NOD lijst: 25 oktober: Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 26 oktober: Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar) 28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 oktober: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar) 04 november: Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar 12 november:Chelleke84 rondje 12, 1e kindje, 26 jaar. 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo
@ Sandra --> Spannend!! Laat je ff weten hoe t gegaan is? @ Assje --> meid wat vervelend allemaal! Echt kl*te. Dikke digi knuffel van mij @ Sloppy --> wat fijn dat het ietjes beter gaat met Megan! Hier verder weinig nieuws. Geen krampen meer en nog geen ongi.. wel last van mijn darmen en verstoppingen. wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten.......
@sloppy als het helpt waaarom niet he hahaha hier ook niet dezelfde buik hoor maar 1x perweek sporten werkt al een klein beetje @mrt balen meid hopen dat de medicijnen aan gaan slaan meid verder allemaal dikke knuffel ga bryan zo weer halen
oja weet niet meer wie het zei van het klussen hier maar helaas idd bij zon drukke werkweek schiet het er nog wel eens bij in maarja ik ben wel van mening dat het ook geen verplichting moet worden het moet leuk blijven hahaha en zondag gaan we uiteten met vrienden dus dat belooft wat erna hahaha
Balen MRT, sterkte! @Zwangerschapsverlof: omdat ik in de zorg werk betekend het dat ik met 34 weken met verlof moet, omdat langer doorwerken echt te zwaar zou zijn. Dat zou betekenen dat ik 10 weken na de geboorte weer zou moeten werken, en dat vind ik echt te snel. Dus ik ben voor!! Ik heb trouwens altijd zo weten te regelen dat ik een half jaar vrij ben en ws. deze keer nog langer. Bij Thomas ging ik partime werken na mijn verlof, zo had ik heel veel vrije dagen. Thomas is 5 mei geboren en ik hoefde pas in sept. weer aan het werk. Bij Jasper ging ik na de bevalling naar een nieuwe werkgever, dus heb ik zelf aangegeven per februari te beginnen. Nu neem ik gelijk mijn vakantiedagen erachteraan op, het is dan toch vakantieperiode en ik heb nog ruim een maand aan overwerkuren staan, dus deze keer ben ik echt heerlijk lang vrij. Pfff wat een verhaal he
NOD lijst: 26 oktober: Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar) 28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 oktober: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar) 04 november: Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar 12 november:Chelleke84 rondje 12, 1e kindje, 26 jaar. 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) 30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo Heb mezelf weer een ronde verder gezet! @vivi; wat is je nieuwe NOD? En Assun, zie dat het jouw NOD is vandaag!! Nog testen? Of wacht je liever af... Toedeloe
Ik wacht nog ff af. Ik wil maandag pas gaan testen.. Normaal is mijn cyclus 28 dagen, maar vorige maand 39..
Goede morgen dames. Vanmorgen bij de fertiliteitsarts geweest en wat ik al verwachte was gebeurd. Mijn eisprong was te vroeg en het eitje nog te klein (16.3mm) het is dinsdag vlak na de eerste echo gesprongen. Moet nu volgende week dinsdag bloedprikken om te kijken of de eisprong ondanks dat toch goed was en anders wordt er weer verder gekeken. 1 voordeel zei de fertiliteitsarts, we hebben op het juist moment geklust alleen de kans op een zwangerschap deze ronde acht ze klein, maar niet uitgesloten..... Ik zie de chlomid dus ook al langzaam dichterbij komen....... Ook het baarmoederslijmvlies was vrij dun 6.5 mm.. Ben benieuwd. Heb nog niet bij gelezen, ga ik nu doen. Hoe is t verder hier met iedereen??? Liefs Chelleke Over 2 weken krijg ik alle uitslagen
missq thanks! Bibaatje idd als ik uitga van ff nod 4nov maar heb nog steeds geen posi ovulatie test gehad, dus we wachten het af... Assje; boek en schrijfster ken ik niet, ga het eens opzoeken Vivi; geniet van je vrije dagen meid! Vlinder; druk aan de klus meid, s6! Miranda; heb ei nog niet gespot met ovu test wel met temp lijkt het... Missq; hoplijk heb je snel zekerheid meid, werkse vandaag! ASSje; dikke knuffel meid! en geeft niet jezelf de schuld meid! Sloppy; fijn dat het iets beter met je megan lijkt te gaan! hopelijk helpt de bellybendit..! me; heb erg rugpijn nu helemaal onderin en met bewegen gaat het door naar boven, stom lichaam!
He wat jammer meid. maar er is nog een kans als ik het goed lees? Ik blijf voor je duimen! Ik heb vandaag weinig plannen. Straks nog een afspraak voor m'n werk en daarna lekker vakantie! Verder wat boodschapjes doen.. wat vakantie dingen regelen. En vanavond Robinson kijken natuurlijk Jullie?
mrt; balen meid!!! knuffel vivi veel plezier in de dierentuin! asun; succes met wachten en met wachten en wachten! chelleke; s6 met wachten op uitslagen! ik duim voor je!
Ik houd het rustig vandaag. Sloppyman is aan het werk tot 15uur en ik doe tot die tijd lekker niks tot heeeeeel weinig. Wij gaan derek ogilvie kijken. De tante van onze buurvrouw komt op de tv. Miss weten jullie het familidrama nog wel te herinneren daar waar een ex z'n vrouw en kinderen van het leven berooft heeft, 2jr terug in Mei.... Ben wel benieuwd. @chelleke: dat is toch een klein beetje hoop! @Asun: Ik hoop dat je aan het eind van al het wachten een leuke verrassing krijgt! @Mrt: hé Balen!! MEgan heeft duidelijk last van kramp! Maar nog maar 1keer gepoept vandaag Check elke keer haar luier omdat ze zo pieperig is....maar niks. Ga zo ff kijken of ze wat fruit wil, ik hoop maar dat ze zo piept omdat ze honger heeft
NOD lijst: 26 oktober: Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar) 28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 oktober: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar) 04 november: Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar 07 november: Chelleke84 (rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.) 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) 30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo Heb even mijn NOD datum aangepast van 12 naar 7 november.! Liefs Chelleke
@Chelleke: Jammer van de vroege eisprong, maar nu weet je wel waar de oorzaak ligt. Toch knap dat ze dat allemaal kunnen.
@ Assje: Neeeeeeeeeee...... wat ongelofelijk balen voor je zeg.... ik hoop voor je dat het alsnog goed komt. @ MissQ: Ik heb nog steeds goede hoop voor je.... je bent gewoon zwanger @Vivi: heerlijk lekker vrij he. had ik vanmorgen ook. om 7uur beginnen en kwart over 9 al weer klaar omdat ik naar ZH moest, kon daar ook meteen doorlopen dus was om 11:00u alweer lekker thuis (nog eff langs het nieuwe huisje gereden). Nu de rest van de dag lekker niksen en ff langs bij een vriendin.. @ Sandra Succes met je echo... het hartje klopt gewoon perfect!!! @ MIranda: ik ben niet eens zwanger en ben iedere avond al dood op, wat moet jij dan wel niet hebben hahahaha hoop voor je dat het snel overgaat. @ All: hele dikke digi knuffel en tot wellicht vanavond.... ik ga vanavond lekker relaxen en niks doen en kletsen op t forum. Liefs Chelleke
Ja he, ongelofelijk, ik zei dat vanmorgen ook al tegen de arts.... ik voel me er ook helemaal niet slecht bij en baal ook helemaal niet omdat ik weet dat ik nu geholpen wordt... en er ook een oplossing komt, daar ben ik van overtuigd. de kans op een zwangerschap deze maand was niet uitgesloten volgens de fertiliteitsarts alleen omdat de omstandigheden niet optimaal waren was de kans wel kleiner. Ik zie het allemaal wel.. richt me nu vooral op het huisje en verder geniet ik van alles wat ik nu nog kan!!! IK ben er van overtuigd dat de artsen mij gaan helpen en dat wij over een jaartje ook een lief klein wondertje verwachten of misschien zelfs al hebben..... Liefs CHelleke
@chelleke meid balen zeg!! hoop dat dat kleine kansje een grote beeb word @zwangerschapsverlof 20 weken ik ben helemaal voor!! ik ben vorige keer met 30 weken gestopt waardoor ik na mijn bevalling nog maar 10 weken had en dat was echt te snel hoor en ik ga ervanuit omdat ik nu in de zorg werk dat ik er waarschijnlijk weer zo vroeg uitlig (neem deze keer ook geen ene risico) en dan zijn die weken erna toch wel lekker hoor maarja moet eerst maar eens zwanger worden