@MissQ: Wat ontzettend balen zeg. Ik heb er geen verstand van of dit kan en of je kansen nu voorbij zijn. Hopelijk blijft het bij 1 maandverbandje en dat je gauw duidelijkheid hebt. Dikke knuffel!
Nou dames, ik kon me vanmorgen niet meer beheersen want ik heb allerlei pijntjes daar beneden maar ben nog niet ongi. De test gaf een heel licht streepje, vergelijkbaar met de eerste test. Ik ga er nu dus officieel vanuit dat ik een vroege miskraam gehad heb. Het is nu alleen nog de vraag wanneer het er uit komt. Ik voel me behoorlijk verslagen, want het moet dus mis gegaan zijn rond de tijd dat wij hier vol ongeloof met een behoorlijk positieve test zaten en daar een stuk gelukkiger mee waren dan we vooraf gedacht hadden. Ik heb het gevoel dat het mijn schuld is, dat ik verkeerd gegeten heb of iet dergelijks. Het lijkt of alles in mijn buurt doodgaat momenteel, eerst mijn hondje en nu dit
misqq meid ik hoop dat het bij een maandverbandje blijft en dat je gewoon posi test @assje meid wat verschrikkelijk rot zeg, maar het is niet jouw schuld meid hou dat zelf in gedachten!!!dikke knuffel van mij!!
@assje: och meis!! Dit is heel erg! En het is echt niet jou schuld hoor.......en dat jullie een stuk gelukkiger met de posi test waren als verwacht is heel begrijpelijk. Het zou erg zijn geweest als je er niet blij van zou zijn geweest. Ik hoop dat jullie snel door kunnen naar de volgende ronde!
Up-date megan en onze nacht..... Ze had heerlijk gegeten en gedronken! Echt wel het dubbele van de afgelopen dagen. Ze is heerlijk gaan slapen, maar om 22.00 werd het feest. Ze kreeg krampen echt niet te kort en ze gilde het uit. We hebben haar even lekker bij ons op bed gehad en om 23.30 is weer gaan slapen. Vanmorgen was het eten er allemaal weer uitgekomen........maar het was iets minder diarree Dus de wasmachine draaid al weer en megan zit met een broodje in de box. (jammer was dat we een klus begonnen zijn die we niet meer afgemaakt hebben, het zal echt een mega wonder zijn als we deze periode zwanger worden hoor)
Goedemorgen allemaal! Wat balen zeg, dat je ongi ws. gaat doorzetten MissQ, over twee eitjes, en dan toch ongi worden zou ik inderdaad even aan je Gyn. vragen. Sterkte. @Sloppy: hoe is het met Meghan? @Miranda: jij ook al zo moe hihi, maar ze zeggen dat het na 12 weken beter wordt. Nou ik ga weer zenuwachtig zijn voor de echo, om 11.40 mogen we.
@sandra: boven jou bericht heb ik de up-date staan Spannend voor jullie hoor! ik ga duimen dat jullie voor niks zenuwachtig zijn hoor xxx Ff wat delen hoor! Ik had een bellybandit besteld (voor wie onbekend een hulpmiddel om van je zwangerschapsbuik af te komen) Omdat ze nogal duur zijn heb ik de original á 59,95 besteld. Maak ik net mn pakketje open zit er een mileuvriendelijke bamboo in á 79,95! Die wilde ik heel graag maar vond het net ff te duur. Heb wat oud bijna nieuw tupperware ervoor verkocht......krijg ik deze jubbel. Nu maar hopen dat hij gaat helpen Door mijn 3operaties en 1zwangerschap heb ik een hele lossebuik......vandaar
Ojee ik heb het 1 ander overgeslagen met lezen zie ik. @Assje; wat balen dit zeg, er heeft zeker wel wat gezeten want hij was goed positief. Heel veel sterkte. @Sloppy; fijn dat het iets beter lijkt te gaan, wel jammer van je klusavond
Assje: wat naar dat je je zo voelt, het is niet jouw schuld. Trucje van moeder natuur, dat de eerste paar weken dat nog niet zoveel kwaad kan. Niemand weet wanneer ze zwanger zijn vandaar! Ga je naar de HA vandaag of morgen? Wel doen hoor en zeggen dat je al een week licht posi test. Laat hem maar bloed prikken voor alle duidelijkheid. Sterkte!!!
Dat lijkt me niet nodig toch? Het is weg nu, dat hoeft de huisarts mij niet nog eens te vertellen. Als mijn menstruatie nu nog een week uitblijft dan bel ik wel even, maar anders zie ik het nut er niet van in. Zoals ik al eerder in dit topic aangaf ben ik heel moeilijk te prikken en doet dit daardoor vaak heel veel pijn, daar zit ik niet echt op te wachten als het toch voor niets is
@Assje: Het ligt niet aan jou, dat moet je echt uit je hoofd zetten! In dit stadium gaat het fout omdat er iets is met het vruchtje en daar heb jij geen invloed op. Ik vind het echt ontzettend rot voor jullie. Het zag er allemaal zo positief uit. Dikke knuffel
umh sloppy ik wil je goede hoop niet wegblazen maar is zon belly bandit niet voor direct na de bevalling of heb ik het nu verkeerd?? zo bryan is op psz en ik ga nu ff snel naar het dorp hiernaast kijken voor nieuwe winterjas, en muts voor bryan heeft hij smorgens toch wel nodig morgen gaan we naar burgers zoo!! gezellig heb er zin in
@vivi: ja daar heb je gelijk in, maaaaaaar het si bij mij wel echt heel erg hoor! Ik heb mt 36-38 alleen mn buik is wel mt 40. Ik loop nog steeds in mn positie broeken omdat ik gewoon niks anders meer aan kan terwijl ik 2kilo onder mn start gewicht zit. Ik heb vandaag voor het eerst weer een normale spijkerbroek aan omdat de bellybandit mn buik op z'n plaats houd Ik draag hem nu ff om te kijken hoe het gaat en hopelijk heb ik het geluk dat ik hem straks na een zwangerschap weer om mag
Ik heb vanaf volgende week een huishoudelijke hulp!!! Wat ben ik daar blij mee, vind het toch wel pittig 4 dagen werken en het huishouden doen. @Vivi: Fijne dag, ik ben gek op de dierentuin.
Dat is heel vervelend, al is mijn buik ook niet meer zo strak als dat het geweest is. Je kunt nu in ieder geval je eigen kleding weer aan.
... jawel, de duvels zijn er weer!! BOEHOE!!!! Maar goed, voel me er minder rot onder dan de vorige keer, zeker omdat ik nu aan de medicijntjes ga en er dus een plan is.. @miranda80; Doe mij maar een heel jaar! Net als in Zweden, volgens mij... Maar goed, daar gaan de moeders allemaal weer fulltime aan het werk daarna en daar moet ik ook niet aan denken. Maar 20 weken, ik vind het een puik plan.. @missQ; das balen zeg... of heb je nog een klein beetje hoop? @sandra; succes bij de echo strakkies!! @sloppy; wat heerlijk dat Megan nu wat meer drinkt.. Dat moet een geruststellend gevoel geven! @Assje; hmmm.. vervelend zeg. Nu maar hopen dat die ongie snel komt, dan kun je door, nietwaar? @de rest; fijne dag vandaag! Ik zal er niet veel zijn. Druk aan het werk! hihi
Balen MRT, hopelijk gaan de medicijnen je verder helpen. Bedankt voor je reactie, ik vind persoonlijk 16 weken wel genoeg. Ik denk ook niet dat de werk gevers er blij van worden. Een weekje voor de vaders daar ben ik wel een voorstander van