NOD lijst: 25 oktober: Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 26 oktober: Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar) 28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 oktober: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar) 04 november: Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar 12 november:Chelleke84 rondje 12, 1e kindje, 26 jaar. 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo Heeft Asun eindelijk haar leeftijd erbij gezet, gooi jij haar leeftijd er weer af Wolfje
ben vanavond niet op zp.... me oma gaat zo naar huis en dan is het tijd voor papa&mama knuffel voor jullie
Hier ben ik ff weer! MissQ;spannend allemaal hoor en wachten duurt dan veel te lang natuurlijk! sloppy:hoop dat megan gauw weer beter is dit duurt wel erg lang zo! kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.. Wolfje: Zie dat je nu op 4 nov zit dus 2 daagjes later dan ik spannend hoor.. Ik heb geen idee of ik wel of niet zwanger zou kunnen zijn heb helemaal nergens last van voel mij eigenlijk super goed...Heb wel in de gaten dat de pil echt troep is voelde me vaak niet goed had veel hoofdpijn en was prikkelbaar enz... Wachten maar af volgende week, ga vanuit dat 2 nov mijn NOD is maar precies weet ik het eigenlijk niet werd vorige x zo raar ongesteld dus zie het wel denk als ik woensdag nog niet ongesteld ben dan een testje ga wagen Allemaal veel succes!
Nou ik heb uiteindelijk de HA aan de lijn gekregen...om 15uur! (daarna bezoek dus kon ff niet posten) Wat we al dachten........nog even aanblijven kijken. Nou heeft ze net 200ml gedronken en had een een goed plas luier!! JOEPIE ALs we heb niet vertrouwen toch naar de eerstehulp gaan, en morgen weer bellen. Ga nu ff mn huisje opruimen.
De Eetclub van Saskia Noort. Ik heb meer boeken van haar gelezen en vind haar stijl wel leuk, dus een beetje op safe gespeeld hiermee Kan ik vanavond lekker op de bank zitten, potje thee erbij, heerlijk! @ Sloppy Vervelend zeg zo schiet je ook niets op! Maar ik kan je huisarts ook wel begrijpen, want het is moeilijk om je door te verwijzen als je kindje "alleen maar" diarree heeft, hij kan er nog geen diagnose aan vast knopen. Hopelijk leveren de kweekjes iets op, zodat ze tenminste een gerichte behandeling kan krijgen.
hey meiden hier eindelijk een lange drukke werkweek achter de rug, en dan nu weer 6 dagen vrij om dinsdag op woensdag nacht om 0.00 weer te beginnen pfff af en toe een nachtdienst is niet er maar tegenwoordig is het standaard geworden om te starten verder heb ik de hele dag een zeurende pijn rechts onder in mijn buik iemand ideen??
@Vivi, kan dit je ei niet zijn? Is je banner trouwens wel goed? Je was toch pas nog ongesteld? Ben het ff kwijt haha. @Assje, en hoe is je boek? Is zeker een goede schrijfster, heb er ook een paar gelezen. @Sloppy, gggrrrrrrrr, af en toe!!!! @Bibaatje, spannend hoor, ik duim voor je en dan heeeel veeeel hcg hierheen sturen.
@sunshine mijn ei zal het zeker neit zijn want ben afgelopen weekend pas ongesteld geworden hahaha ja ik weet het ga mijn banner zo aanpassen
Ben ik ook weer even, heb heel de avond gewerkt dus reageer even kort. MissQ: spannend hoor, hoop zo dat je test vrijdag positief is. Assje; vind het wel knap dat je zolang kan wachten tot weer testen, ik denk dat je test vrijdag knalt Sloppy; hopelijk gaat het vanaf nu wat beter met je meisje. Bibaatje; spannend nog een paar dagen tot nod
MissQ: Wat spannend zo'n streepje..Hoop zo dat je straks een dikke positieve test hebt!!! Assje: Misschien wel goed dat je ff wacht..Anders wordt je alleen maar zenuwachtiger! Ik denk dat je toch echt zwanger bent..Spannend Sloppy: Gelukkig dat Megan goed drinkt en ze een volle plasluier had! Is een goed teken, dus hoop dat ze gauw beter is..Heeft nu wel lang genoeg geduurt! Ik ben aan het tempen en regelmatig klussen...Verder wacht ik het rustig af!! Suc6 allemaal...X
Goedemorgen meiden, Hier helaas weer heel vroeg wakker,maar ik lag er al om 21.30 in. Ik ben er de laatste tijd een beetje weinig maar dat komt omdat ik zo moe ben en heel vroeg naar bed ga. Vandaag lekker vrij omdat ik gister gewerkt heb. @Assje: En? Hoe gaat het met je? Wanneer ga je weer een testje wagen? @Sandra:Sterkte vandaag met de echo! En hopelijk is je cyste ook verdwenen. @MissQ: Dat deze dag maar snel voorbij mag zijn en het snel vrijdag ochtend is! @Wolfje: Wat fijn eindelijk een ei gespot! Is je cyclus deze maand toch weer iets korter. @Sloppy: Hoe gaat het met Megan? @Vivi: Alweer een lange werk week, je moet wel tijd maken om te klussen! Kan mij voorstellen dat dat er bij inschiet.
@Asun: Was helemaal vergeten dat je op vakantie gaat. Lekker hoor. Knap dat je kunt wachten met testen tot maandag.
NOD lijst: 25 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 26 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar) 28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje) 30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar) 04 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar 12 november :Chelleke84 rondje 12, 1e kindje, 26 jaar. 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november : Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) ZWANGER CM1978, 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo
Hallo meiden, Ik denk dat het hier toch door gaat zetten. Vannacht een maandverbandje bloed verloren en vermorgen (een half uur eerder dan mijn normale temp-tijd) van 36.9 naar 36.6 gegaan. Ik ga morgen toch testen, omdat ik 2 eitjes had die aan het groeien waren. Geen idee of het mogelijk is dat er dan toch 1tje wel ingenesteld is, straks de fertiliteitsarts bellen voor een vervolg kuur Clomid/Pregnyl, dan kan ik het gelijk vragen. Mijn kleintje gaat vandaag naar mijn zusje en neefje. Vind hij heel erg leuk! Het is druk op het werk, dus vandaag kan ik mijn zinnen wel even ergens anders op zetten. Ik weet niet of het me lukt om vandaag nog te reageren, anders tot morgen. Fijne dag allemaal. -x- MissQ.
NOD lijst: 25 oktober: Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 26 oktober: Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar) 28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 oktober: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar) 04 november: Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar 12 november:Chelleke84 rondje 12, 1e kindje, 26 jaar. 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo Asun haar leeftijd was er weer vanaf ?!!