Pink ladies

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MissQ, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    auauauauau! sterkte ik hoop dat hij nu al iets minder pijn doet!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het is niet te geloven..........megan licht nog in bed.
    Ze maakt wel geluidjes maar niet van laat me eruit ;)
    Ga zo maar ff kijken.
    Ik heb gedouched en de hond uitgelaten..........heerlijk een uitslaap kind :D

teste vanmorgen: OMO wit.......maar ik had een latere eisprong dus kan dat ik nog steeds op 9DPO zit, we gaan het beleven :)

3. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!

Ahhh balen Chelleke, hopelijk wordt dit jouw ronde.

@Sloppy ik hoop dat er snel een streepje komt op jouw test, mijn duimen draaien.

@Vivi oei dat is pijnlijk

Hier een rustig dagje, kan ook niet anders want ik heb een ziek mannetje thuis zitten.

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Vivi: sterkte... Hoe is het met Bryan?

Sloppy, duim voor een mooi streepje, 9 DPO, ik testte pas posi op 13 DPO. Hoop dat jij ook een late tester bent deze ronde!

Chelleke hè wat balen nieuwe ronde. Benieuwd naar de uitslagen volgende week, wat ze voor je gaan betekenen!

MissQ hoe voel jij je? Wanneer is nu je NOD?

Sandra, heb je volgende week weer een echo?

Ik vrijdagochtend! Wel een beetje gespannen, heb erg buikpijn gehad gister, veel meer dan de eerdere keren. Groei Ukkie, groei :)!

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Spannend CM1978 gaat vast goedkomen!!

Ik heb dinsdag weer een echo, maar ik hoor het hartje van de kleine al door de angelsound, gisteren nog horen kloppen en zelfs kleine schopjes gehoord, dat stelt mij wel gerust.

Oja en buikpijn hoort er wel bij hoor, is de groei van de baarmoeder, bij er veel buikpijn kan je ook je urine even laten onderzoeken.

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik heb ook een Angelsound, maar eh...waar hou je die ongeveer :)?

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik zorg dat ik een volle blaas heb, en dan gebruik ik die dopler gel, ik zoek helemaal beneden net boven je schaambot, de ene keer heb ik het hartje meteen een andere keer is het even zoeken.

8. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Sloppy, spannend, het kan nog steeds hoor! Je hebt gewoon een posi test het weekend! Duim, duim, duim.

@Vivi, oh nee he, nou dat weer! Laat je er niet even naar kijken door de HA ofzo? Sterkte, pijn is niet fijn! Hoe is het nu met Bryan? Is hij weer helemaal opgeknapt?

@Sandra, dat lijkt me echt super zeg om te horen, toch een veilig gevoel.

@CM, spannend vrijdag, nog 2 nachtjes slapen, succes.

@Hier, omdat ik al twee weken erg moe ben, dacht ik, ga maar even mijn HB laten testen bij de HA. Heb meestal 2x per jaar bloedarmoede dus dacht dat het nu weer zo zou zijn. Is ie gewoon 8,4, heb hem nog nooit zo hoog gehad, snap er helemaal niks van. Temp is vanmorgen weer 0,1 gestegen dus ben heeeeel benieuwd. Is het al weekend? Het lijkt ook wel of er een dikke blauwe ader over een borst loopt, is me nog nooit opgevallen maar ja zal me wel weer van alles in mijn hoofd halen. Pffff, ik word gek van mijn lichaam. Heb de kleine van mijn vriendin de hele dag, is net 2, en oh het gaat dan steeds meer kriebelen, het is zo gezellig. Nu slaapt ie lekker en straks lekker even naar buiten, het is eindelijk droog.

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

s6 sunshine om die laatste wachtdaagjes door te komen!

sandra beterschap met je mannetje!

10. Zeepaardje

sloppy blijf voor je duimen

vivi sorry, maar kan me echt voorstellen dat het pijn doet, knuf!

cm; morgne echo meid, leuk zeg!

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    CM, ik heb mijn NOD de 22ste (2 weken na IUI), maar ga de 21ste al testen. Mijn kleine is van 20 op 21 november bij mijn zusje logeren om zijn schoentje uit te halen, heb aan gyn gevraagd of ik 1 dag eerder mocht testen, en dat was goed. Ze zei alleen wel, dat mocht de test negatief zijn, en ik nog niet ongi was, ik een paar dagen later gewoon weer een test mocht gaan doen. Spannend, nog "maar" ruim anderhalve week ;)

12. Zeepaardje

s6 met wachten missq; ikduim!!!

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dank je wel Wolfje, echt super lief van je!!!

-x-

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wolffje wat ben je mooi aan het dalen op FF! Ik "voel" bij jou een eitje aankomen :)! Zou fijn zijn, een kortere cyclus!!!

15. Zeepaardje

hoop het zo voor je!!!

hier een strijd zoonlief staat nu in de hoek luistert nergens naar!!!!!

16. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Piepeloi!

Druk, druk, tijd niet geweest op zp, nog niet alles gelezen..
    We zijn in de weer met een dakkappel... Het loopt niet helemaal volgens plan. hoop geregel, afspreken met de aannemer, deze komt zijn afspraken niet na.. t is wat allemaal. Op zich wel fijn, even wat anders aan mijn hoofd dan zwanger worden!
    Maar daar zijn we ook nog steeds mee bezig. De medicijnen slik ik nu sinds ene week. Nog niet last gehad van bijwerkingen maar die kwamen de vorige keer ook pas veel later... Wie weet! Ook de "klus"-periode maar vergroot! Manlief had daar geen problemen mee :D
    We wachten af.. Ik denk dat ik nu in mijn vruchtbare periode zit, zal denkt mijn banner er anders over...
    Maar goed! Ik ga weer regelen en 'verbouwen / klussen'. Wie weet lees ik vanavond nog ff bij, anders wordt het morgen of vrijdag!
    Iedereen heel veel succes en ik vind het wel eens tijd worden voor een paar mooie roze strepen! T is al een tijd zo rustig!!!

Toedeloe

17. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD lijst:

28 oktober: Asun ( ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    07 november: Chelleke84 (rondje 12, 1e kindje, 26 jaar.)
    14 november: Sloppyslayer (ronde 11, 2e kindje, 1e kindje dmv IVF, 36 jaar)

15 november: Sunshine81 (ronde 13, 1e kindje, 28 jaar)
    16 november: Bianca87 (ronde 3, 1e kindje, 23 jaar)
    19 november: Blondi (ronde 3, 1e kindje, 21 jaar)
    21 november: vivi (ronde 7, 2e kindje, 29 jaar deze periode nog wel ;) )
    25 november: MissQ: (vanaf aug 2007 bezig , 2e kindje, 30 jaar)
    26 november: Assje (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar)
    30 november: Mrt (ronde 8, 2e kindje, MMM ivm prolactinoom, 33 jaar)
    01 december: Wolfje22: (Ronde 8, 2de kindje, 25 jaar)
    02 december: bibaatje: (ronde 3, 3e kindje, 36jaar)

ZWANGER
    CM1978: 32 jaar, 1e kindje: 24 mei 2011, echo 15 okt en 12 nov
    Sandra: 31 jaar, 3e kindje: 29 mei 2011: echo 16 nov en vk 6 dec.
    Miranda: 29 jaar, 2e kindje: 30 Mei 2011

Heeft iemand trouwens al iets gehoord van Asun? Hoe lang zou ze op vakantie gaan eigenlijk... Spannend hoor!!

18. Zeepaardje

cm; ja idd nou ik hoop het ook, afwachten maar weer!

mrt; drukdruk, hopelijk gaat alles snel naar wens en wordt het erg mooi!
    fijn dat je nog geen last hebt van bijwerkingen! s6 meid

19. Zeepaardje

nee niks gehoord van asun, maar ook niet van:
    miranda?
    bibaatje?
    blondi?

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @iedereen die naar bryan vroeg : hij lijkt weer helemaal opgeknapt hoest nie veel meer en koorts is vollegdig weg gisteravond wel wat verhoging maar daar maak ik me niet druk om ik heb mijn vrolijk kereltje weer terug

@wolfje geeft niet hoor ben blij dat er iemand om ons gestuntel heeft kunnen lachen ;)

Deel Deze Pagina