Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Vivi: Beterschap voor Bryan, gelukkig geen astma , maar kroep is ook geen pretje. Stomen, stomen en nog eens stomen. Hopelijk gaat het snel over

2. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Ik weet ook niets te zeggen als iemand helaas weer ongi is geworden. Meestal zeg ik bij iedereen het zelfde.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wolfje hoe bedoel je met erna astma een aanval ?? want bryan heeft al astma vanaf dat hij 8 maanden oud is dus we geven wem extra ventolin

mijn werk belt net mijn nachtdienst van vannacht en morgennacht hebben ze weggestreept nu heb ik dus alleen 2 dagdiensten en ze gaan proberen me niet op te roepen zodat ik bij bryan kan zijn soms vind ik mijn werk toch ook wel heel erg fijn!!1

4. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Wat een fijne werkgever heb jij zeg!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Wat fijn dat je werk er zo goed mee om gaat! Lief hoor...

Stom uitgelegd van me ik bedoelde dat ik over de kroep heen ben gegroeid, maar daarna astma heb gekregen die ik nu nog wel eens heb...

Geweldig meid!!!

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @miranda super dat je zon mooie echo had!!
    @wolfje oke dan snap ik het haha helaas had bryan dat al voordat hij zijn eerste keer kroep kreeg.

Tja mijn werkgever is in zo'n gevallen een uit duizenden!!! maar soms kan ik ze ook iets aandoen hahahaha.
    Vond het wel superlief dat ze ook zei dat ze probeerde me niet op te roepen dus alleen als het echt nodig is. moet alleen ff kijken wat ik met bryan doe morgen of hij naar opa en oma gaat of lekker bij mij blijft maar weet neit of oma (schoonmoeder) daar zo mee akkoord gaat.

7. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Wolfje: Wat een rare ongi heb jij deze maand.
    Misschien heeft er toch iets gezeten.
    Wat gaat het toch nog vaak fout zonder dat we het altijd door hebben.
    Bah!

8. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ik denk dat Asun geen WIFI heeft gevonden.

9. sandra

sandra Fanatiek lid

@Vivi; dat is een fijne werkgever!!
    @Miranda; super, heb je nog een mooi plaatje meegekregen?
    @Wolfje; inderdaad een vreemde ongi.

Ben ook wel heel erg benieuwd naar Asun

10. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Haha nee zo hard gaat het ook weer niet :p Zit nu op dag 5, dus ik verwacht hem over ruim een week pas. Ben wel weer trouw aan het tempen geslagen. Zit nu heerlijk te genieten van mijn avondeten: kopje soep met broodje filet americain :D nu mag het nog!

Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Bij mij ging het precies zoals jij omschrijft. Veel meer pijn dan normaal, ik werd er zelfs wakker van 's nachts en kon niet meer slapen. De dag erop veel stolsels en meer bloed dan normaal. En een pukkel uitbraak van heb ik jou daar, terwijl het normaal bij 1 of 2 puistjes blijft.

Ik wist het dan zeker door de testen, maar misschien kun je het maar beter vermoeden en niet zeker weten. Ik weet wel dat ik volgende keer pas ruim na NOD ga testen :( Stel je voor dat je maanden achter elkaar zo'n teleurstelling te verwerken krijgt, dat lijkt me ook niks. Ook al is het normaal dat het een of meer keer vroeg misgaat, het voelt toch naar.

11. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @assje; ik hoop dat je je snel wat beter voelt dan. Mijn vader heeft er ook altijd zo'n last van. Verschrikkelijk.

@Miranda; fijn dat je echo zo goed was!

@vivi; hoe gaat het nu met bryan?

@wolfje; wat balen zeg, en tja....wie zou het zeggen of er wat zat, het lijkt er wel op.

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoi meiden,

Heb even een beetje afstand genomen van zp. Hoop dat het met iedereen goed gaat? Vandaag de laatste Clomid ingenomen en zaterdag een follikelmeting.

Voor een bevriende fotograaf ben ik op zoek naar een loods/(opslag)hal/ruimte in Utrecht of omgeving. Er moeten minimaal 10 auto's in passen, 10 tot 15 fotomodellen en een stuk of 8 fotografen. Het zou het mooiste zijn als de loods verwarmd is/kan worden. Wie heeft een loods beschikbaar of weet de gouden tip? (de kosten wil ik het liefst zo laag mogelijk houden). De eigenaar van de loods krijgt ook nog een DVD met een selectie van de foto's die die dag gemaakt zijn!

Thx voor de reacties!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dames ik heb jullie een beetje in de steek gelaten vandaag maar ik heb heel veel nuttige dingen gedaan:)
    Ik heb megan dr te kleine kleertjes uitgezocht.......
    Ja ik kan het nog niet weg doen maar ik kwam er wel achter dat er veel "vies" in de bakken gedaan was :(
    Dat komt ook doordat megan heel ziek is geweest in het begin en als het dan te klein was heb ik het zo weggelecht.
    Dus heerlijk gewassen en gestreken en op maat opgeborgen....
    In de hoop dat ik het snel allemaal mag gaan gebruiken :)
    Sloppyman kreeg ook echt zin in weer een kleintje in huis.

@vivi: hoe is het nu met je ventje?

@ missq: geeft niks hoor! Ik probeer ook afleiding te zoeken in andere dingen omdat de dgn weer voorbij kruipen xox

@miranda: fijn om te lezen dat je een goede echo gehad hebt!

@ assje: heel normaal hoor dat je het zo voelt! Ik hoop dat je snel een plakbeepje hebt! Ik kijk nu nog wel een naar mijn posi test van een paar rondes geleden en dan kan ik het nog niet bevatten dat het niet is blijven zitten...xox

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Gelukkig, dank je Sloppy!

15. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Goed bezig geweest Sloppy, geeft een lekker gevoel he?!

@MissQ, het is soms ook even veel allemaal. Neem gewoon je tijd en in ieder geval alvast succes zaterdag. Deze ronde wordt goed voor je, ik voel het. In ieder geval duimen we weer heel hard.

Het lijkt me zo fijn als het deze ronde eindelijk raak is, zijn we lekker met verlof in de zomer:p Lekker veel naar buiten.

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik hoop dat jouw gevoel gelijk mag hebben Sun!!!!!

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ff update van hieruit bryan word helemaal hyper van de extra ventolin die we hem geven dus die huppelt hier nog vrolijk rond ik dacht die slaapt zo wel (was naar vergadering) maar toen ik thuis kwam lag hij heerlijk op de bank hahaha zo meteen toch maar proberen hem in bed te krijgen hij is wel heel hees en klinkt kortademig dus ff goed in de gaten houden en maar stomen vannach als het nodig is

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Sterkte vivi!

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks meid!!
    hij ligt nu in bed, babyfoon staat naast me zou niet zonder dat ding kunnen hoor!! staat altijd naast me en dat terwijl hij in de kamer naast ons slaapt maar ik hoor dan toch ne iets meer hoor

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ik heb dus ook in me gezicht alleen al 8puisten en normaal met ongi 1 op zelfde plek altijd en die is er dus niet raar hoor, ik heb echt heel sterk vermoeden maar ja... Ik test ook nooit voor nod en dat is maar goed ook;) pff bah, krijg al hoofdpijn als ik er aan denk!
    Geniet van de filet american!

Deel Deze Pagina