Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb net voor het eerst in jaren pannekoeken gebakken :D
    En Megan heeft zitten smullen!

Sloppyman heeft de aankomende periode bijna alleen maar avond diensten waardoor hij nauwelijks thuis zal eten. Aangezien hij de kok in huis is zal het een zware tijd voor me gaan worden ;)

Ik ben een leuk filmpje van vandaag op youtupe aan het zetten:
    http://www.youtube.com/watch?v=up81FUH-5Q8

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zo nou de zorgen van de diarree zijn redelijk voorbij......nu denk ik voor de zekerheid ff tempen: 38.3 hahaha
    Gelukkig niet echt hoog hoor maar ze houd me zo wel lekker bezig.
    Heb haar een paracetavriendje gegeven en naar bed gebracht.

@mrt: Knap hoor!! Van je kereltje! Het zal nu allemaal vast wel snel gaan!

@asun: ik vind het eigenlijk een beetje gemeen dat je gewacht hebt met testen ;) Nu zit ik hier in spanning :)

3. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je filmpje bekeken, slop! Wat een droppie! En wat heerlijk was het hè, vandaag! Ik ben een eind wezen fietsen. (Mrt-man was wezen stappen met de boys en bleef liever thuis) Helaas is het strand niet zo dicht bij ons in de buurt!
    Fijne avond allemaal!
    :)

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @mrt: ja het was een heerlijke dag vandaag! Fietsen doe ik ook graag.
    Mn filmpje doet me echt denken aan mijn eigen filmpjes toen ik zelf klein was :D

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Lieve meiden..
    Ik moet mijn hart even luchten, heb het op dit moment heel heel erg zwaar.
    Sorry dat ik niet inga op alles wat jullie geschreven hebben maar ik heb nog niks gelezen.
    Dit is er gebeurd vandaag:
    Zoals jullie weten hebben we een huisje gekocht in Duitsland.
    Nu wilden we vandaag even uitzoeken hoe het zat met de honden ( hadden we al gedaan en alles leek in orde). Echter nadat we maandag getekend hebben leek alles rozengeur en maneschijn. komen we vandaag te weten dat in duitsland de amerikaanse staffords verboden zijn en niet mogen worden ingevoerd..
    Wij zijn nu genoodzaakt onze lieve staffie te verkopen.......
    We zijn allebei helemaal kapot ervan en willen het liefste van alles afzien, maar dat kost ons ruim 40.000 euro dan.........
    We zijn ten einde raad en zijn al de hele dag aan het huilen....
    We zoeken een goed tehuis voor onze 2 jarige stafford....
    Willen of weten jullie iemand??? help ons alsjeblieft.

Liefs Ralph, Michelle en Kimo

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chelleke: oh wat erg!! Ik kan me voorstellen dat je nu even heel erg van de kaart ben!!
    Ik kan je helaas niet helpen met het zoeken naar een ander baasje. Wij hebben al een hond en erg dominante Rottweiler.
    Dikke knufffff voor jullie! xxx

7. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Oh nee, Chelleke, wat vreselijk kl*te, ik kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Zijn jullie zo blij en dan krijg je dit, pfff, heb vreselijk met jullie te doen.
    Hele dikke digi knuffel en sterkte. Helaas ben ik allergisch voor honden maar zal ff om me heen kijken.

@Mrt, ach ja een wijntje, het is soms zo lekker he?! Gelukkig kan ik het er wel bij een houden en ben nog niet eens zwanger hihi.
    Super leuk van de kleine, wat ben je dan trots he?! Geniet ervan.

@Sloppy, hihi hoef je niet te wassen van de poep is het wel het zand :p Super lief filmpje zeg. Geef mij zo'n kleine.

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Thanks sloppy.... ja van ons hoeft het allemaal niet meer. ons gezicht is letterlijk kapot van het huilen de hele dag..... wat moeten we zonder hem.... en onze bull mastiff is ook nog maar de vraag..... ze mogen wel, maar het zijn zeer zeer strenge eisen en testen die ze moet doorstaan................ trek het echt niet meer.
    Ben zelf hard aan het denken dat ik nog liever 40.000 schuld heb dan mijn hondjes (onze kids) kwijt te moeten zijn......

trek het niet meer...

9. sunshine81

Och lieverd toch!!! Is er niet nog een heel klein beetje hoop dat ze mee mogen?

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Jeetje Chelleke wat ontzettend verdrietig, was je zo blij met je nieuwe huis en nu dit ;).
    Hier ook twee honden in huis, ik zou er niet aan moeten denken dat ons zoiets zou overkomen.

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey Sunshine, nee er is vrijwel 0% kans..... we hebben nog 2.5 maanden om een baasje te vinden.... wil het liefste alles afblazen en alle schulden op me nemen, maar ja.................

Liefs Chelleke

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chelleke: ik vind het echt heel erg voor jullie!! Ik zou zo met jullie mee kunnen gaan huilen!

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    thanks sloppy...... weet gewoon echt even niet meer wat we nu moeten.......

14. sunshine81

Och Chelleke, echt vreselijk gewoon. Ik zit hier gewoon met je mee te huilen, suf he?! Hopelijk kunnen jullie nog wel een beetje slapen straks! Dikke knuffel

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chelleke: Ik ben even gaan googlen, en nou weet ik zeker dat jullie alles hebben nagevraagt maar ik vond dit: Hond in Duitsland - Honden & puppies - Hondenplaza
    Ik begrijp eruit dat jullie honden gekeurt moeten worden in duitsland en als ze al "gevaarlijk" bestempeld worden er bepaarde vergunningen moeten komen ed..
    Klopt dit?
    Ik probeer alleen te helpen hoor, ik hoop gewoon zo dat jullie ze toch mee mogen nemen!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
  17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Chellke wat ontzettend naar zeg! Zijn jullie zo happy met jullie woning in duitsland hangt er een donkere wolk boven! Sterkte meid hopelijk vind je snel een superlief nieuw baasje!

@all;
    sem erd 8.10 nieuwe tijd wakker:)
    niet veel bijgelezen ronde 8 is een feit hier... liefs

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Sloppy wat lief van je.... ik zou je zo willen knuffelen... Deze info hadden wij ook gevonden maar we gaan sowieso dinsdag naar het gemeentehuis van Tuddern gemeente Selfkant en daar zit ook het politiebureau, we gaan het daar na vragen...
    Ik vind dit zoooooo lief van je he, mijn man staat naast me en vind het ook heel erg lief....

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @wolfje: He balen (lees heleboel lelijke woorden) het word echt tijd dat we hier wat meer roze gaan krijgen hoor! blehhh alles blijft rood!

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

NOD lijst:

28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar)
    07 november: Chelleke84 (rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.)
    14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar)

15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar)
    19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar)
    19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar)
    21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ;) )
    25 november: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar)
    26 november: Assje (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar)
    30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar)
    01 december: Wolfje22: (Ronde 8, 2de kindje, 25 jaar

ZWANGER
    CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov
    Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov.
    Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo

Deel Deze Pagina