NOD lijst: 28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar) 07 november: Chelleke84 (rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.) 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 16 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) 25 november: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 26 november: Assje (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 01 december: Wolfje22: (Ronde 8, 2de kindje, 25 jaar ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo
NOD lijst: 28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 02 november: Bibaatje(ronde 2, 3e kindje, 36 jaar) 07 november: Chelleke84 (rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.) 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 16 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) 25 november: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 26 november: Assje (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 01 december: Wolfje22: (Ronde 8, 2de kindje, 25 jaar ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: termijnecho 16 nov vk 6 dec. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo
Hallo allemaal, Ik moet even wat kwijt hoor. De bazin van mijn schoonzus bleek zwanger te zijn. Echter heeft zij 2 kinderen, waarvan 1 huilbaby. Ze wilde absoluut geen 3e en de zwangerschap was daarbij ongewenst. Uiteindelijk is zij 2 weken terug opgenomen in het ziekenhuis met hyperemisis. Tijdens die opname heeft ze besloten om tot abortus over te gaan. Wat is jullie mening hierover? Ik vind het echt verschrikkelijk, nou is mijn mening wel een beetje vervormd i.v.m. kinderwens.
das toch geen reden om abortus te plegen pfff kan me op zon mensen echt ergeren!! ik heb het zelf ook gehad en ik vind als je echt geen 3e wilt dan moet je zorgen dat je het dubbelsafe doet
@vivi; Dat vind ik dus ook, maar ze hebben hun handen vol aan de huilbaby en daarom willen ze absoluut geen 3e. En door stress etc. met hyperemisis aan de sondevoeding gegaan en toen tot abortus over gegaan. Ik vind het toch bijzonder, als je het echt niet wil, doe er dan permanent iets aan ofzo.
ik snap niet dat dat zomaar kan hier in nederland verschrikkelijk toch! er zijn zoveel mensen die geen kinderen kunnen krijgen
We hadden het er van de week nog over bij de juni mama's, je mag zelfs tot 22 weken abortus laten doen. Echt afschuwelijk zeg. Echt in hele uitzonderlijke gevallen bij bijvoorbeeld verkrachting kan ik er begrip voor opbrengen. Maar verder kan ik het niet begrijpen
nou ik kan nog wel paar redenen begrijpen waarom het "mag" wij hebben het zelf in overweging genomen maar dat zal ik ff toelichten: toen ik mijn 20 weken echo had bleek dat bij bryan een ventrikel (holte in hersenen) te groot was, dit kon duiden op syndroom van down toen hebben we diverse echos in maastricht gehad en uiteindelijk een punctie laten doen met in onze achterhoofd dat als het echt neit goed zat we voor de 24 weken een abortus mochten laten doen dit zou dan wel met veel verdriet gegaan zijn hoor!!! We waren dus toen ook ziels gelukkig toen bleek dat bryan toch gezond was!1 op xyy na dan maar das ander verhaal
Ik kan het ook niet begrijpen, maar tot 22 weken???? Paar weken later en het is levensvatbaar. Het is dan al een heel kind. Heb zelf op de gynaecologie afdeling gewerkt en daar kwamen wel eens vrouwen die een bloeding hadden gekregen na abortus. Die kindjes worden gewoon in stukjes gehakt, dat is toch horror of niet dan?! Dat zou ik echt nooit kunnen. Er zijn inderdaad uitzonderingen op de regel. Maar wat ik niet kan begrijpen is dat als je gewoon getrouwd bent en een gezin hebt en dan een 3e kind niet aan kan, omdat je het gewoon niet wilt.
misschien hebben wij ook wel makkelijk praten je weet toch nooit wat in iemands hoofd rondspookt! denk niet dat wij nu de aangeweze personen zijn om hierover te oordelen ergens denk ik dat wij te zeer bevooroordeeld zijn
Ja daar heb je misschien wel gelijk in Vivi maar toch is het even zuur als je dat hoort, pfff, leg er dan een knoop in ofzo, vind het wel een beetje naief! Even iets heel anders, hebben jullie zin om te lachen? Ik was heel erg moe en last van mijn rug dus manlief had het bubbelbad vol laten lopen (heerlijk). Ik heerlijk gebubbeld en wat gelezen, ik denk ik ga eruit, willen de bubbels gewoon NIET meer uit. Hihihi ik manlief roepen, die zat beneden, maar ja hoort natuurlijk niks door die bubbels. Eindelijk gelukt, hij kreeg het ook niet voorelkaar en ik zat nog steeds in bad hihi. De stroom er maar af gehaald en er weer op gedaan, maar helaas de bubbels gingen gewoon weer aan. Ik mijn vader bellen HELP, zegt ie laat hem even leeg lopen want er zit een beveiliging op. Nou ja prima, kan het echt zo simpel zijn? Niet dus, we hebben een groot waterbalet gehad want nu spoot het echt alle kanten uit, de gang lag ook vol met water dus zag het al voor me, nieuwe vloer enz. Nu maar de stroom eraf gelaten en de hele boel gedweild, pffff, zijn 1,5 uur verder. Morgen maar even de badkamerboer bellen. En wij maar hopen op een rustig avondje whahahaha
Vivi ik vind het heel anders als er een medische reden voor is, dan ben ik de laatste die zou zeggen, hoe kan je dit nou doen. Maar een abortus omdat het kindje niet gepland is sorrie daar kan ik geen begrip voor opbrengen
ik kan er ook weinig begrip voor opbrengen. Hoe kan je zo verschrikkelijk naief zijn dat je zwanger wordt terwijl je het niet wilt. Ik heb er altijd alles aan gedaan om het niet te laten gebeuren. Om medische redenen vind het ook wel een heel ander verhaal hoor. Dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je het overweegt. Net als na een verkrachting.
@chelleke; meid dat zou geweldig zijn, me duimen draaien voor jullie!!! @Assje; hoop dat je medicijnen aanslaan meid en wat een verhaal...ik kan maar 1 ding zeggen; volg je gevoel! @Vivi; ja idd was ook erg hefig! @sunshine; hopelijk vind ff snel je ei, succes met wachten meid! @bianca; ik vind dat er genoeg middelen zijn om een zwangeschap te voorkomen! Dus dan had dit niet hoeven te gebeuren, maar ja das mijn mening! @vivi; wat moet je dan rond de 20wk een stress met Bryan gehad hebben zeg! Gelukkig is het een gezond ventje! Persoonlijk denk ik wel dat als je een kindje krijgt een een handicap dat je ondanks de vele zorg er vreselijk veel van zult houden!
Hallo allemaal, Vandaag een rotdag gehad vanmorgen kwam ik uit bed en voelde me niet echt happy beetje raar..moest met mijn dochter meerijden voor school naar de film vanmorgen,vanmiddag en vanavond werken..ben net uurtje thuis pfff...en tja had toch al een rotdag en vanmiddag op werk moest ik naar wc en ja hoor ongi geworden tuurlijk was het echt een dagje voor vandaag! Dus ga me wel ff een ronde verder zetten... groetjes bibaatje
NOD lijst: 28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 07 november: Chelleke84 (rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.) 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 16 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) 25 november: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 26 november: Assje (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 01 december: Wolfje22: (Ronde 8, 2de kindje, 25 jaar) 02 december: bibaatje: (ronde 3, 3e kindje, 36jaar) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 31 Mei 2011, 3 nov echo __________________
Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en weer gezellig komt mee kletsen. Geniet vandaag van je vrije dag