Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Thanks sloppy, ik ben ook echt helemaal happy..... en wat betreft het zwanger worden, t zou bijna te veel van het goeie zijn maar ook zeker te mooi om waar te zijn.... ik ga er niet van uit dan valt t altijd mee...

Liefs Chelleke

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke jeee ze mogen mee!!! super zeg, en dan ook nog eens je initiatief goed gekeurd met je favo docent je dag kan niet meer stuk wel dan???
    We gaan zeker binnenkort bakkie doen ga nu mijn werkcyclus in zodra ik weet wanneer ik weer vrij heb laat ik je wat weten oke

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

chelleke meid ik ben super blij voor je!!!

4. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Nou chelleke het kan voor jou niet meer stuk zo te horen :D fijn zeg!

5. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @chelleke; zo komt dan soms toch alles weer op z'n pootjes terecht. Wat ontzettend fijn zeg!!! Ik ben echt heel blij voor je.

@vivi: Heeft de HA nu al terug gebeld?

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dames ik heb jullie strenge woorden ff nodig!

Tja het begon natuurlijk vna de week al met het uitzoeken van MEgan de kleertjes.......
    Ik ben er zo van overtuigd dat ik zwanger zal worden voor het einde van het jaar dat ik zelfs al aan het kijken ben geweest naar kleertjes in mt 50/56! ohhhh pfffff ik plofff uit elkaar van de spanning ik wil zo mega graag :(
    De kansen zijun er dan ook wel weer naar als ik volgende maand start met de Cryo TP.
    Ook gister gelezen dat 1-2-3IVF gewoon in het basis pakket gebelven zijn dus ik zeg tegen sloppyman dat is top nieuws! En hij ook ja dat is geweldig nieuws dus we hebben zo ook een beetje besloten dat als het niet lukt we voor poging nr 2 gaan.
    Ohhhh was het maar zo ver!
    Daar komt nog bij dat ik een dezer dgn de innestelling kan hebben als ik nu zwanger ben en ik heb al weer pijnlijke (.)(.) en ongi krampjes en dat werkt natuurlijk ook niet mee.
    Ik weet zeker dat ik PMS heb en ik kan ook niet wachten om niet meer bezig te zijn met zwanger worden en een spiraaltje of dergelijk te laten plaatsen en dit niet meer te hoeven voelen.
    pffffff
    Volgen jullie het nog :(
    Nou in het kort nog even IK KLAP UIT ELKAAR!

De altijd zo rustige sloppy plofffffftttt ;)

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vivi: hoe is het met je mannetje??? Ik hoop dat je de HA toch nog gesproken het en ander gewoon naar de HAP gaan hoor. Hoesten tot je overgeeft is niet goed.
    Ik heb astmatische bronchitus en ik weet er alles van:) ALs ik een aanval krijg dan wil ik er nog wel eens bijna in blijven zeg maar....

8. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Vivi, en weet je al wat meer? Wat vervelend zeg, arm kindje. Je voelt je dan ook zo machteloos he?! Sterkte en een dikke knuffel voor jullie.

@Chelleke, JIPPIE, wat goed zeg! Jullie week kan echt niet meer stuk, wat een lekker gevoel he, na vorige week zo verdrietig te zijn geweest. Nu nog 1 ding en dan.........

@Sloppy, hihi wat wil je horen? Doe dat nou niet, je maakt jezelf helemaal gek. Hahaha zoiets?:p Het probleem hier is eigenlijk ook zo, heb alleen geen kleertjes hoeven uitzoeken:D Maar bij alles wat ik zie (qua kleren enz.) denk ik, oh dit koop ik maar niet want als........... enz. enz. Nu ook, normaal heb ik ALTIJD last van mijn borsten na mijn ei en nu helemaal niet, ik snap er niks van. FF zet alleen mijn ei een week later, nou ja, het zal wel, we wachten en wachten en wachten, pfffffffff.

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou geen contact meer met de ha gehad ik ben helemaal woedend!!
    tot overmaat van ramp belde het werk om half 5 nog dat ik nog ff naar een gezin moest dus moest ik nog bryan wegbrengen voor klein half uurtje
    heb net gegeten en ga zo met mijn kleine man douche hoop dat het goed gaat vannacht!!
    morgen ga ik met mijn vriendin naar de jonge gezinnen beurs en gaat bryan naar opa en oma daar is hij wel helemaal thuis dat scheelt

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ha dames.
    Bedankt voor jullie lieve woorden.
    Inderdaad zijn al mijn wensen de laatste tijd vervuld, op eentje na..... Ik hoop dan ook echt dat ik deze dit jaar nog in vervulling kan laten gaan en dit jaar positief kan afsluiten...... t zou zo mooi zijn...

Ik ga zo meteen vroeg naar bedje.
    Was vanmorgen om 5u al op omdat mijn dienst om 6u al begon i.v.m. ziekenhuisopname cliënt.
    Ik kom net van school af en ben echt panne gaar.

Dikke knuffel aan iedereen en jullie zijn allemaal schatten.
    Bedankt voor jullie begrip, en oppeppende woorden de afgelopen dagen.

Liefs Chelleke

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    OOOOhhhh Vivi, ik zou die huisarts schieten ...... grrrrrrrrr alsof het niet belangrijk is dat je zoontje zo ziek is.....

Liefs CHelleke

12. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @sloppy; hier zijn mijn strenge woorden: Ga je zelf nou niet zo gek maken. Het zal zo'n ontzettende tegenvaller zijn als je voor het einde van het jaar nog niet zwanger bent.
    Okee, dat was weer streng genoeg ;)
    Wat fijn dat er toch 3 pogingen in het pakket blijven en dat sloppyman ook mee wil naar poging 2 (Scheelt toch de helft:p). Nog heel even geduld en dan weet je of het deze ronde gelukt is of niet.

@vivi; wat slecht zeg dat de HA niet meer gebeld heeft. En dan ook nog is naar je werk moeten, ontzettend balen!!

Ik heb echt verschrikkelijke nachtdiensten momenteel. Dan laat de avonddienst ook nog is een enorme troep achter en gaan gewoon exact op tijd naar huis (stel je voor dat je zorgt dat alles af is). Tot half 2 heb ik troep staan ruimen. Uiteindelijk gebeurde er ook nog van alles. IK kon pas om half 9 naar huis toe!!
    Verder heb ik echt een enorme puisten aanval :S Niet normaal.

Sorry, dat was mijn klaaguurtje weer

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vivi:pffffff wat een drama arts zeg! Ik hoop dat jullie een goede nacht hebben xox

@bianca: dank je voor je strenge woorden ;)

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    eerlijk gezegd ben ik er bang voor, bryan ligt nu op de bank te slapen heeft nog 38,7 koorts en het hoesten word niet minder begin er beetje moedeloos van te worden

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi hoi
    Ik heb alles gelezen hoor, ga morgen reageren, zit nu op mijn werk (nachtdienst) heel de avond hard gewerkt en ga zo lekker slapen

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Welterusten voor straks!

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vivi: ik zou ook moeite hebben met slapen hoor! Hebben jullie de babyfoon nog? Sterkte meis en ik leef met je mee hoor!

18. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Chelleke:Gefeliciteerd met het goede nieuws!
    Wat fijn dat jullie hond toch mee mag verhuizen.

@Vivi: Morgen ochtend zelf maar naar de huisarts bellen!
    Wel raar dat ze zelf niet hebben terug gebeld.

@Sloppy: Ik heb geen strenge woorden voor je.
    Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft en dat het dit jaar gaat gebeuren.
    Ik hoop zelfs dat het deze maand nog gaat gebeuren.
    Sterkte met wachten

19. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ik ben al weer zo belachelijk vroeg wakker.
    Ben zo moe, en ik weet niet wat ik er aan moet doen.
    Dit is niet vol te houden.
    Sorry voor mijn geklaag!
    Ik denk dat ik vanmiddag maar vrij neem om een heerlijke inhaal tukkie te doen.

Iemand al wat gehoord van Asun?

20. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    NOD lijst:

28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    07 november: Chelleke84 (rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.)
    14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar)

15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar)
    16 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar)
    19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar)
    21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ;) )
    25 november: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar)
    26 november: Assje (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar)
    30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar)
    01 december: Wolfje22: (Ronde 8, 2de kindje, 25 jaar)
    02 december: bibaatje: (ronde 3, 3e kindje, 36jaar)

ZWANGER
    CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov
    Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: intake 19 okt, echo 28 okt en 11 nov.
    Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 30 Mei 2011

Deel Deze Pagina