@vivi: hoe is het nu met bryan?? Hebben jullie een beetje kunnen slapen? @Miranda: heerlijk he dat slechte slapen in de eerste 3mnd hier had de babyfoon kuren dus heel slecht geslapen.....
NOD lijst: 28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 07 november: Chelleke84 (rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.) 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 16 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) 25 november: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 26 november: Assje (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 01 december: Wolfje22: (Ronde 8, 2de kindje, 25 jaar) 02 december: bibaatje: (ronde 3, 3e kindje, 36jaar) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: echo 16 nov en vk 6 dec. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 30 Mei 2011
Is Megan weer helemaal opgeknapt Slopp? Ik heb net mijn kleine naar school gebracht. Even thuiswerken en daarna nog even het huis opruimen. Wat een weertje he meiden!
Goedemorgen allemaal!! Lekker heel de nacht gewerkt en nu weer thuis, ik heb een rotnacht gehad, er was een client niet lekker en die stond elk uur aan mijn deur. Nou Jasper gaat maar een half dagje naar school, want die is ook helemaal aan zijn eindje van een hele week school (hij is pas net 4) En Thomas heeft vanmiddag een feestje. Dus Jasper en ik gaan even slapen vanmiddag @Sloppy; ik hoop echt voor je dat het gaat lukken voor het eind van het jaar, zou toch super zijn!! @Vivi; Hoe is het met Brian? @Chelleke; Joehoe jouw dag kan niet meer stuk, geweldig! @Miranda; oei ook al zo'n slecht nacht.
@sloppy ja hebben zeker weten de babyfoon nog en als bryan benauwd is dan staat dat ding naast mijn oren dus ook als hij zo ziek is zou niet zonder dat ding kunnen Nou ff update gisteravond lekker me bryan gedoucht en toen heeft hij heerlijk hier bij mij op de bank geslapen op zijn zij gaat het stukken beter, later dus in bed gelegd op zijn zij en hij heeft op wat kleine hoestjes na goed geslapen toestraks de ha gebeld, de astistente had een verkeerd nr in de pc staan nou ik had toch echt het juiste doorgegeven hoor grrrrr ze zeiden dat het kroep was maar ik zei dus dat ik he niet normaal vind dat hij al 3 dagen op en af koorts heeft en nu mag hij dus toch komen. Martijn gaat straks met hem om 12.15 ik zit dan in utrecht maar ben blij dat martijn zelf met hem kan gaan dat is mijn updat hahaha
Goedemorgen allemaal. Iedereen een fijne dag gewenst, ik ga zo lekker me bedje opzoeken. Ben eindelijk uit de nachtdienst
@wolfje: pffff meis ik hoop dat het snel over is! @vivi: wat heeft de HA gezegt? @missq: ja megan is weer helemaal opgeknapt Verder hier een rare dag........ Ik heb vannavond generale rep voor een concert wat we morgen geven met ons koor en Sloppyman moet werken. Dus oppas geregeld. Verder ben ik moe en heb enorme ongi krampen! En niet normaal meer en ik moet nog een ruime week. Dat belooft wat. Dit is ook heel slecht voor mn sexleven kan ik vertellen want ik moet er niet aan deken op het moment.......pffff zo ik is weer klaar met klagen
thanks sloppy ik hoop het ook! fijn dat megan weer helemaal is opgeknapt meid! veel plezier en succes vanavond!
Wat fijn Sloppy!! Ik ben hier ook goed bezig trouwens, heb de zolder al helemaal opgeruimd en schoon, hangen al 2 wassen te drogen, 1 moet ik nog ophangen en er draait er eentje, verdieping ook al opgeruimd, gestofzuigd en half gedweild (overloop moet nog). Kleintje en ik zitten nu even wat te drinken en gaan zo weer verder. Tenminste..... denk dat hij nu wil gaan kleien. Dus ga ik boven maar verder, hij even alleen beneden, moet kunnen
zo hier dagje jonge gezinnen beurs gehad het was heel gezellig!! Update ha: (mijn hubbie is geweest) zijn qvar (astma meds) zijn verdubbeld van 2*1 puf naar 2*2 puffen per dag en hij heeft een hoestdrankje gekregen en als dat niet werkt moeten we ma terug voor een abkuur dus hopen dat dit allemaal snel aanslaat
Pff wat een schoonmaakwoede hier hihi Heb er echt geen puf voor momenteel. Dus als jullie nog tijd over hebben? @Vivi, fijn dat er toch iets mee gedaan wordt, is toch wel een geruststelling denk ik. Hopelijk op nog een goede nacht. Hier word ik helemaal gek van mezelf, iedereen zegt dat ik er zo slecht uitzie, grrr. Het enige wat ik de laatste dagen hoor is : "Ben je moe?", "Ben je afgevallen?", "Wat zie je er slecht uit, is er iets?" Word er echt niet vrolijk van en ik voel me al zo kut(sorry). Ik heb nog steeds geen last van mijn borsten, ben vreselijk moe (heb wel ME/CVS maar dit voelt op de een of andere manier anders), heb gekke steekjes links onder in mijn buik en jank om elk wissewasje. Pffffff, af en toe?!!! Nou ja we wachten nog maar af, nog 7 dagen, pfff. Sorry voor mijn geklaag, moest het even kwijt. Vanavaond lekker bankhangen en the voice kijken.
Hallo dames. Hier even een berichtje van mij. Ben momenteel nog aan het werk tot 22:00u. ben dood en doo moe en heb al de hele dag het idee dat ik leegloop zo veel moet ik plassen... pfff nu heb ik vandaag ook wel veel gedronken maar de verhoudingen kloppen dan nog niet helemaal... Borsten beginnen ook gevoeliger te worden en de aders zijn goed zichtbaar.... Ohh ja en heb mega vettig haar hahaha, ongi krampjes af en aan ( dus met momenten)... maar goed dit alles heb ik ook als ik ongi moet worden du op zich niks raars, maar dacht ach ik vertel het even... Denk overigens neit dat ik zwanger ben maar goed..... 1% hoop heb ik nog wel Hoe is t hier dames? Heb geen tijd gehad om alles bij te lezen, want er breekt er hier eentje de tent af.... lekker ..... ach ga ze ligt in bed en de deru is op slot, maar dan nog.....agressie is niet leuk.... Ik lees dadelijk na 22:00u thuis weer verder... Trouwens al iemand wat van Asun gehoord?????? Liefs Chelleke