Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bibaatje: Spannend hoor, ben benieuwd naar de tweede test.
    @Asun: Heb je al WIFI? Je laat ons wel in spanning zitten.
    @Bianca: Welkom terug en fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.
    Veel klus plezier

2. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    NOD lijst:

28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar)
    07 november: Chelleke84 (rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.)
    14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar)

15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar)
    19 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar)
    19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar)
    21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ;) )
    25 november: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar)
    26 november: Assje (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar)
    30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar)
    01 december: Wolfje22: (Ronde 8, 2de kindje, 25 jaar

ZWANGER
    CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov
    Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov.
    Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

@asun: als je wakker word ons laten weten hoe je test wasssssss! Je kan daar vast wel ff een compie vinden :)

@bibaatje: hoe is die met jou?

Hier een goed nacht gehad na een bewogen avond.
    Megan heeft z'n last van krampen, echt heel zielig. Dus vanaf vandaag weer aan de sinababyin de hoop dat het beter zal gaan.
    Drinken gaan heel goed en ze heeft gister voor het eerst met de pot meegegeten :)

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy weet je wat beter helpt tegen krampjes das infacol van sudocreme!! wij adviseren dat altijd in de kraam

hier een redelijke nacht gehad, bryan heeft volgens mij wel goed geslapen ik hoorde met regelmaat flinke hoestbuien en zag vanmorgen ook weer bloed op zijn matrasje dat heeft hij vorig jaar ook paar keer gehad en de dokter kan maar nie vinden waar dat bloed vandaan komt
    hij heeft nu nog 38.7 maar dat zal wel weer omhoog gaan in de loop van de dag

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vivi: ik heb net in een ander topicgeschreven dat ik dat ook ga halen :)
    Als baby kreeg ze dit ook maar de sinababy deed toch meer voor megan.
    Voor in de ochtend is die temp nog wel redelijk hoog! Sterkte ik hoop dat hij snel opknapt!

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Jeetje meiden beterschap voor jullie kids!!

Asun ik ben heel nieuwsgierig:)

En er was hier nog iemand met een licht lijntje op die test, wie was het ook alweer(zwangerschapsdementie). Nou ja ben benieuwd of de test vandaag donkerder is geworden.

De kids zijn net naar school en op dinsdag blijven ze altijd over, dus tot 15.00 uur geen kids. Ik ga zo naar zoetermeer, kleding shoppen want alles zit te strak ;)

7. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Goeiemorgen dames! Ik ben weer bij met lezen :) maar hier gaat het niet zo lekker, dus ik ben even niet zo actief. Morgen heb ik gelukkig een vrije dag. Menstruatie is na dag 1 [met veel pijn en stolsels] gelukkig overgegaan in een normale menstruatie, die nu op z'n eind loopt en mijn temp zakt alweer. Ik kom snel weer mee kletsen!

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Neem je tijd meid!!!
    Dus lekker tijd voor jezelf, geniet ervan!
    Spannend meid!
    Nee maar ik zelf wel...

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wolfje hoe heb jij dat ervaren de pseudo kroep??
    ik vind het heel akelig als bryan het heeft je kunt zo weinig voor hem doen

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Zoooo ik ben weer terug van winkelen, en ik ben goed geslaagt :D
    4 truitjes, 2 leggings, 2 jurkjes, 1 spijkerrrokje, 1 spijkerbroek en zo'n truitje die je aan de bovenkant dichtknoopt(weet niet hoe het heet), en een paar nieuwe laarzen zonder hak.
    Lavendel badolie, en twee zakjes schuimblokken:p
    Nu wil ik alleen nog een paar basic truitjes maar die bestel ik wel op internet en dan kan ik er voorlopig weer tegenaan. Ben er helemaal blij mee.

Ik was aan het shoppen in zoetermeer en mijn man werkt in zoetermeer, dus we hebben gezellig samen geluncht.
    Vanavond ga ik een buikfoto maken, want die zie je nu extra goed in positiekleding;)

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sandra nou je hebt goed geshop meid!! kan niet wachten tot ik ook weer voor positiemode mag hahaha

nou hier net een kwartier met een huilend mannetje op de arm gezeten, had ook weer een bloedneus (vanmorgen schijnbaar op psz ook al) ook is de koorts volgens mij weer gestegen dus net mijn vader gebeld of hij morgen wil oppassen bel straks he kdv af dat hij niet komt want vertrouw he nei en dan is hij bij opa en oma beter af!
    pfff had eigenlijk gehoopt er langsaf te komen dit jaar maarja

12. sandra

sandra Fanatiek lid

Jeetje wat balen Vivi, het is gewoon heel rot als je kindje ziek is, heel veel beterschap voor je mannetje, ik hoop dat hij snel opknapt.

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Beterschap met je ventje, hopelijk knapt hij snel op en opa en oma willen hem vast met alle zorg en liefde verzorgen!
    Wat lekker meid dat je zo goed geslaagd bent:) En lekker met manlief gelucht, leuk hoor!
    Is ook erg sneu...lekker onder de douche met hem staat en water zo heet mogelijk niet op bryan zelf natuurlijk maar lekker stomen!!!
    Ik heb zelf de eerste aanval net overleefd... me vader hoorde mij ineens piepen lag op me bedje... en die vloog de trap op...was al helemaal blauw en de ha kwam meteen, die vond het een wonder dat ik er nog was...
    2de aanval hadden me ouders andere ha en die begreep toen niet dat me ouders zo rustig waren, maar ja ze wisten nu wat te doen...

Gelukkig met ik erover heen gegroeid!

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo allemaal....
    Even een update!!!!! Nadat we bij de gemeente Selfkant zijn geweest en de gemeente Kreis Heinsberg, en als wij een test afleggen dat we kunnen omgaan met onze honden en er voor kunnen zorgen en we de tuin afzetten volgens de eisen die er gesteld zijn mogen onze honden toch mee naar Duitsland.
    We zijn nog steeds erg sceptisch maar we hebben nu goede hoop dat alles alsnog goed komt.... blijft wel dat we nog steeds niet te enthousiast zijn hierom...

Liefs Chelleke

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Ohhh super Chelleke dat zou geweldig zijn!! Mijn duimen draaien voor jullie.

16. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    He bah Vivi :( wat sneu voor je mannetje! Je hebt gelijk wat mij betreft hoor, ik zou hem dan ook liever naar opa en oma brengen dan naar het KDV. Het is hier wel een ziekenboeg he? Zowel kindjes als wij zelf.

Ik ben net bij de dokter geweest en heb medicijnen gekregen die ik alleen mag gebruiken als ik zeker weten niet zwanger ben. Dus ik vertelde dat ik nu ongesteld ben, dat ik een vroege miskraam had gehad en hoe ik dat wist. Hij zei dat ik dat goed opgemerkt had en dat het inderdaad heel normaal is wanneer dat zo vroeg gebeurt. Ik vond het wel moeilijk om dat zo te vertellen aan iemand die daar erg nuchter over is, maar gelukkig ken ik deze arts al lang en de bevestiging hielp mij wel om het ook iets nuchterder te zien. Ik mag deze medicijnen nu maximaal 10 dagen gebruiken, maar hopelijk is dat niet eens nodig.

Vanmiddag had ik ook een vriendin in tranen aan de telefoon. Ze gaat volgend jaar trouwen, maar haar vriend blijkt nu bijna niets te willen! :$ Hij wil geen gasten op de bruiloft behalve haar directe familie [hij is zijn ouders verloren en was enig kind] en het liefst zelfs niet eens haar vriendinnen, alleen hun getuigen.
    Verder wil hij geen receptie, geen feest, geen speciale kleding, geen fotograaf en wat al niet meer. Het enige wat hij wil is het papiertje tekenen op het stadhuis en daarna omdat zij haar familie mee wil een kleine bijeenkomst voor koffie en gebak met haar familie, maar verder niets. Eigenlijk zou hij het liefst in alle stilte even snel in de lunchpauze naar het gemeentehuis fietsen. Hij is van mening dat ze toch met elkaar trouwen en niet met die andere mensen en dat het allemaal weggegooid geld is. Goed, ze hebben het niet heel erg breed, maar het is absoluut niet zo dat ze zich niets kunnen permitteren.

Het is dat hij haar zelf gevraagd heeft, anders zou ik denken dat hij niet eens wil trouwen. Zij voelt zich nu verschrikkelijk ongemakkelijk en durft niets meer voor te stellen. Ze had zich er enorm op verheugd, had al een stapel bruidsbladen ingeslagen en nu dit. Hij is echt niet om te praten en nu wil ze dat ik met hem ga praten omdat ze het niet meer ter sprake durft te brengen. Moet ik dat doen? Ik vind eigenlijk dat dit tussen hen is, maar ik vind het ook heel rot voor haar en wil helpen, bovendien ken ik hem wel goed.

Sorry voor het lange ego bericht :) het zit me nogal dwars. Ik vind het zo sneu!

17. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    @ Chelleke Hopelijk kunnen ze dan toch mee!! Dat zou helemaal te gek zijn :) dan hoef je ze niet achter te laten. Die test kom je vast door, als ik je zo over je honden hoor. Een afgezette tuin is heel veilig voor de honden dus dat lijkt me niet zo'n erge eis toch? Succes!! Ik duim voor je!

18. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht

Wat een verhaal zeg!! Ik weet niet hoe goed je met hem kan opschieten, maar ik zou het persoonlijk niet doen. Het is iets tussen hun en dan zou toch zij met hem erover moeten gaan praten. Het kan ook zo aanvallend overkomen als jij dan met hem gaat praten.
    Maar dat is slechts mijn mening hoor. Nogmaals: Ik weet niet wat jou verhouding met hem is.

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wolfje jeetje dat zijn wel heel heftige aanvallen zeg!!
    ja het is idd als je als ouders het een keer gezien hebt dat je dan stuk rustiger bent das bij ons ook zo
    @asje ik weet niet hoe goed je hem kent maar ik vind het idd ook iets tussen hun denk dat zij heel goed duidelijk moet maken wat ze wil

20. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Vivi, oh nee wat sneu voor het mannetje. Je kan ook stomen met kruiden zei een vriendin. Volgens mij kamille maar dat weet ik niet zeker. Sterkte en een dikke digi knuffel voor jullie.

@Sandra, wat heerlijk zeg dat je zo goed geslaagd bent. Het lijkt me zoooooooo leuk om positiekleiding te kopen. Hopelijk hoef ik al te lang te wachten, pff.

@Asun, ennnnn........................

@Chelleke, oh wauw wat een goed nieuws ookal weet je het nog niet 100% zeker. Ik ga nog harder voor je duimen.

@Assje, jeetje wat een verhaal. Ik zou er heel goed over nadenken als ik jou was. Misschien zie je straks je vriendin ook niet meer als het uit de hand loopt. an me voorstellen dat je wilt helpen, zou ik ook hebben. Als je hem goed kent dan zou je misschien kunnen oppperen voor een compromis ofzo. Succes.

Hier geen veranderingen, FF geeft nog steeds geen ei aan, temp is ook lager dan normaal na mijn ei, maar heb hem echt gehad. Ik heb ook nog steeds geen last van mijn borsten, heel vreemd allemaal. Nou ja, kan alleen maar wachten, pffff.

Deel Deze Pagina