@Kirsten: hahahaha kruisbestuiving. Moest erg lachen toen ik het las. Nog gelukt met klussen? @Wen: ben benieuwd. Hier eindelijk droog. Als het goed blijft dat de rest van de dag zo. Kan ik eindelijk de konijnenren eens fatsoeneren. Die ziet er niet uit. Nu eerst sporten. (ben alleen niet vooruit te branden)
Ooooo dames wat stomm van mij!!! Heb vanmorgen giga rare droom gehad.., Mijn vriend ging bij mij weg en had een ander en ik was eindelijk zwanger en dat wist ik een week na hij mij verliet, bla bla wat een drama! Dus werd gewoon jankend wakker.., BAH en toen hoorde ik mijn ventje nog en ben ik uit bed gegaan en naar hem toe gegaan en verteld en ff geknuffeld maar....., vergeten te tempen!!! Dus weer 20min terug in bed gegaan en daarna getempt, 36.6 en gister 36.0 maar 36.6 heb ik al eerder gehad, als hij morgen nog meer stijgt heb ik mijn ei wel gehad denk ik heb ook steekjes gehad gister en nu weer.., En.., het klussen is gelukt hoor!! En hoe!!! FANTASTISCH! hihihi Kort maar krachtig en daarna beentjes in de lucht! (nooit verwacht dat ik DAT zou doen.., altijd gezegd wat een onzin.., maar ben een beetje hopeloos hihihi..,) Wen..,: Je maakt ons super nieuwsgierig hoor., hihi Hier ook droog.., eindelijk! Nu nog de flinke plassen ontwijken (nieuwbouwwijk) Kan nauwelijks mijn deur uit met droge voeten..,
WHAAAAAAHAAAAAAAA Ik pies haast in mijn broek! Bezwangerd... en stuifbevlieging! Wat een woorden! Wat een onzin zeg! Met je benen omhoog! Wie heeft je dat nu weer wijs gemaakt? Nou geloof me...volgens mij was jij de enige van ons die nog niet met de benen omhoog heeft gelegen Tja, als het nu niet raak is bij je, heb je volgende keer nog maar 1 optie... op je hoofd gaan staan Hmmmm....ik had gedacht aan Tine maar dat is em dus niet Oooh, ik ben hier zooooo niet goed in hè! Ik ben echt zoooooooo nieuwgierig! Hier ga ik dus de hele dag over lopen denken hè! Dus wen...ik verwacht een pb van je Hé, wij lopen ongeveer gelijk hè (als ik echt een ei heb gehad ) Maar jij dus ook licht bruinverlies Oooh spannend hè! Hier was vanmorgen het bruinverlies alweer een stukje minder. Maar ik wacht nog even af met juichen. Straks nog maar eens kijken. Heb hier wel nog regelmatig ongi-achtige krampen. Niet constant maar af en toe. Ik weet even niet meer wie er iets zei dat het ook mn ongi kon zijn...tja kan natuurlijk altijd hè. Maar dan heb ik wel een méga-korte cyclus opeens. Mja, het zou ook gewoon een tussentijdse "bloeding" kunnen zijn (kan ook bij PCOS) horen. K*t hè, PCOS kan zoveel dingen veroorzaken...zonder pcos twijfelen vrouwen al aan hun lichaam, nou ik kan het mijne dus totaaal niet vertrouwen. Maar ach... ik kan er niet veel meer aan veranderen dan afvallen. Dus keep smiling...(en af en toe een dipke) Nou, echo-meiden! Veel plezier vandaag! en natuurlijk zitten wij hier vol spanning te wachten op een mooie foto En nu aan het werk! Dooooooeeeeeeeiiiiiiii! Tina
Goedemorgen, Ik zal het dan maar eerlijk bekennen, ik heb niet met mn benen omhoog gelegen... Ik hoorde trouwes van iemand met PCOS dat voetreflex zone therapie ( of hoe het exact heet) schijnt te helpen voor je ei... Baat t niet dan schaad t niet dacht ik zo.
hihi. heb me weer helemaal kapot gelachen... meiden.. jullie weten het iig gezellig te houden... en met de benen de lucht in... nou nee, bedankt... ik bleef alleen ff 5 minuten liggen(normaal loop ik daarna heel snel naar de badkamer) maar verder niets anders gedaan als anders hoor.. hier tussen 10 en 11 afspraak met de HA via de tel.. ben benieuwd wat eruit komt... zal zo ff alle klachten op papier zetten, iets makkelijker als ik aan de tel ben.. heb dan nl ook mijn huis vol zitten.. mijn dinnetje gaat haar jurk passen, dus doe gelijk ff haar kapsel en make-up, dan heeft ze een totaal plaatje daarna met haar twin-sister naar een plek waar we het vrijgezellenfeest willen gaan houden.. eens kijken of het idd erg leuk is... ga nu dus maar ff gauw wat in huis doen.. kom steeds verder achter. gelukkig hoeft tjeerd volgende week maar 2 dagen te werken.. kunnen we samen ff het huis door en heb ik tijd om de strijk weg te werken...
Help ff heeft mijn ei verplaatst van zaterdag naar dinsdag!!! We hebben rond die dagen niet geklust!!!! Volgens mij is het niet goed. Het klopt ook niet met de lengte van mijn cyclus. En mijn laatste ovu's waren heel licht. Die zal ik er maar in zetten. Zoooo pfff hij is weer terug naar de oude plek.
Tina!!!!!!! kwiebje heeft je hulp nodig. Sorry kwiebje ik heb zelfs nog nooit zo'n ff kaart gezien. Kan je niet helpen. @Kirsten, mooi zo! Dat is weer binnen en kan z'n werk gaan doen.. Ik heb 1 x voor de gein helemaal in het begin met me benen omhoog gelegen. Omdat manlief dat toen vroeg na de daad, uuhh moet je nu met je benen omhoog. Ja, schat.. Ik bleef wel altijd even liggen daarna. En zorgde echt voor mijn hoogtepunt NA die van hem! Hij snapt wel meer niet trouwens. laatst hadden we het over een keizersnede. Nou hij dacht dus gewoon dat je dan een Jaap kreeg vanaf je schaamstreek omhoog tot onder je borsten. Zoals een zwangerschapssteeep maar dan nog hoger. En dat ik vol verbazing vroeg, waarom dan schat??? Nou uuhhh ja ze moeten dat kind er toch uitpakken. ja dat moet eruit, maar dat pak je niet uit je buik zoals je het uit de wieg pakt... @Tina, pb is onderweg hoor meid.. @Jannie, ben benieuwd naar de uitslag van de ha. Yeah!! Manlief helemaal blij. De zon schijnt!! Lekker snel drogen dat zand nu, en hup die tegels erin!! En hopen dat deze zwangere huismus ff lekker dr boek uit kan lezen vanmiddag in de zon...
Kirsten you go girl!! Heel goed de beentjes in de lucht gehouden! Ik vond dat ook altijd onzin, maar ja op een gegeven moment probeer je van alles. jannie jij zit goed in de bruiloften de laatste tijd! wat wil je gaan doen met het vrijgezellenfeest? Tina we lopen idd bijna gelijk. Mijn bruinverlies is op dit moment zeeeeeer weinig. Dus het kan geen ongi zijn gelukkig. Als het bij jou minder wordt kan het ook geen ongi zijn. Vooral niet als het alleen maar bruin is. Die krampen is moeilijk van te zeggen wat het is. Hier zat ik gisteravond op de bank en ik voelde diep onder in mijn buik wat gekke steken. Heel apart, maar ja dat zegt echt niks. verder no symptoms. minim dat ei moet natuurlijk wel doen wat ik zeg!! het is al zo lastig om hem te vinden
Wen: Ik wil ook wel een PB-tje over die naam hoor, ben erg benieuwd aangezien mijn naam ook genoemd is Hier zijn we nu aan het opruimen, om 16.00 uur sluiten we af en worden de kids opgehaald door de ouders. Daarvoor zullen we nog even weg gaan aangezien we tijd over hebben, dus ik heb net even hier gelezen en straks weer weg (heb geen zin meer om met die drukke kids weg te gaan...). Heb erg veel gemist omdat ik wel kan lezen maar er vaak kids binnen komen wandelen met een vraag of probleem, dus heb bijna geen idee van wat er allemaal besproken is Morgen alles maar eens opnieuw doorlezen als ik er de tijd voor heb en daarna de draad weer oppakken
Hahaha ik was toch al van plan om het te vertellen als we di de 26 e kunnen zien wat het is. Maar ik vond het zo leuk om te lezen met wat voor iedeeen jullie aan zouden komen. Het is nog niet 100% zeker, maar we vinden dit wel heel leuk. Zit er een klein lief, mooi en stoer meisje in mijn buik. Staat nu met met stip bovenaan ons lijstje. 'Juul' Dus minim, jij had het gelijk goed. zo grappig manlief kwam hiermee. En die weet niks van jullie namen.. Hahaha
Wen leuke naam hoor!!! Gaan we straks ook raden als blijkt dat het een jongen wordt?? Maken we er een leuke quiz van Mira als jij straks thuiskom dan ga je even in een diepe winterslaap. Wat ben jij druk geweest zeg!
@Wen: gave naam hoor!!! Hier geen bloed gespot en daarom toch twijfels of er wel een innesteling heeft plaatsgevonden (ik weet het, het hoeft lang niet altijd maar toch). Wel een beetje misselijk bij vlagen en last van emoties (maar dat lijkt me erg vroeg), maar ik durf er toch niet op te hopen...pfff word gek van mezelf! Mag ik een week in winterslaap en dan meteen kunnen testen...
Wen: Pb gelezen Ik had verwacht dat je zou sturen "Ik zeg het lekker toch niet!" Maar erg mooie naam hoor! Ik vind em lief en stoer tegelijkertijd. Ja...goede keuze! Manlief en ik zijn het al zo goed als eens over een meisjesnaam. Ik heb zelf ook een heel leuke jongensnaam in gedachten, maar daar denkt manlief nog over na Liefs van al wil ik eerst een jongen en daarna een meisje. We hebben 2 leuke meisjesnamen en aangezien ik denk dat we het maar bij 2 kids houden, kan ik die meisjesnamen samentrekken tot 1 leuke naam En dan heb ik toch de 3 namen die ik het leukst vind bij twee kinderen Dus praktisch gezien: Doe mij maar eerst een jongen en daarna een meid! Waar kan ik mijn bestelling afgeven? Kwiebje: Ja...dat kan niet hè, springende eieren met lopende kruizen! Ik zie dat je het alweer opgelost hebt Gelukkig! Hier nog steeds beetje karamel-achtig-bruinverlies. Heel weinig hoor. Dus we zien wel weer....stel dat het een aanloop naar mn ongi is... zit nu op CD 24...dat zou dan betekenen dat ik een korte cyclus heb...maar ook dat ik een mogelijk ei gehad heb tijdens mn ongi, aangezien mn ongi pas op dag 16 (bruinige troep van CD10-16) helemaal over was... Jeetje wat een gedoe alweer. Ik ga me in ieder geval even verdiepen in die voetreflexologie! Bedankt voor de tip! Baat het niet dan schaad het niet inderdaad! Ik hou er alleen niet van dat mensen aan mn voeten zitten...nogal gevoelige voetjes Maar kan wel info opzoeken natuurlijk
dutch winterslaap houden tussen ei en NOD!! Als dat kon....dan lag ik nu lekker te knorren. Maak je geen zorgen over dat je geen innestelingsbloedinng hebt gehad. Dat komt vaker niet, dan wel voor. Dat zegt dus niks. Hopelijk ligt het op dit moment lekker bij je te nestelen. Tina laat even weten als je de bestelbalie hebt gevonden. Ik heb hier ook een aantal wensen. Maar om te beginnen nu eerst 1 kindje. Vroeger wilde ik er altijd 4!! Totdat ik erachter kwam hoeveel tijd, energie en geld het kost. Toen wilde ik er geen meer. Nu zou ik er best 4 willen, maar dan stop ik met werken. Maar of dat financieel en qua leeftijd nog kan???? Ik hou mijn bestelling voorlopig maar op 2.
@ wen, das toevallig. mijn achternichtje heet ook zo. @ hier, Vanmorgen echo gehad. Wist niet dat dat zo mooi kon zijn. We hebben een stevig kloppend hartje gezien. Ben nu 3 dagen vooruit gezet. Was volgens de meting 7 weken en 3 dagen. En uitgerekend op 28 februari. Ze wist alleen niet of de computer een schrikkeljaar kende. Kan nu met een gerust hard op vakantie. Maandag naar de verloskundige