Tina gefeliciteerd met je nieuwe huis. Wanneer gaan ze bouwen? Wilde nog iets type maar ben het alweer kwijt. Ow wat erg zeg.
Goedemorgen, Vandaag een drukke dag voor de boeg! We hebben met 6 locaties kinderopvang (bso) uit de buurt een feestdag georganiseerd in een speeltuin hier vlakbij. Er komen ongeveer 250 kids! Ben benieuwd hoe het wordt! Als ' opening' van de vakantie! Fijne dag allemaal!
Minim dat wordt zeker een drukke dag! Veel plezier. Jaaa ik heb een kruis op mijn chart. Mijn temp is vandaag al iets omlaag. Dat lijkt mij niet heel goed. Had jij dat ook niet Tina?
Goedemorgen my sisters! Bedankt voor jullie felicitaties! Jullie zijn lief! Minim: veel plezier met jullie feestdag! Kwiebje: chart is looking good! Zolang je temp boven de rode horizontale lijn blijft is het in the pocket! euh...belly Pfew, ben jaloers op het kruis op je kaart! Ik wil dat ook Hier: Ondanks de moeheid gisteren toch nog maar even geklust Ja dames...jullie kunnen wel "klagen" dat een zwangerschap zwaar is met momenten...wat denk je van een baby maken??? Jeetje...vanavond echt niet meer hoor! ECHT NIET! Vanmorgen was mn temp weer gestegen. Dus ik ben benieuwd. FF geeft nog geen ovulatie weer...hopelijk aan het einde van de week wel. *fingers crossed* (ik ga tegen dokteradvies in toch komende week even tempen kan toch geen kwaad)
@Tina: gefeliciteerd met je huis. En we hebben ook nooit beweerd dat baby's maken makkelijk is. hahahaha Vanmiddag echo. Dus vandaag een vrije dag. We dachten uit te slapen. Maar helaas reed er vanmorgen een collonne vrachtverkeer door de straat. (zijn huurwoningen aan het opknappen) GRrrrrrrr. Was al om 7.15 wakker.
Ooo vaddie wat leuk!! Nou veel plezier en laat ons meegenieten., @ Tina: Helemaal mee eens.., een baby maken is totaal niet makkelijk en zeer vermoeiend!! Hahaha.., vriendelief begint wel eens te friemelen en dan zeg ik pff nu niet.., hij: uhh je wilde toch een baby? Nou kom op dan.., pffff okeeeej toe maar weer., maar poehhh af en toe wil ik ook wel eens pauze!! Hahahaha Ach het is toch ook weer aangenaam hihi.
tina, gefeliciteerd meis! en idd, baby's maken kan erg vermoeiend zijn als het een verplichting word... vaddie, balen meis... veel plezier straks met de echo... kwiebje... op de wachbank spannend meis... hier de visite weg, kwam een dinnetje met haar zoontje... erg gezellig.. zo ff de HA bellen voor een afspraak voor mezelf... wil toch mijn b12 ff laten prikken en voor sjoerd, die heeft al maanden iets van een aambei.. heeft er niet veel last van, maar wil dat ze er ff opnieuw naar kijkt! vanavond oudergesprek en daarna klanten...
@Tina en Kirsten: en als het zover is dan denk je met weemoed terug aan die tijd van het klussen. (zucht) Moet er om 12 uur zijn. Zal morgen de echo inscannen op mijn werk. En hij komt natuurlijk op hyves te staan.
@Tina, gefeliciteerd!! Zo leuk een nieuw huis. Wij wonen hier nu een jaar. En geniet er nog steeds zo van. Het is heerlijk om je droomhuis te hebben. @vaddie, leuk echo! Ben zo benieuwd. Geniet ervan meid, het is zo bijzonder! Hier lekker vrij, manlief met schoonvader druk bezig met zand de tuin aan het ophogen, donderdag worden de tegels bezorgd. Maar hebben wij weer, hebben we de komende 2 wkn vakantie, geven ze van dat *piep*weer op!!! Fijn hoor!
@ minim, zo te lezen druk dagje ja. Gelukkig heb je mooi weer @ vaddie, veel plezier bij de echo zo meteen. @ kwiebje, je temp kaartje ziet er goed uit hoor. boven de rode lijn blijven en dan straks een mooie test met 2 roze strepen. @ jannie, denk je dat je vit b12 te laag is? @ hier, ik heb sinds een dag of 2 links onder in mijn buik wat steken. Niet echt pijnlijk maar vervelend. Nu op internet zitten zoeken wat het kan zijn. nou dat had ik beter niet kunnen doen. Hebben ze het over een bbz of groeipijn/bandenpijn. Pfff zeg.
ik moet maandag naar de verloskundige. Moet daar nog bloed voor laten prikken. Als ik dat donderdag doe is dan de uitslag maandag bekent?
Deesjedees: Als bbz-ervaringsdeskundige in dit toppic... Een bbz herken je ook aan pijn in de bovenbenen en schouderpijn.(dit zijn typische klachten voor een BBZ) Verder hebben sommigen licht bloedverlies, anderen krijgen buikpijn, weer anderen vallen flauw. Krijg je één van bovenstaande klachten, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de VK. Ik kreeg pas bbz-klachten toen ik 6à7 weken zwanger was. Ik kan je niet vertellen of je zwangerschap goed zit of niet. Probeer nu niet teveel te gaan doemdenken. Ik begrijp dat de pijntjes beangstigend zijn, maar probeer positief te blijven! Ik weet verder niet hoe snel je de resultaten van een bloedonderzoek hebt. Bij mijn huisarts duurde het een week, maar in het ziekenhuis had ik binnen het uur de uitslag. Weet ook dat een bloedonderzoek wel een hcg-gehalte kan aangeven, maar dat je daaruit niet noodzakelijk duidelijkheid krijgt. Sommige "BBZ-vrouwen" hebben een superhoog hcg-gehalte, ik daarentegen had een heel laag hcg-gehalte. In het ziekenhuis konden ze pas duidelijkheid geven na meerdere bloedonderzoeken... Ik hoop en duim heel hard voor je dat dit geen BBZ is. Ik weet wat het is, en dat wens ik echt niemand toe. Momenteel ben ik als ik naar jouw situatie kijk heel positief gezind. De pijntjes zijn niet enkel toe te schrijven aan een BBZ. Kan vanalles zijn. Dus kom op meid! Dit beebje gaat echt blijven plakken bij jou! Ik heb er goede hoop in! Dikke knuffel voor jouw. en van deesjedees' steekjes naar die van mij heb vandaag regelmatig steekjes linksonder in mn buik. Dus heb er weer even een positief gevoel bij...
Had de echo om 12.00. Ziet er erg goed uit. Wat is het verschil dan toch groot met 2,5 weken geleden. Toen nog een grijze vlek nu zie je al echt armpjes, beentjes en een hoofd. Kindje was erg actief. Hebben het hartje weer gezien. Zo grappig, zagen de navelstreng en die klopt helemaal mee. Erg mooi. Zoals verwacht een week terug gezet. (had natuurlijk een cyclus van 37 dagen) Dus nu 10 weken en 4 dagen zwanger. Uitgerekende datum 5 februari.
Dees, ik zou me niet te druk maken. Ik heb ook af en aan steken links onderin mn buik richting liezen/bovenbenen. zolang dat het enige is waar je last van heb zal er echt niks ernstigs aan de hand zijn. Vaddie wat fijn dat de echo goed was!! Pfff wat een hitte he meiden!! Het kan ook nooit lekker aangenaam, nee dan heet en dan valt het weer met bakken uit de lucht!!
@ tina, de klachten die jij beschrijft heb ik geen van allen. Vrijdag weet ik hoe het er voor staat. @ mams, kan het niet echt steken noemen. Tis een raar gevoel aan de linkerkant onder in mijn buik. Nog nooit zo ver zwanger geweest dus dit nog niet mee gemaakt. Gek allemaal wat er allemaal veranderd in je lijf. @ bloed prikken, ik denk dat ik ga proberen morgen bloed te laten prikken. Heb net de papieren gehaald bij de verloskundige voor de echo en bloedprikken. @ echo, na vraag gedaan bij de verloskundige. krijg vrijdag inwendige echo. Kan ik me daar weer op voor bereiden. Lijkt me zo bijzonder om een kleine hummeltje in je buik te zien. Denk dat ik het dan niet droog hou.
@Tina: gefeliciteerd met het gekochte huis!!! @Vaddie: wat fijn! Heerlijk dat je weer een goede echo had! Hier helaas te laat om nog wat HcG te verzamelen, dus ik duim maar extra dat het ook zonder jullie gestrooi goed komt deze ronde...
Ik had best wat gevangen hoor Dutch.., en ik hoef geen 3-ling haha dusss..,:: CATCH!! Heb je ook nog wat.., Hier weer naar de fysio geweest, nou ze heeft het maar weer mooi los gemaakt, aardig gelukt dus mijn rugpijn gaat een stuk beter Verder niet zoveel nieuws..,