloppy; hopelijk knapt je meisje snel wat op zeg, bah wat een ellende zo!

missq;spannend spannend en spannend!

16. Zeepaardje

NOD lijst:

25 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar)
    26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar)
    28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje)
    30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar)
    02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar)
    04 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar
    12 november :Chelleke84 rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.
    14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar)

15 november : Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar)
    19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar)
    19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar)
    21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ;) )

ZWANGER
    CM1978, 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov
    Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov.
    Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo

hoi meiden
    nou heb besloten me nod aan te passen aan 4 november omdat ik er tot nu toe van uitga dat ik me ei heb gehad, dit kan nog veranderen...maar hoop echt dat ei geweest is...

bibaatje hoe is het met jou dan?

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Spannend voor jou Wolfje!! Had je toen ook een positieve ovutest?!

18. Zeepaardje

nee dus vandaar nog twijfel.... maar pas me aan ff aan en dan verander ik het wel weer...

19. Asun

Asun Niet meer actief

@ Miranda - ja idd erg spannend. We gaan waarshijnlijk pas testen als we in Las Vegad zijn. Dat is maandag pas.

@ Saskia - Ik ben op dit moment drukker met mijn vakantie dan met testen.. hihi. Ik heb toen ik 16 was een jaar in Amerika gewoond. We gaan nu weer naar waar ik gewoond heb, en ik ontmoet ik mijn gastfamilie na 10 jaar weer! Ben best een beetje zenuwachtig ;)

Me - Nog niks... wachten wachten wachten wachten. En druk bezig zijn met de voorbereiding van ons huwelijk en reis naar Las vegas

20. Zeepaardje

leuke tijden asun!

Deel Deze Pagina