Jeetje wen! Dat is snel.., kunnen ze het dan al zien? Ik dacht nog steeds met 20 weken.., wat leuk joh!! Hahaha broekeloer!!! Hihihihi wat een mooi woord zeg..,!! Hier ook hoor.., en niet eens extra tijdens de dpo maar ook gewoon nu.., stom he.., Net terug van werk en mijn ventje al gezegd dat hoe moe we ook zijn, er straks toch echt geklust moet worden! Hihihi Weten wat het wordt? Eerst wilde ik het altijd weten en van mijn ventje krijg ik geen hoogte (het is nog niet aan de orde dus hij denkt er ook nog niet serieus over na)., maar ineens denk ik., ach het is misschien toch ook wel weer heel erg leuk om het gewoon niet te weten, ik ben toch van de natuurtinten en geen roze of blauw dus waarom niet laten verrassen? Naam? Meisjesnamen zattt!! En ook wat we allebei leuk vinden (mijn lijstje wilt hij dan weer wel nakijken en doorstrepen wat hij niet wat vind) Maar jongensnamen..., pffff wat lastig zeg., ik heb 1 naam die vind ik GE-WEl-DIG!!! Maar hij moet er niks van weten, vind het een flikkenaam hmm en ik juist stoer.., nee jongensnamen vind ik super lastig..,
Zoooo HEHEEEE EIN-DE-LIJK gevonden!! Pffff hij stond 2 weken terug en wat kunnen wij kletsen zegg.,!! Hahahaha wilde hem er weer ff bij pakken
hay hay! Wij hebben morgen (10.30) weer n echo Heerlijk weekje zeeland gehad, nu nog n weekje grun! Heb denk ik alles wel bijgelezen, maar geen idee wat ik allemaal moet reageren, sorry! vaddie en Deesjedees morgen ook een echo toch?? xx
Ps: Ow ja.. BMI´s... Mijne is 20.9! Woog voor de zwangerschap 65kg bij n lengte van 1.76... Wat ik nu precies weeg weet ik niet, zal ik morgen bij de verloskundige wel horen denk ik
Echooo's leuk. Morgen weer kijken naar de foto's!! Tina het lijkt allemaal positief. Maar de symptomen kunnen ook op een ongi wijzen. Dat zou alleen wel erg vroeg zijn. Kirsten een mooite tempdip!! Klussen en de beentjes omhoog he? Ik ben vandaag vaak naar de wc geweest! Op mijn werk in de ochtend alleen al vier keer! Ik natuurlijk ook broekeloeren en ik had ook nog heel licht bruin verlies. Doordat ik het nog nooit gehad heb en het met de innesteling te maken kan hebben, heb ik het idee dat het raak kan zijn. Het is in ieder geval anders dan anders. Ik heb alleen geen klachten of zo.
Wat super spannend kwiebje!! Ik probeer vriendjelief al de hele tijd mee naar boven te krijgen, maar meneer zit diep in een film en ik ben kapot!! Ooo ik MOET echt klussen hoor.., Er is nog nooit iemand bezwangerd door stuifbevlieging dus ja.., haha
@Kirsten, zou gewoon in je blote kont op hem gaan zitten. Dan maar het grove werk, dan gaat die echt wel om (tenminste hier heeft het toen een keertje gewerkt.. Hahhaha) @kwiebje, spannend klinkt goed meid!!! @stampertje, hier ook vakantie deze week. Wat hebben we een heerlijk weer hè, jij ook al zo bruin?? Hier hadden we het net over namen. De jongens naam zijn we wel voor bijna 100% over uit. Maar doordat manlief z'n nichtje 'Fiene' voor onze neus heeft weggekaapt zijn we toch ook op zoek naar andere alternatieven. Toen kwam vriendlief met .... Hahaha, ik vind hem helemaal leuk. En nooit aan gedacht. Gaat het door is het een kleine eer voor 1 voor jullie Maar of het afgeleid is van de forumnaam of 1 van jullie echte namen hou ik nog even geheim...
Ik denk Mira, Julia of Kirsten. Of je moet je kindje graag Kwibus noemen hahahaaha En???? Zit ie ertussen?
Hahahaha geweldig, 1 van jullie 2 heeft het goed. Als we straks het geslacht weten. Laat ik het jullie weten, ik heb toch geen bekenden hier op zwpagina..
@Wen: je maakt ons wel heeeeeel nieuwsgierig hoor!!! @Kirsten: die mannen ook altijd... Succes met klussen.