Ik vind het leuk om al de verschillende meningen er over te horen. Bedankt voor jullie reacties! Wij gaan hier een broodje eten en dan lekker naar het zwembad.
@zwangerschapsverlof: Ik ben helemaal voor 20wkn hoor! Ik werk zelf niet maar ik kan me zo voorstellen dat je die 4wkn echt wel nodig hebt! Nou te vroeg gejuigd! Megan had weer een hele volle broek. Billen weer tot bloedens toe stuk Arm schaap! Ze is nu aan het slapen! Ik hoop dat ze ff 2uur blijft liggen.......hihi
@Vivi: ja zeker dat hoop ik ook, maar ik ga er niet van uit. tis ook goed zo. ik wordt geholpen en uiteindelijk krijgen we wel waar we zo naar verlangd hebben. Enige waar ik beetje van baalde is dat de collega die laatst miskraam heeft gehad alweer meteen zwanger is nu... gun het haar van harte maar heb niet zo heel veel zin om er steeds op t werk mee geconfronteerd te worden..... maar ach, t went wel. liefs Chelleke
Joehoe onze kleine spruit doet het super, in twee weken een heel stuk groter geworden, hij loopt precies op schema en hartje deed het goed!! Ben zo blij Bekijk bijlage 104143
Ohhh Sandra wat super. gefeliciteerd zeg.. .hoop dat je nu de rust terug vind om er echt van te gaan kunnen genieten... Ben echt heel blij voor je !!!! Liefs Chelleke
Even een snelle update van mij. Ik heb vanmorgen gebeld met de fertiliteitsarts omdat ik nu niet goed weet wat ik moet doen en of het nu wel of geen ongi is. Het bloeden is wat meer geworden. Maar ik blijf last houden van mijn borsten, wat normaal bij de eerste tekenen van ongi toch voorbij is. Ik moet toch morgen een zwangerschapstest doen om er zeker van te zijn dat ik ongi ben of zwanger. Het kan zo zijn dat ondanks het bloeden je toch zwanger blijkt te zijn. Bij zowel een positieve als een negatieve test moet ik morgen bellen. Als hij negatief is mag ik zeer snel weer starten met mijn Clomid, anders krijg ik heel snel een zwangerschapsecho. Dus weer spannend. Gelukkig is het zo morgenvroeg 5 uur Ow ja... het zou best kunnen zijn dat er 1 eitjes bevrucht is en de andere afgestoten is volgens de arts!
@ Sandra: Gelukkig! Het plaatje lijkt op nog van alles behalve een baby maar dat komt vast snel genoeg. Leuk dat je het met ons deelt! @ MissQ: Spannend zeg! Ik hoop voor je dat het een ander soort bloeding dan gewoon ongi is. Morgenochtend maar weer vroeg hier kijken om je bevindingen te lezen! 20 Weken verlof, dat lijkt me prettig in sommige gevallen. Nu is een maandje extra sowieso niet slecht, maar ik hoor wel eens van vrouwen die aan de late kant bevallen en dan dus weinig verlof overhouden na de bevalling om op krachten te komen. Helemaal als je echt moet herstellen van ingrepen lijkt het me erg vervelend als je dan alweer op je werk verwacht wordt. Wat dat betreft kun je eigenlijk beter in Noorwegen gaan wonen, daar krijg je gewoon een jaar verlof en kinderopvang is in de meeste gevallen gratis! Ik voel me nog steeds naar, ben behoorlijk huilerig en moe, heb ook nog steeds pijn in de onderbuik. Nog geen ongi te bekennen helaas. Ik weet wel dat het nooit echt geleefd heeft [met hartslag] maar toch voel ik me alsof ik rondloop met een dood iets in me en ik wil het er het liefst gewoon uit hebben Hier lezen geeft me gelukkig wel een iets beter gevoel, er leeft echt hoop in dit groepje en wat vind ik een heel prettig gevoel. Bedankt!
Hallo, Er is alweer veel gekletst zie ik.Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest voor uitstrijkje,volgende week vrijdag pas uitslag...toch knaagt het een beetje straks is er wel iets mis waardoor de kans op zwanger worden heel klein word misschien? Pfff eerst volgende week maar afwachten al heb ik niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn! Vriend gaat zo weer weg klussen in ons huisje,vriend heeft koopwoning en ik huur dus hebben besloten in zijn huis te gaan wonen,wel moet het hele huis van binnen worden gerenoveerd dus is nu helemaal gestript en druk met badkamer bezig nu..Wel leuk dat we het nu samen helemaal naar ons smaak kunnen maken
Leuk Bibaatje! Het lijkt me inderdaad fijner om samen iets op te bouwen dan om in een huis te gaan wonen dat iemand anders zich al eigen gemaakt heeft. Ik heb mijn test van vandaag ook in mijn album gezet. Hij is hier te zien: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/43573-albums5285-picture26755.jpg Helaas vallen ze op de computer iets anders uit dan in het echt. Test 2 was duidelijk, test 3 lichter, test 4 gelijk aan de voorgaande en de laatste weer iets lichter dan die ervoor. Nog niet zo licht als de eerste [hoewel dat op deze foto wel zo lijkt, dat komt door het licht] maar licht genoeg om duidelijk te maken dat dit niet meer goed komt Alle streepjes zijn nette streepjes, dus net zo van vorm als de controlestreep en niet veranderd na de afleestijd. Alleen test 1 was geen echt mooie, de bovenkant is ietsje beter dan de onderkant namelijk. Maar ach, die doet er verder toch niet toe.
@ Sandra --> wat een goed nieuws! Leuk om de echo te zien. Thanks!! @ Assje --> de testen zien er goed uit.. ik blijf het raar vinden. Ik heb net ff geshopt voor onze reis. Heb een wind en waterdicht vest gekocht... in het rose. Ik ben er helemaal blij mee! T is erg maar waar maar van shoppen word ik altijd weer erg blij
Bibaatje; hopelijk valt de uitslag mee meid, ik denk aan je! succes met je huisje! Asun; leuk dat je een mooi vest gevonden hebt meid! Ik heb van de week een knal paarse gekocht met bont vanbinnen!
@ Assje: Ik vind alle testen nog steeds duidelijk hoor en ik zie eerlijk gezegd niet echt iets waar je je enorm druk over hoeft te maken. Heb wel al veel testen gezien op dit forum, maar maak jij je maar vooral niet te druk.... ik heb zo'n gevoel dat het nog wel goed komt!!! Jij test over een paar dagen gewoon knal positief. je kunt net iets te veel gedronken hebben bij een van de testen of je HCG-productie komt trager op gang.... Meid, komt echt goed. Dikke digi knuffel Liefs CHelleke
@Assje: ik was net op een ander forum aan het lezen hier op ZP en daar had een meid haar zwangerschapstesten laten zien. Ze gaf aan dat haar HCG productie erg schommelde in het begin van haar zwangerschap, die had de ene dag hele duidelijke testen en de andere dag zag je soms bijna niks, was ook zichtbaar op de testen. dussssss...................... wat ik hiermee wil zeggen is.... jij bent gewoon zwanger meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs Chelleke
meiden ben er vanavond niet samen bankhangen! manlief is om 5.30 vertrokken en rond 19.30 weer thuis kan hij nog evne sem in bed doen... dan papa en mama tijd liefs mij