124 miljoen zwemmertjes vs 3 follikels Je zou toch moeten zeggen dat het dan toch eens zou moeten lukken he!! Heb trouwens mega buikpijn vanwege de eisprong. Gyn zei al dat het erg pijnlijk kon zijn vanwege de grootte van de follikels. Ze zei zelfs dat ik 2 paracetamol mocht pakken en met een warme kruik op de bank mocht gaan hangen. Pfffff, ik hou helemaal niet van medicijnen. Gaat vanzelf wel weer beterder toch?
@missQ; hmmmmzz 124 miljoen vs 3???? Dan zou je zeggen dat het toch wel moet lukken? hahah. Balen alleen dan weer van je buikpijn. Lekker rustig aan doen dan vanavond.
Hihi MissQ, dat zijn er veel zeg, nooit geweten, pff, als het noiu nog niet lukt met 3 fol. Spannend!!! Nu maar weer wachten, pff daar worden we ook gek van he?! Ik ben ook niet zo van de medicijnen, het zal wel geen dagen duren toch? Je weet wel zeker dat je je ei dus hebt gehad, das wel fijn. @Sloppy, poeh wat duurt dat lang he?! Zondag, ik moet tot zaterdag, pfff, we wachten maar weer met zijn allen en dan allemaal roze natuurlijk. Duim, duim. Hier heb ik dan toch last van mijn borsten gekregen, zefs met fietsen deden ze zeer vanmiddag. Als je er aan komt, is het net of er harde schijven inzitten. Dit is ook weer iets nieuws. Temp is ook nog steeds hoog, maar ja we wachten wel en durven nauwelijks te hopen, pff.
sunshine; ik duim voor je! missq; doe rustig aan meid, ik hoop voor je dat het raak is, me duimen draaien ook voor jou! bianca; met mij gaat het nu wel weer iets beter, inmiddels dag 9 en bijna ongi af! tot morgen dames!
@MissQ: 124 tegen 3! Het is jammer dat het geen voetbal is, dan had je 100% zekerheid Succes! @ De rest: Ik heb alles bijgelezen maar heb geen energie over vandaag om uitgebreid te reageren Ga nu lekker mijn bedje in.
NOD lijst: 28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 07 november: Chelleke84 (rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.) 14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar) 15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar) 16 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar) 19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar) 21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ) 25 november: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar) 26 november: Assje (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar) 01 december: Wolfje22: (Ronde 8, 2de kindje, 25 jaar) 02 december: bibaatje: (ronde 3, 3e kindje, 36jaar) ZWANGER CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: echo 16 nov en vk 6 dec. Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 30 Mei 2011 ff het lijstje weer op gezocht
goedemorgen meiden zo heb weer een pendel terug febr. 2011 heb er nu 2 voor dec en 3voor febr. spannend ach het zegt niks, maar geeft me wel weer hoop Liefs mij
Als je nou het gemiddelde neemt en voor januari gaat? Zonet lag de catalogus van Baby Dump op de mat, die ik had aangevraagd toen ik een positieve test had. Ik dacht dat dat nooit kwaad kon, een beetje kijken wat er zoal op de markt is. Was eigenlijk alweer een beetje vergeten dat ik hem aangevraagd had maar vandaag kwam ie dus binnen. Nu waren ze zo aardig om naast een waardebon voor een cadeaubox ook een setje witte babysokjes mee te sturen. Dat raakte me toch harder dan verwacht ik voelde me er echt even naar over. Ik voel me zo stom, tot een maand of drie geleden had ik nooit echt serieus over kinderen gedacht. Nu zit ik ineens in die levensfase en ben ik er alweer eentje verloren. Ik weet wel dat het nog niet eens leefde, maar het hakte er toch wel in omdat alles tegelijk op je af komt als je hier pas aan begint. Tot voor kort vond ik het maar aanstellerij, al die vrouwen die zich rot voelden om het verlies van een klompje cellen, want meer is het eigenlijk nog niet. Nu ik het van de andere kant zie is er zoveel meer duidelijk geworden. Misschien was dit wel een beetje een straf omdat ik er zo gemakkelijk over dacht. Hopelijk gaat het met iedereen verder goed hier! Ik ben niet zoveel aanwezig geweest de laatste dagen, omdat het hier ineens behoorlijk druk is. De hele week heb ik verjaardagen, klusjes en sport dus ik heb ook in de avond maar weinig tijd over. Hopelijk tegen het eind van de week weer! Ik probeer jullie wel een beetje bij te houden Veel liefs!
dikke knuf assje; begrijp super goed dat het er inhankt! en voel je nou niet stom, knuf! idd januari goede deal! sorry erg druk weinig tijd!!!
@assje: dikke knuffffff voor jou! Tuurlijk wat het geen straf! Ik heb ooit tegen een vriendin gezegd dat ze en niet zo mee bezig moest zijn en dat ze er vanuit zou moeten gaan dat het wel een jaar zou duren, niet zo moeilijk doen........zou mijn straf dan zijn dat ik alleen via IVF een kindje kan krijgen? Die zelfde vriendin haar man kreeg teelbalkanker, waarom dat dan? Nee het is absoluut geen STRAF die je gekregen heb! Dikke knuff voor jou! En die sokjes.........die ga je echt wel gebruiken hoor zie het als een teken dat het je zeker gegunt is. Hier daarstaks heel dom met middag urine een test gedaan en natuurlijk negatief en ik zou toch echt zweren dat ik een steepje zie staan zo dom! Ik heb wel natuurlijk symtomen - opgezette buik ( iemand dacht zelfs al dat ik weer zwanger was...pfff) - meer las van maagzuur ( had ik bij megan ook) - m'n favo bh is te krap ( wil niet te klein zeggen maar ....) - last van m'n onderrug. - ongi krampje ( die heb ik altijd) - ik ruik veel meer als normaal - heb een vertopte neus maar niet verkouden Hoe bedoel je dat je lichaam je voor de gek kan houden
Hallo dames. Ik heb helaas niet kunnen bij lezen druk druk druk. Ga ik morgenvroeg allemaal doen. Kom alleen ff melden dat vandaag officieel ronde 13 is ingegaan. Ik voel me er overigens verder erg rustig onder. Liefs Chelleke
nou ik heb een compleet blauwe teennagel en ontzettend pijnlijke voet! mijn vriend is een kast aan het opzetten en ik moest ff helpen met het ding draaien gevolg ding is te zwaar valt door op mijn been en voet grrrrrrr doet ook nog eens keiveel pijn mijn hele voet klopt
@ Sloppy: ZWANGER, ZWANGER, ZWANGER, ZWANGER....Ik ga heel hard voor je duimen. Kreeg trouwens van een heel lief collegaatje te horen die al 7 jaar bezig was om zwanger te raken en iedereen haar had opgegeven dat ze inmiddels al 10 weken zwanger is van een tweeling.... das toch geweldig nieuws he... Dit geef iedereen ook weer een beetje hoop denk ik.... Liefs Chelleke
Maar goed... ik ben er nu echt vandoor, nog eff bankhangen met manlief en dadelijk heerlijk slapen... Tot morgen allemaal. Liefs Chelleke
Chelleke, balen meid, hug voor jou!!! sloppy; balen meid, maar alles kan nog he? vivi; sorry maar moest wel ff lachen om je verhaaltje, niet zo slim he? sterkte met je voet!
@wolfje fijn dat je ff hebt kunnen lachen om mijn verhaal het doet wel verdomd veel pijn en ik moet nog hele dag werken maar ja komt vast goed