tina, spannend meis... ga zo voor je duimen.. na alle ellende heb jij het zeker verdient!!!! hier nog steeds brak.. een hoofd als een zeef en moet vanavond ook nog weg.... manlief zet straks de pan maar aan.. ik eet wel een bammetje... grrrrrr..... ik wil slapen..........
Hoi! Eetgewoontes: niet echt gekke dingen. Thee hoef ik niet en ook mn spaghetti smaakt niet. Normaal vind ik dat heerlijk. Uiltje, wel positief denken hoor! Tis nog niet zover dus hou moed! Skaya, spannende dagen dus op het wachtbankje. Ik duim voor je! Kwiebje, spannend! Hoop dat het een goed teken is! Me, goed zeg dat je gaat stoppen! En dag 1 als al een goed begin Tina, dat zou toch wat zijn he. Dat jij de 2e zwanger word die de thee niet kan hendelen... Ik duim voor je! En een beetje zweven kan geen kwaad, positief en goed gevoel is goed voor je!Zorg alleen wel dat de klap niet te groot is als het anders blijkt te zijn. Zou het ook nog kunnen zijn dat je cylcus een stuk korter is deze ronde? Hier; vandaag nog 2 kinderdagverblijven bezocht en me bij eentje ingeschreven. Daar had ik een goed gevoel bij. Gelukkig duurt het nog heel lang voordat we daar gebruik van moeten maken, hallf april 2012.
MiniM, leuk dat je een kdv hebt kunnen vinden waar je een gmoed gevoel bij hebt! Geeft ook wel weer rust denk ik! Hadden ze geen wachtlijst, kan je spruit gelijk geplaatst worden in april? Is idd nog een eind weg, gelukkig wel! Maar voor je het weet is het al zover dus geniet van elk moment Geloof nog steeds dat je ovutestjes geluk brengen en heb ook nog een zw test van je, die me vast een mooie roze dubbele streep gaat opleveren! Jannie, geef lekker toe aan je gevoel en doe ff nikss!!!
@ Jannie.., poeh ook vanaf hier Respect voor jou!! Zorg er idd maar voor dat vannacht een keer jouw nacht is.., lekker slapen.., @ Tina: Oooo ik snap je zo volkomen.., hoop voor je dat het gezweef terecht is, maar probeer jezelf te behoeden van weer een teleurstelling., ik ben het ook iedere keer weer hoor, weer jankbuien en weer de boosheid/teleurstelling.., @Me: Superrr!! Ga zo door.., @Uiltje: Kom op.., geen bloed geeft moed!! Al snap ik je gevoel hoor.., ik denk dan ook, geen bloed geeft moed en aan de andere kant.., oo nee ik wil niet weer teleurgesteld raken
Minim; als het afgelopen weekend echt een ei was, is mn cyclus zowiezo al een stuk korter...dus kan alleen maar afwachten een hopen
meiden, weer ff gauw tussen door.. jongens gedouched en in bed en zo naar mijn klanten.. vandaag mijn mams ff gebelt, die is thuis gekomen uit het ziekenhuis en is opnieuw gedotterd en heeft 2 stands gekregen (naast de 5 die ze al heeft en de bypass) gelukkig gaat alles goed.. ook met haar nog ff over de vit.B12 tekort gehad.. zij heeft idd spuiten ervoor gehad en adviseerde me om ff de HA te bellen.. toch wel belangrijk.. en zij knapte er toen ook zo van op... dus hoop dat het bij mij ook zou kunnen helpen... al zijn het gemene prikken ben weg.. anders kom ik te laat... morgen dagje in huis broertje zitten omdat er meubels worden gebracht, maar hij heeft vaak geen internet dus hoop morgen wel.. kan ik rustig bijlezen...
@ Skaya, ik heb er ook t volste vertrouwen in! Zou toch mooi zijn! @Jannie, de rustig aan en anders idd de dokter bellen. @tina, afwachten... Das t enige wat kan (helaas)
Jannie: Zou idd ff contact opnemen met de ha., mijn moeder heeft ook b12 tekort en als ze toe is aan haar prik dan merk je dat ook heel erg, moe en niet in haar doen.., doet blijkbaar veel die b12
jannie als je moeder er zoveel baat bij had dan morgen gelijk bellen!! Skaya volgens mij had ik je nog geen welkom geheten op het wachtbankje. *geeft skaya een paar zandzakken om aan de voeten te binden* Kirsten wanneer kom je hier ook zitten? Is wel zo gezellig! Uiltje 4 dagen voor nod is idd vroeg voor ongi klachten. Of je ongi komt eerder of je gaat snel op roze. Natuurlijk hoop ik het laatste voor je. duim duim duim Me is sterk Me is sterk Me is sterk etc etc... Heeft geen sigaretje nodig Heeft geen sigaretje nodig etc etc. Hypnose kan best een werken!! Tina we hebben een beetje dezelfde klachten. Als we elkaar nu vasthouden dan gaan we misschien ook niet zweven. Spannend he?
ik heb maar een klein stukje babyboom gekeken. Toen was ik al aan het snotteren. Ik kon het echt niet aanzien zo zielig!! Daarom weer gezapt.
Ja, hahahaha. Dankzij minim worden alle januari mama's 2012 wakker en gaan ze naar bed met de teksten. Lalalalala pasta & Hamburgs met korting!! Wat dan vervolgens uren door je hoofd blijft spoken.. Het carnavalsparade deuntje van de Efteling is echt niks vergeleken bij dit..
Hahahaha pasta smaakt wel, maar geen spaghetti... Tagiatelle met zalm en roomsaus heeftnu de voorkeur maar moet eerlijk bekennen, vanavond hadden we hamburgers! Zonder korting Truste!
Nou kwiebje.., scheelt niet veel., vandaag een flinke daling van mijn temp van 36,5 naar 36,0 ik dacht HUH dit kan niet! Nog een keer.,! hahaha maar het was weer 36.0 dus ik denk dat dit het bewuste dipje voor het ei is.., heb al tegen vriendjelief gezegd dat hij vanavond paraat moet staan!! Hahaha heb eerst nog werkoverleg en we eten dan op het werk en als ik thuis kom..........., Ben nu zo benieuwd naar mijn temp van morgen!!!
Hahaha Lalalalalala pasta!!! Voor iedereen voor iederééén.., laaa laa pasta!! Hier ook al DE favoriete reclame van nu..,
Hier is de reclame van de 'Hamburgers met korting' bij de kids favoriet. Hadden maandag hamburgers bij het avondeten en iedereen begon te zingen (inclusief leiding) Verder is hier geen tv en is er ook (helaas) geen tijd om via internet babyboom te kijken Dus pas als ik thuis ben, vrijdag, zal ik kunnen kijken, maar gezien mijn vermoeidheid op het moment zal ik wel pas op zaterdag of zondag echt willen kijken. Met mij gaat het wel redelijk, onderling wat spanningen die de sfeer niet ten goede komen. Vanmorgen minimaal last van mijn schouder, die ik door het zwemmen van gisteren niet veel heb moeten belasten. Alleen erg moe eigenlijk, maar dat is bij zo'n kamp meer dan normaal. Vandaag gaan we (op de fiets in plaats van lopend wat het eigenlijke programma was) naar het centrum van een groot dorp hier verderop zodat we daar een ruilspel kunnen gaan doen. Dus we moeten allemaal lekker door de regen Ben ik geen fan van en nu ik moe ben al helemaal niet... Verder op cyclus-gebied geen idee waar ik zit (ovutesten kan hier niet met die kinderen erbij en onregelmatigheid in tijdstippen dat we op de blokhut zijn) dus dat komt zaterdag pas weer.
Spannend Kirsten. We duimen voor je! We willen meer roze... Collega's op mijn werk hebben poule opgezet voor het geslacht en de naam van onze baby. Errrug lachen...