zeg het is al bijna 10uur waar is iedereen????????? hier een .... nacht gehad bryan was best veel wakker heb geloof ik wel keer of 3 met hem gestoomd pffff ben gaar hoop dat hij vanmiddag nog ff gaat slapen kan ik ook ff. en ook hopen dat mijn werk me niet belt hahaha ach ja als het zo is geen ramp dan vanavond vroeg naar bed maar zo probeerde me neit op te roepen
@Vivi: Wat een drukke nacht heb je weer achter de rug. Nu maar hopen dat je niet gebeld wordt, dan kun je vanmiddag eventueel even bijslapen. Beterschap voor de kleine man. @MissQ; Ik had je al gemist! Maar als je wat afstand nodig hebt, moet je die ook gewoon nemen. Ik hoop dat je je wat beter voelt en dan op naar de 2de IUI. En houd de moed er in.
@Sloppy: Lekker hoor zo'n grote opruiming. Ik ben er vanochtend ook mee begonnen, heb zo veel kleertjes bewaard dat ik het helemaal niet meer kwijt kan. Maar weg gooien kan ik ook niet. @Chelleke: Je NOD komt al weer in zicht. Ik weet dat de kans klein is, maar ik heb toch een beetje hoop. Soms gebeuren dingen juist als je het helemaal niet verwacht
@miranda: Oefff ik ben zo blij dat ik niet de enige ben Verder weinig te melden...........helaas ik zou zoooo graag nu al wat weten zodat ik me kan voor berijden op volgende maand
net de ha gebeld, bryan heeft nu ook al die lelijke hoest overdag en net moest hij er zelfs door overgeven. er was alleen nog plaats morgen om 12.00 nou dat gaat dus echt niet lukken want dan zit ik in utrecht. Nu gaat ze met de ha overleggen en belt me dadelijk terug hoop dat ze snel belt hoor want vind het maar niets
@Vivi: Wat vervelend, ze kunnen best even overleggen en iets voorschrijven. Ik hoop dat je snel iets hoort en dat de kleine man snel weer opknapt. @Sloppy: Ik ken veel meer mensen die kleertjes bewaren, het is toch zonde om alles weg te gooien. Hier ook weinig te melden hoor, ben altijd wel benieuwd hoe het met de rest gaat. Nog even geduld en dan mag je weer testen.
Uhhh dit is niet echt normaal hoor! Als een kindje gaat overgeven door het hoesten moeten ze hem er gewoon tussen door laten hoor! Sterkte!
ze hadden spreekuur tot 12.00 dus had eigenlijk al verwacht iets te horen maar ben je gek als ze vandaag toch niet bellen hebben ze morgen een mega kwade moeder aan de telefoon!!!
NOD lijst: 28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 07 november: Chelleke84 (rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.) 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 16 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) 25 november: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 26 november: Assje (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 01 december: Wolfje22: (Ronde 8, 2de kindje, 25 jaar) 02 december: bibaatje: (ronde 3, 3e kindje, 36jaar) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 30 Mei 2011
@sloppy je bedoelt de hap die is na 17uur en alleen bij nood nou dat is dit echt niet wacht nog ff af en probeer anders straks nog eens te bellen
@vivi:wij hebben hier ook een doktersdienst die je kan bellen als je eigen huisarts afwezig is, voor lunch of iets anders.
Hallo allemaal. Hier is de rust wedergekeerd. Vanmorgen definitief te horen gekregen dat de hondjes beiden mee mogen naar ons nieuwe stekkie ik ben helemaal happy./ Ook is mijn afstudeerinitiatief goed gekeurd en heb ik mijn favoriete examen docente gekregen Hier lijkt alles op rozen te gaan. Vanmorgen veel last van mijn rechter borst, enrome steken erin, heb ik nooit eerder gehad. nu is het weer weg. Heb alleen enorm rommelende darmen... De kans is klein deze maand zwanger te zijn dus ik ga er neit van uit. over 3 dagen zit ik op NOD, maar dit is gerekend op mijn eisprong op dag 12. ik geef het dus ruimte tot dag 28, daarna ga ik pas testen ( over een week dus). Ik denk zelf dat het niks word, maar natuurlijk een klein beetje hoop is er wel...... t gaat immers deze week te goed..... @ Vivi: germ is Bryan nog steeds zo ziekjes.... geef m een dikke knuffel van mij, binnenkort weer bakkie doen? @ Miranda: Wat lief dat je aan mij denkt.... ik ga er ondanks de symptomen niet van uit deze maand, maar een klein sprankeltje hoop blijft er wel.... ik heb immers geklust om het juiste moment volgens mijn gynaecoloog en het zaad van mijn mannetje was prima..... wie weet... Liefs Chelleke
@chelleke: GEFELICITEERD!! Wat goed om te horen dat er toch een manier was en dat jullie hondjes goed gekeurt zijn! En je afstudeerinitiatief goed gekeurt jou dag kan niet meer stuk Ik ga heel hard duimen dat je ook nog zwanger blijkt te zijn!