@chelleke mijn duimen draaien mega mega hard voor je hier ligt mijn kereltje weer bij ons op de bank, en hij gloeit ontzettend maar wil hem eigenlijk niet wakker te maken om te tempen pfff hoop zo dat hij snel beter is want dit is 3x niets en moet morgen ook nog hele dag werken
Thanks Vivi. hoop dat Bryan snel beter is,want dit is toch echt zielig. Nou dames ik ga lekker slapen, was zware avonddienst en voel me echt raar/niet lekker/ moe.... Tot morgen en allemaal vast een heel fijn weekend. Ik zegt de gek mag ook het weekend weer werken..... bwehhh Liefs Chelleke
Over 2 uurtjes weet ik hoe het staat met mijn follikelgroei, spannend! Mijn temp is al de hele week stabiel op 36.8, snap er niets van.. Zou dat door de Clomid komen? Straks maar eens navragen. (Als ik het tenminste niet vergeet!). Dalijk met de kleine naar mijn moeder, dan hoeft hij niet mee naar het ziekenhuis. De kleine van mijn zusje is er ook, dat vind hij wel heel erg leuk. Ook even een bosje bloemen bij de achterbuurvrouw van mijn moeder afgeven, die kwam laatst weer aan met een hele tas met kleren voor mijn kleine. Zelfs waar de kaartjes nog aanzaten! Dus bosje bloemen is wel het minste wat ik dan kan doen he Ik laat straks wel weten hoe het is het ziekenhuis is gegaan. Ga nu mijn haren doen en de kleine aankleden. Dikke knuff voor iedereen. -x-
@ MissQ En, heb je ze genoeg gevoerd met de Clomid? Is er ook nog iemand in ons midden die zich wel fit voelt? Ik voel me best goed, de medicijnen slaan aan. Nog wel een beetje benauwd af en toe maar ik moet het ook een weekje de tijd geven. Dit weekend allerlei huishoudelijke taken en klusjes die nog lagen te wachten het is niet anders! Beterschap met Bryan!
Goedemorgen, Ik heb hier wel een aantal kwaaltjes, maar lijkt mij veeeeeeeeeel te vroeg om te zeggen dat het een innesteling is. Heb een enorme puisten aanval en telkens ongi krampjes. Ik had maandag een positieve ovutest en deze was dinsdag alweer negatief. Ik heb dinsdag ook ongikrampjes gehad, dus dacht dat het mijn eisprong was. Nu dus weer van die krampen, maar te vroeg voor innesteling lijkt mij :S pffffff..... wat kan 2 weken dan lang duren. @vivi: Hoe is het met bryan?
Goed nieuws! Mijn follikels (deze keer 3 stuks!) zijn 30mm 20mm en 16mm Vanavond om 23:00 uur mag ik Pregnyl spuiten en maandag mag ik voor de tweede IUI!!! Vermoedelijk rond 3 uur, maar moet maandagochtend even bellen voor de exacte tijdstippen. Ben helemaal happie! DIkke knufffff
Missq; wat fijn meid succes vanavond met spuiten en maandag weer! Bianca; succes met wachten! Assje; fijn dat de medicijnen werken!
Heel graag meiden, en hard duimen he!!!! Vanavond vrienden op visite, denk dat ik ze wel om kwart voor 11 de deur uit ga zetten, is toch wel iets wat ik samen met mijn mannetje wil doen he
@misq spannend meid!!1 uhm update bryan tja beetje moeilijk want heb de hele dag gewerkt en toen ik weg ging sliep hij nog. Hij rent nu wel rond, maar merk dat hij niet zichzelf is. Volgens mijn vriend hoeste hij vanmorgen wel nog veel en nu begint het weer dus het gaat op en af ga zo meteen zijn temp opnemen
Ik ga het ook zo doen Wolfje, ik zal het ze straks zeggen en als ze het niet begrijpen hebben ze pech Ben benieuwd hoe het met Bryan gaan Vivi en zijn temp.... succes!
Oh super MissQ, mijn duimen draaien voor je!! Hopelijk knapt je mannetje snel op Vivi. Wij gaan zo uit eten met mijn ouders, in een sjiek restaurant, mijn schoonouders komen op de mannetjes passen.
missq; begrijpen ze vast en zeker wel meid! sandra; gezellig hoor! allen uit eten zonder je mannetjes zit je dan wel lekker op je gemak? veel plezier! Neem sem zelf overal mee naar toe hij red het nu al om 3uur lang aan tafel te zitten! dus de 21ste gaan we weer omdat manlief week ervoor jarig is!
Normaal gaan Thomas en Jasper ook mee uit eten hoor, maar eens in het jaar gaan we alleen met mijn ouders en mijn zusje en zwager, ook wel eens leuk.
nou temp van bryan is 37,6 dus das wel oke maar ik juigh niet te vroeg want dat was dinsdagavond ook en daarna steeg het weer maar het ziet er naar uit dat he langzaam beter gaat gelukkig