Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Missq, spannend zeg, wel erg positief dat je temp nog stijgt. Ik duim nog steeds heel hard voor jullie, nog 2 nachtjes slapen:D

@Sloppy, wat een goedemorgen, pfff. Kan je meteen aan de bak, zo ben je er maar druk mee. Je mag hier ook wel een wasje brengen hoor, draai ik zo met de rest mee haha. Sterkte.

@Sandra, spannend zeg morgen, het zit vast helemaal goed. Wel eng denk ik nu ja op de 10 weken komt? Succes en geniet ervan.

@Asun, oh lekker, wanneer gaan jullie weg? Wat een vervelend vooruitzicht haha. Succes met pakken enz.

@Wolfje, we duimen heel hard dat FF het goed heeft en dat je nu op je wachtbankje zit voor NOD, pfff, wachten, wachten, wachten, het duurt allemaal zo lang he?!

@Vivi, ik heb al slagen van mezelf dus denk maar gewoon puntjes knippen en de laagjes weer wat naar voren laten komen. Ga straks lekker naar de kapper, heerlijk, kan er echt van genieten, krijg het alleen nooit zo als dat zij dat doen:D

@Mezelf, ik weet ook niet meer of ik mijn ei gehad heb, temp is nog niet gestegen en mijn borsten doen ook nog geen pijn. Nou ja, het zou ook wel weer een heel vroeg ei zijn geweest dus tijd zat.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sunshine
    thanks, ik hoop het ook:)

Jij lekker klussen en dan komt het vast goed:)

3. sunshine81

Ik hoop het ook, we willen nou toch wel eens heel veel roze gaan zien want echt hard gaat het niet!!!

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dank je wel Sun :)

5. Asun

Asun Niet meer actief

@ Sunshine - Thanks! We vliegen maandag.. heel vervelend;)

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Bedankt Sun, ik vind deze week inderdaad wel weer wat spannender, aan de andere kant heb ik vorige keer geen kloppend hartje gezien, de miskraam begon met 9 weken en met 10 weken kwam het vruchtje. En tussen de 6 en 9 weken had ik om de dag wel een beetje bloedverlies, dus een totaal andere zwangerschap als deze.

Maar goed ik ben pas helemaal gerust als morgen het hartje klopt!

Voor jouw hoop ik dat je eitje snel komt, en dat je aan het eind van je cyclus een mooie positieve test in je handen heb;)

7. Asun

Asun Niet meer actief

NOD lijst:

25 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar)
    26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar)
    28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar)
    02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar)
    04 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar
    12 november :Chelleke84 rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.
    14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar)

15 november : Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar)
    19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar)
    19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar)
    21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ;) )

ZWANGER
    CM1978, 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov
    Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov.
    Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo

Ik heb mijn leeftijd er ook bijgezet. Ik zag dat iedereen dit gedaan had en ik wil natuurlijk niet achterblijven.. ;)

8. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Klinkt heerlijk Asun, heel veel plezier! :)

Ik ben er weer, het was nog heerlijk rustig in de stad. Wat leuke cadeautjes gekocht, inpakpapier en een nieuw boek. Lekker even rondgeneusd en boodschappen gedaan voor het eten.
    Fysiek is het nog steeds raadselachtig. Mijn temp stijgt alweer twee dagen en ik ben nog niet ongi, maar ik dacht zonet na het plassen wel ongikrampen te voelen. Dat kan echter ook komen doordat ik lang een volle blaas had [ik heb blaasklachten] of door mijn darmen die al twee dagen opstandig zijn :) Dus zelfs dat is onzeker! Ik kan me niet echt goed ontspannen, want ik veer weer op zodra ik iets voel. Straks even lekker met een broodje en een boek op de bank, misschien leidt dat wat af.

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Up-date: de HA heeft nog niet eens gebeld!! Ze zou na 10.30 bellen. Blijbaar is Megan niet belangrijk genoeg.........pfffff
    Sorry hoor maar ik trek het niet zo goed meer :(

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Sorrie meisjes, even een ego berichtje;

Ik heb net uit eigenwijzigheid een ovutestje gedaan.. en binnen de afleestijd verschijnt een heeeeeeeeeeel licht tweede streepje. Ik juich niet te hard, maar dit geeft wel weer moed.

--einde ego bericht--

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Het is niet gemakkelijk om dat tweede vage streepje op de foto te krijgen, maar hier mijn beste poging.. tweede heb ik in invert gezet:

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    En hierbij de tweede....

Zien jullie iets?!

13. sunshine81

@Sloppy, oh das ook niet aardig van de ha, ik hoop dat ze snel bellen.

@MissQ, ik moet heel goed turen maar dan zie ik inderdaad een tweede streepje, spannend zeg!

14. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik zie niks, maar mijn beeldscherm hier is dan ook niet echt je-van-het, ontdekte ik eergisteren al met mijn eigen foto's. Weet uit ervaring dat als er in het echt wel wat te zien is, je dit ook bijna niet op de foto krijgt. Dus ik ga er vanuit dat er gewoon wat staat ;)

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    :D meiden, vind het zoooooooo spannend worden nu. Ben blij dat ik morgen mag werken ;)

16. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    @missQ; ik zie idd een extra streepje... maar het is een LH test, he... dat zegt EIGENLIJK niks.....:D Maar het geeft wel een lekker gevoel een tweede streepje te zien...

@sloppy; je 'klinkt' wel een stuk minder bezorgd dan eerde.. Maar een beetje k*t dat die huisarts nog niet gebeld heeft..

Hier nog steeds niks... net een heeeeeeel klein beetje roze bij het afvegen... heb ik nooit.. t is altijd alles of niks.
    De gyn heeft wel gebeld. Zij zegt dat ik een eisprong heb gehad op dag 20, ongeveer. Gelukkig stuurt ze me ook een receptje op zodat ik, mocht ik ong worden en zeker weten NIET zwanger zijn, aan de medicijntjes mag! :D

@Assje; wanneer gooi jij er weer een testje tegenaan?

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Het blijft idd een ovutest, maar die zijn normaal na mijn eisprong omowit, dus geeft een heel klein beetje hoop!

18. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    @ Sloppy Al iets gehoord?

@ MRT Als ik niet ongi word denk ik vrijdag weer, dan ben ik 4 dagen overtijd.

Ik heb nu wel een beetje een zeurend gevoel in m'n onderbuik, maar waar dat van komt is me onduidelijk. Mijn blaas, darmen of toch baarmoeder? :( Het vervelende is dat als ik wel ongi word, ik nooit menstruatiepijn heb van tevoren, dat heb ik altijd pas op de 2e dag, als mijn bloedverlies het hevigst is. Ik voel het dus niet aankomen. En vorige week heb ik ook een zeurend gevoel in mijn buik gehad een paar dagen, geen pijn maar wel een soort druk. Toen ben ik ook niet ongi geworden dus kan er geen peil op trekken! Het is een kwestie van afwachten vrees ik.

19. Zeepaardje

Assje;
    welk boek heb je gekocht?

Sloppy;
    als je het niet trekt, gewoon bellen meid!

Missq;
    spannend:)

mrt;
    ook voor jou spannend nog lees ik, maar gelukkig krijg je nu hulp!

@me
    ik ga er van uit dat me ei is geweest... aangezien me temp hoog blijft en ik terugrekenend op dag van ei die ff aangeeft heel de dag hoofdpijn gehad heb, misschien teken:( dsu ga tot nu toe uit van ei... we will see

20. Zeepaardje

NOD lijst:

25 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar)
    26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar)
    28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje)
    30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar)
    02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar)
    04 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar
    12 november :Chelleke84 rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.
    14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar)

15 november : Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar)
    19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar)
    19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar)
    21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ;) )

ZWANGER
    CM1978, 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov
    Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov.
    Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo

weet iemand hoe het met bibaatje is???

Deel Deze Pagina