Wen balen dat je zo ziek bent van je zwangerschap. Dat stel je je niet voor als je zwanger wilt worden. Wellicht kan je ook pilletjes krijgen.
Man... Ik ben zooooo moe steeds.. Mn benen lijken van beton... En dan nog maar te zwijgen over al die bultjes op mn voorhoofd... Lijk wel een puber vol jeugdpuistjes Zo! Ff lekker gezeurd! Morgen praat ik weer mee. Nu ernstig slapen! @kirsten, ik duim voor je! @Wen, sterkte met je misselijkheid! Bij mij was t ( zo goed als) over toen ik die andere vit.pillen ben gaan nemen. Truste!
Goedemorgen, Hier nog steeds erg moe. Vandaag iets rustiger aan dan gister.... @Kirsten, en heb je getest? @Wen, hoe voel je je vandaag? @All, fijne dag!
Ja getest.., Negatief.,! Sta ik weer met beide benen op de grond.., Ben alleen zo gigantisch moe steeds., al een week of 2, gister kwam vriendjelief thuis van sporten en ik lag al in bed, hij zegt: Hoe kan je nou in godsnaam moe zijn, je hebt niet veel gedaan vandaag en vanmorgen uitgeslapen! Ik snap er niks van.., nou en dat laaste zei ik ook: Ik snap er niks van., vervolgens heb ik nu weer 8u slaap gehad en nog moe., Misschien binnenkort maar ff naar de HA Verder nog nieuwtjes dames??? Jannie vandaag de echo he? LEUK LEUK!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, vandaag echo... de mannetjes gaan naar mijn schoonmoeder, nu alleen nog hopen dat manlief optijd in het ziekenhuis kan zijn.. verder vandaag lekker weinig doen.. ff de laatste was er zo in gooien en dan ff de rest nog vouwen en evt. strijken.. de oudste is vrij, dus lekker rustig aan en tussen de middag ff kijken of ik ze beide op bed kan krijgen.. kan ik ook kirsten, zou idd ff de HA bellen meis.. kijken wat die zegt.. miniM, wat trekt de kleine een energie uit ons he.. verschikkelijk.. lig regelmatig al om 21.00 plat en slaap tussen de middag ook vaak 2 uur... en dan nog moe zijn hmmmmm....
@MimiM Klink heel bekend. Ben helemaal gesloopt en mijn hoofd zit helemaal vol pukkels. Hier nog steeds flink last van mijn mond. HOpelijk dus minder druk dan gisteren. Dan hoef ik minder te praten.
Ik word helemaal gek! Sinds gisterenavond melk uit m'n tepels, kan het er gewoon uitknijpen... Dus dat sluit een evt vals posi van de zw.test uit... Heb de gyn gebeld en ze zeggen dat het nog wel 2 weken kan duren voordat ik ga vloeien! Tot nu toe geen teken van ongi/vloeien....
EGO EGO EGO EGO EGO-bericht: Hey dames.. pfff heb alles bijgelezen, weer een hele dagtaak.. Ik had gisteren een vervelende avond.. Ik zat op t toilet, een zwangerschapsmagazine te lezen... Toen wilde ik afvegen en dacht huh, het voelt wel heel vloeibaar (sorry dit zijn niet echt smakelijke praatjes om 10 uur s'ochtends..) toen keek ik, allemaal bloed in de toiletpot Ik gelijk met m'n ogen zoeken naar n eventueel vruchtje, niet gevonden.. Ik schrok me kapot, m'n maag draaide er echt even van om. tegen m'n vriend geschreeuwd dat ie naar beneden moest komen.. Hij zegt ja, ziet er niet goed uit he... bel ff naar je verloskundige. Zo gezegd zo gedaan.. verloskundige gaf aan dat als je probeert ontlasting te krijgen en je hebt daar wel eens moeite mee dat t kan zijn dat er ergens iets kapot is geperst, of dat t n miskraam kon zijn. Nu mocht ik van haar gelijk bellen vandaag om 9.00 om te kijken of er plek is voor mij. Gelukkig mag ik over n uurtje langskomen (10.50) dus duim aub allemaal ff voor mij dat er niks aan de hand is en dat ik aambeien heb ofzo...! Niet dat dat prettig is, maar alles liever dan ons kindje nu al te verliezen.. Dus ja drama drama in m'n hoofd. Heb verder niet meer gevloeid dus de kans is groot dat t geen miskraam was.. I hope so Maak me echt veeeeel zorgen. Ik had niks geen pijn of krampen, dus das een goed teken.... Hou jullie op de hoogte, veel liefs.. xx Ps. Kaarsjes branden, duimen, bidden.. graag zelfs!!!!!
Dames, we hebben gisteren ons trouwalbum, 2x DVD met de film en DVD met alle foto's opgehaald. Zo mooi!!! Ben echt helemaal blij *Droomt weer terug naar 14 april* Hier gisteren weer een ovutestje gedaan, maar die was zeker de helft minder donker, dus waarschijnlijk gisteren mij ei gehad. Dus vanavond nog een keertje klussen en dan wordt het wachten. Ik moet zeggen dat ik het ongelooflijk vind dat het echt mijn ei was... Zal ik mezelf toch in de NOD-lijst zetten???
Stampertje: Oow, wat vervelend dat je nu niks weet. Ik ga voor je zitten duimen en zal een kaarsje aansteken!!! Hopelijk goed nieuws na je bezoek aan de VK!
@Stampertje: duim, duim, duim, duim. Sterkte @Mira: gewoon doen! Als je gisteren je ei had zou je ongeveer over een dag of 14 ongi moeten worden.
NOD lijst: 6 juni - Kylie1986 (+/-25 dagen?, 1e ronde na MA, 1e kindje) 13 juni - Skaya (43 dgn?, 4e ronde, 1e kindje, 22jaar) 17 juni - Kwiebje (30 dagen, ronde 4, 1e kindje, 31 jaar) - Mams136 (27 dagen, ronde 3 , 2e kindje, 23 jaar) 21 juni - Uiltje (32? dagen, ronde 3, 1e kindje, 29jaar) - Mira85 (??? dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar) 28 Juni - Me83 (27 dagen, ronde 3 , 1e kindje, 27 jaar) - Kirsten (gegokt op 37dgn, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 7 juni intake VK - Juultje: 30-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 23 juni intake VK - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - Kylie1986: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na MA VERWARRING/BAAL-lijst: - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar) - deesjedees(ronde1 na mk mei2011, 1e kindje, 25jaar) Zo daar sta ik dan Mezelf op de NOD-lijst op 21 juni gezet (7 juni waarschijnlijk eisprong + 14 dagen).
Ga nu mn vriend ophalen... brrr ril gewoon van de zenuwen Had net iemand aan de telefoon, kon m'n eigen naam niet eens fatsoenlijk uitspreken haha kneusje he Tot chats.. xx