lieve dames. Ik ga lekker naar mijn bedje. Helaas geen weekend voor mij moet morgen overmorgen om 06:00u eruit om te werken. Gelukkig morgen maar tot half 12 werken en zondag tot 1 uur. dus dit weekend ga ik alvast lekker inpakken We spreken ons zeker nog dit weekend. Voor iedereen alvast een heel fijn weekend @ Asun. fijne vakantie enne... roze maandag he!!! Liefs Chelleke
Ach wolffje ik hou t er op dat het een goed teken is hahaha, beetje positieve tijd erin brengen ( hoor mij hahaha) Bij anderen kan ik altijd goed positief zijn maar als t me zelf aan gaat............. Nu ga ik echt slapen haha. Dikke digi knuffel en tot snel. Liefs Chelleke
NOD lijst: 27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar) 28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar) 04 november: Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar 07 november: Chelleke84 (rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.) 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) 25 november: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 26 november: Assje (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo
Haha ik zal het doorgeven! Manlief grapte al, toen ik zei dat ik dacht dat het mis was: Ach ik ben gewoon vergeten m'n zaadje een verblijfsvergunning mee te geven! Ik zal er de volgende keer aan denken. Dat kan toch wel? Ik heb de afgelopen dagen veel op internet gezocht en daar staat op verschillende plekken dat 90% [!!!!!!!!] van de "zwangerschappen" eigenlijk al eindigt voor de eerstverwachte menstruatie, maar dat vrouwen dat normaal niet merken omdat ze gewoon ongesteld worden. Eigenlijk is dat dan een hele vroege miskraam, maar dat weet je dan niet, omdat je normaal gesproken niet test voor je overtijd bent. Ik neem aan dat er in veel gevallen de innesteling mis gaat, maar het kan toch ook zijn dat die wel lukt en dat het direct daarna alsnog mis gaat? Dan kun je denk ik best een innestelingsbloeding hebben en daarna toch ongesteld worden. Het is maar een theorie ik ben geen wetenschapper maar het lijkt me logisch.
assje; missschien dat vorige ronde daarom zo lang was, pff ik weet het ook niet meer... nu trouwens ff niks meer bloed...
oja moet jullie nog wat vertellen... zal vanavond in de sauna...zegt een man tegen me; je moet wel snel voor een 2de gaan hoor, is leuk! 5min later komt me vriendin, zegt ze ben je zwanger...? ik zo nee hoor, echt niet zegt ze; i kzo 4okt nog niet haha ow zegt ze ik heb het idee dat er iets zit. pff heb ik weer
Lief Wolfje, dan ga ik toch ook voor de innestelingsbloeding. Volgens FF zit je nu op 8 DPO en dan kun je daar heeeeeel goed last van hebben Trouwens, erg lekker zeg, naar de sauna. Ik ga binnenkort met mijn buuf ook. Waar was je geweest? @All, thx voor jullie lieve berichtjes. Ik hoop dat ik volgende maand ook op roze mag, zou wel erg leuk zijn he! Ben 20 november jarig, dus een verlaat verjaardagskadootje wellicht.....
@chelleke: GEFELICITEERD met jullie huisje! Goed hoor! @Wolfje: raar hoor dat je zonder de pil een doorbraak bloeding heb. Ik zou toch langs de huisarts gaan met alles wat je nu gedaan hebt en weet. Dikke knufff voor jou! @MissQ: ik hoop echt dat je nu op roze mag hoor, het is tijd En een geweldig verjaardagscadeau! Hier is het huis nog in volledige rust...........en nu ik dit type komt er een klein beetje leven Ben er vannacht 2keer uitgeweest om dat ze huilde, maar ze had dorst dus de fles gegeven en toen ging ze weer slapen. Nu maar hopen dat ze geen poep heeft. Klussen voor de zekerheid toch nog een dagje overgeslagen en vanavond met verze zwemmer
Meiden, ik zit met een dillema, ik start vandaag weer met de Clomid, maar weet niet of ik het voor of na het ontbijt in moet nemen. Kan hier ook niets over in de bijsluiter vinden. Volgens mij stond er in de eerste bijsluiter wel iets over in (maar die heb ik natuurlijk niet meer)........
@missQ: ik zou het eigenlijk niet zo goed weten.........dit heb ik voor je gevonden Bijsluiter Clomid Kan je de arts niet in het weekedn bellen voor advies?
hier toch weeeeer diarree! BLehhhhh D'r hele bed zat onder. Het door de luier, door d'r romper, door d'r piamabroek, door d'r slaapzak in het bed getrokken. Ergo: De wasmachine draaid weer een poep was En stinken! blehhhhh Oja ik kreeg het ook in mn shirt en op mn handen hahaha was weer een lekker wakker worden.
Thx Sloppy, heb net manlief even gevraagd en die zei dat ik het de vorige keer voor het ontbijt innam. Dus doen we dat deze keer ook maar. He, nee... niet weer diaree. Arm schaapje. En heb ook wel een beetje medeleiden met jou hoor, weer met poep wakker worden is toch ook niet leuk meer. Wij gaan zo even naar de bouwmarkt en de welkoop. Manlief gaat palen halen om een schommel voor de kleine te maken en ik wil graag boerenkool hebben voor in mijn kas. Dus straks even in de koude grond gaan ploeteren!
He bah Sloppy! Arme Megan weet je al iets meer? Wanneer bellen ze voor de kweekjes? Ik ben nu dan eindelijk echt ongi. Nooit gedacht dat ik de woorden 'eindelijk' en 'ongi' in één zin zou gebruiken Het verloopt wel heel anders, want normaal heb ik op dag 1 licht tot matig helder bloedverlies en dan op dag 2 hevig en wat donkerder plus kramp, en daarna weer afnemend. Maar nu werd ik vanmorgen wakker van krampen, het doet echt vreselijk zeer en het bloedverlies is meteen heel hevig, donkerrood en stolsels ik voel me heel zielig nu. Daarom ga ik lekker een broodje met gebakken ei eten.
@assje: We hebben gister de uitslag van de kweekjes gehad en daar is niks uitgekomen. Gister dacht ik ook dat de diarree overwas, maar vandaag gaat het weer gewoon door. Maandag ga ik weer de HA bellen als het zo doorgaat en dan zullen we helaas wel weer naar de KA moeten...... @missQ: fijn dag MisterQ het nog wist Bedankt voor jullie lieve woorden. Het is inmiddels ook wel een beetje lastig hoor.......we willen namelijk even naar de Makro kerst pakketen kopen en dat is eigenlijk niet zo'n goed plan met een baby die aan de diarree is. Maar we moeten ook kerstpakketen kopen om dat anders straks alle mooie weg zijn. Wat zouden jullie doen? Ik denk dat we max 2uurtjes nodig hebben met heen en weerrijden erbij gerekend..
@Assje: ik kan me heel goed voorstellen dat je eindelijk zegt hoor! Je wist zo zeker dat het niet goed zat en dan wil je gewoon snel door naar de volgende ronde. Sterkte en ik hoop dat het direct weer raak is hoor!
Heb ik er overheen gelezen wat stom zeg, sorry! Balen dat er niets uit kwam, dan blijf je maar in onzekerheid zitten terwijl het nog steeds niet goed gaat. Wat betreft de pakketten, ik snap dat je graag heen wilt. Is er niemand die op Megan kan passen even? Of kan Sloppyman of jij alleen gaan? Kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt haar mee te nemen naar de winkel als ze ziek is en dat het al helemaal niet handig is als er daar een ongelukje gebeurt. Aan de andere kant, ik weet niet hoe de Makro bij jullie is, maar bij die van ons is er een verschoonplek in het toilet. Misschien kun je bellen om te vragen of ze dat hebben. Als ze verder geen koorts heeft kun je haar dan best meenemen dan lijkt mij? Jij weet natuurlijk zelf het beste wat wel en niet kan.
@Assje: Je hebt nu wel duideliijkheid, maar het voelt natuurlijk niet goed. Ik hoop dat je snel naar de volgende ronde kan. @Sloppy: Ik zou gewoon gaan, gaat het niet dan moet je helaas weer terug. Maar misschien gaat het wel goed. @Chelleke: Nog gefeliciteerd met je nieuwe huis!
Ik heb eindelijk weer eens heerlijk geslapen en lekker lang. Voelt goed. ook de misselijkheid lijkt wat af te nemen. Helaas blijf ik nog wel erg moe, maar ook dat gaat weer over. Straks even lekker de stad in en boodschappen doen. @MissQ; Leuk zeg een schommel in de tuin, dat wil ik ook graag hebben.
NOD lijst: 27 oktober: Vivi (ronde 6, 2e kindje, 29 jaar) 28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar) 04 november: Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar 07 november: Chelleke84 (rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.) 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) 25 november: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 26 november: Assje (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo