Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Chelleke; Oh wat spannend zeg. Hopelijk kan je nog wel van je vrije dag en het mooie weer genieten en nog een beetje lekker slapen?!
    Ik zal aan jullie denken op die tafel en in de stoel morgen. Ik duim heel hard voor zeer goed nieuws.

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    NOD
    16 oktober : Chellleke84 rondje 11, 1e kindje, 26 jaar.
    16 oktober : Sunshine81 (ronde 12, 1e kindje)
    22 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar)
    24 oktober : Blondi (ronde 2, 1e kindje)
    28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje)
    30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar)
    31 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar)

ZWANGER
    CM1978: 24-05-2011, echo 15 okt en 12 nov
    Sandra: 29-05-2011 echo 11 okt
    Miranda: 31 Mei 2011

heb even mijn nod aangepast! van 28 naar 24 omdat ik gister mijn eitje had.

@ miranda, wat jammer zeg van die reactie.. ik begrijp heel goed dat het heel vervelend is voor die vriendin. Maar jij moet gewoon blij zijn met je zwangerschap! Jij kan er niks aan doen dat sommige pech hebben...

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    NOD
    16 oktober : Chellleke84 rondje 11, 1e kindje, 26 jaar.
    16 oktober : Sunshine81 (ronde 12, 1e kindje)
    18 oktober : Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF)
    22 oktober : Mrt (ronde 7, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar)
    24 oktober : Blondi (ronde 2, 1e kindje)
    28 oktober : Asun ( ronde 2, 1e kindje)
    30 oktober : MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar)
    31 oktober : Assje (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    28 november : Wolfje22: (Ronde 7, 2de kindje, 25 jaar)

ZWANGER
    CM1978: 24-05-2011, echo 15 okt en 12 nov
    Sandra: 29-05-2011 echo 11 okt
    Miranda: 31 Mei 2011

Ik he mezelf er ook even weer bijgezet

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Ohhhhhh ik begin ineens zo zenuwachtig te worden voor morgen, ik had er afgelopen week best vertrouwen in dat het goed zat.
    Maar nu vind ik het toch weer erg spannend worden

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sandra: Ja dat kan ik me best wel voorstellen. Ik ben nu ineens ook doods benauwd voor morgen, en dat terwijl ze ons aleeen maar gaan helpen...
    Maar na die lichte roze bloeding van vrijdag, daarna niets meer en de ongi krampen die veel te vroeg zijn en het feit dat ik vanmorgen op nuchtere maag erg misselijk was begin ik ineens toch echt zenuwen te krijgen.... zou t dan toch..... ik ga er niet van uit maar wat zou het toch mooi zijn mocht ik morgen die echo krijgen en ze zien iets........ ik hoop t zo.... maar ben tegelijkertijd ook weer bang voor een teleurstelling dus ik hoop nergens op.
    Morgen hebben jij, Miss Q en ik dus een hele spannende dag zeg.....
    Heel veel succes en ik zal voor je duimen... morgen krijg jij een kloppend hartje te zien.

Liefs Chelleke

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sandra: Ik hoop dat je zenuwachtig voor niks bent hoor!! Heeft je mannetje een leuke verjaardag gehad?

Morgen word het een hele spannende dag!! Chelleke en MissQ ik hoop dat jullie ook veel goed nieuws krijgen :D

HIer had ik gister wat ongi krampjes en dat is vandaag weer over.....
    Pfff kon je maar ff naar binnen kijken.
    Er was gister ook een baby van 5mnd hier en dat was z'n heerlijk mannetje en dan verlang ik er zo naar dat ik zelf weer een kleintje heb..:D
    Geduld hebben.......nog maar 7dgn en dan kan ik gaan testen...

7. sandra

sandra Fanatiek lid

@Chelleke spannend hoor voor morgen, heb je nog geen test gedaan??

@Sloppy zou wel heel handig zijn, als je even naar binnen kan kijken :D, de verjaardag was erg geslaagt.
    Bij jouw ook? Heb je nog veel terug gedacht aan de bevalling?

Mijn buuf is van de week bevallen van een tweeling, ze kwam vrijdag thuis met 1 baby, gelukkig mocht vanmorgen de andere baby ook naar huis, het lijkt me zo erg als 1 babytje nog in het ziekenhuis ligt en jij thuis.

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey Sandra.
    Nee ik heb nog geen test gedaan omdat die ws nog niks aangeeft.
    Ik zit nu pas op dag 23 (10 DPO) en denk zelf een cyclus te hebben van 26 dgn, dit omdat ik op dag 13 mijn ei heb gehad. ( daar kon ik niet om heen, hij was echt zoooooo pijnlijk).
    We hebben ongeveer 3uurtjes na mijn ei geklust en volgens mijn huisarts was dat een prima timing. want een eitje blijft zeker 6 uur in leven na het springen...
    Ik hoop echt dat ik de MMM niet nodig heb, maar ja anders helpen ze ons gewoon een handje...
    Liefs Chelleke

9. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik hoop het ook heel erg voor je Chelleke, zou toch super zijn om vlak voor dat je de mmm ingaat zwanger bent, mijn duimen draaien voor je;)

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dank je wel Sandra.
    Lief om te horen.
    Bohhh ik ben mijn afstudeer initiatief aan het schrijven, bedenk ik mij ineens dat ik 23 juni afstudeer.
    Dacht eff voor de gein rekenen.
    Als het zo zou zijn dat ik nu zwanger ben, ben ik 25 juni uitgerekend.......
    Komt dat allemaal eff shit uit hahaha, tja dan maar een maand eerder afstuderen niet waar.......
    Boh wat duurt wachten lang, niet eens zo zeer omdat ik wil weten of ik zwanger ben (zal toch wel niet) maar meer omdat ik zoooo opkijk tegen morgen.......

Hoop dat t allemaal snel voorbij is...
    Liefs Chelleke

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ sandra:bij ons was de verjaardag ook geslaagd! Ik probeer niet heel erg stil gestaan bij de bevalling........dan durf ik niet meer zwanger te worden ;) nee het heeft geen nu om daar bij stil te gaan staan.

@ chelleke: tja misschien niet handig maar vlak voor dat je bevalling begint ben je heel erg bedreven dus kan nog heel erg in je voordeel werken met je afstuderen ;) ik hoop gewoon dat je zwanger bent hoor!

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sloppy, ja ze zeggen het he, maar goed probeer toch een maandje te vervroegen dan, maar goed maak me nu druk om niks want ws ben ik helemaal niet zwanger...

ik ben net eens gaan neuzen maar overal staat dat als 3.5 week zwanger ben je nog helemaal niets kunt zien met een echo, ook inwendig niet........ dahmn... morgen dus waarschijnlijk nog geen zekerheid....... hellup....

Liefs Chelleke

13. sandra

sandra Fanatiek lid

@ Chelleke, ik heb er niet zoveel verstand van, maar volgensmij kan je dan ook nog niet zoveel zien, volgens mij alleen een verdikt baarmoederslijmvlies, wat kan duiden op een zwangerschap.
    Maar over een paar dagen kan je wel al testen, ik had op 11 dpo al een duidelijk tweede streepje.

@Sloppy, Op de eerste verjaardag was ik de hele bevalling aan het herbeleven ;)

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ach ja ik zie t allemaal wel.
    ik moet ook bloed prikken morgen ws dus daar zullen ze wellicht al wat uit kunnen halen mocht ik zwanger blijken...
    We zien het wel.
    En anders worden we een handje geholpen...
    Liefs Chelleke

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sandra: ik heb het heel even met sloppyman erover gehad, en dat was gelukkig voldoende. Ik ben alleen een klein beetje bang dat als ik weer zwanger zal zijn dat het dan alllemaal weer terug komt.......
    Maar goed ik zal het dan met de gyn of vk bespreken en dan kijken we wel wat ze voor mme kunnen doen...

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi meiden, ik ben er ook nog :)! Drukke dagen op het werk inclusief avondprogramma's. Woensdagavond trainen, donderdagavond wedstrijd, vrijdagavond naar theater, gisteren overdag een wedstrijd fluiten en 's avonds uit eten. En nu ontzettend moe...:D niet zo gek,misschien moet ik wat rustiger aandoen nu ik zwanger ben :).

Chelleke en MissQ spannend morgen naar de gyn! Benieuwd wanneer ze gaan insemineren MissQ!

Wolffje hoe is het met jou?

Sandra en Miranda, hier ook aan de slag met de flessen van MvM! Je echo is vast mooi morgen San :), veel plezier!!

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Volgende week 3 NOD's spannend!

*strooit HCG naar Sloppy, Chelleke en Sunshine*

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zeg cm en ik dan :)

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sandra het blijft gewoon heel goed gaan meid heb er alle vertrouwen in!!! :)
    @chelleke ik ga morgen heel veel aan jou denken meid
    hoe zit jij komende 2 weken met werken?? ik maak donderdag mijn laatste en dan heb ik zeker 5 dagen vrij

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Jaaaa ook voor Vivi :D! Jij hebt het druk zeg! Ik lees 60 uur per week! Heb je het wel naar je zin op je werk?

Deel Deze Pagina