Uiltje wat vervelend meid!! Het was idd een mooi moment geweest, maar het is ook zo dat een nieuwe ronde weer nieuwe kansen biedt. Ik hoop het voor jullie!!
Uiltje wat rot. Mag je ook best af en toe zo voelen. Jezelf even goed verwennen! Tina ik hoop dat het wat anders is bij jou. Zou ook erg vroeg zijn voor je ongi toch?
Dames., graag jullie mening over mijn tempen: Ik begin een paar dagen geleden en zal gewoon mijn temps ff opnoemen: 36.3. 36.5. 36.0. 36.6. 36.3 Dit was tot en met vandaag. Ik dacht van de week toen hij 36.0 was dat ik mijn eidip had maar nu hij zo weinig is gestegen snap ik er niks van. Wat denken jullie? Ik ben zo bang dat ik iets heb waardoor t niet goed zit met mijn eisprong ofzo., ik hoor graag jullie mening.
meis, misschien een paar domme vragen, maar zulke dingen kunnen wel beinvloeden. heb je de tijd dat je tempt regelmatige nachten gehad qua slaap? temp je vaginaal o anaal? (oortemp is niet betrouwbaar) verder heb ik er niet veel verstand van, maar weet dat zulke dingen erg kunnen beinvloeden.
uiltje balen meis... hier... gister al vroeg mijn bed in gegaan.. had barstende koppijn.. helaas vanacht slecht geslapen.. van 2.00-4.30 wakker gelegen zo ff mijn mannen knippen en vanmiddag naar de stad onze nieuwe brillen halen.. daarna met de jongens naar cars en bij de beren of bij de mac eten...
@uiltje, aahh shit meis. Snap je teleurstelling. Dikke knuffel!! Je mag er dan best even doorheen zitten. Maar jullie kleintje komt hoor! Echt! Nu op naar een mooi ei.. @Kirsten, sorry meis. Heb er geen verstand van. Is er ook niet een temp.topic waar je dit even neer kunt leggen? Joehoe Dees... lekker he die roze wolk?! Vandaag gaan jullie het toch een hoop mensen vertellen? Leuk hoor, geniet ervan..
Goedemorgen dames, ik ben weer helemaal wakker. Voel me nog wel moe, maar dat komt vanzelf weer goed. Gisteren nog even lekker op bed tv gekeken en geprobeerd te klussen, maar waren allebei zo moe dat alleen voorspel gelukt is Verder nog mooie foto van een echo voorbij zien komen en gelezen over stoppen met roken wat super goed ging en Tina die lekker is gaan shoppen voor nieuwe kleding. Alles is zijn gangetje hier gegaan, en daarop reageren zou me 3 weken terug brengen om te beginnen, dus vanaf vandaag doe ik weer mee Goed even een overzichtje van mijn kant van de afgelopen 3 weken (dan zijn jullie weer op de hoogte ) 25 juni ben ik ongi geworden. Deze ongi was met minimaal bloedverlies. Meestal moet ik van tampons de tampons die 3 of 4 druppels gebruiken omdat het zo heftig is. Deze keer ongeveer 10 dagen lang de tampons met maar 1 of 2 druppels gebruikt. Daarna 1 ovutest kunnen doen, vanwege drukte op stage en daarna scoutingkamp, daarop waren 2 streepjes te zien, de teststreep was veel lichter dan de controlestreep, maar wel goed te zien. Daarna op kamp gegaan en dus niks aan ovutesten gedaan en gisterenavond even snel een testje gedaan. Daarop waren 2 strepen te zien, maar de teststreep was zo licht dat je wel heel erg goed moest kijken om hem te vinden. Ik ga dus maar weer lekker beginnen aan het testen in de hoop dat mijn ei er binnenkort aan komt
Goedemorgen meiden, gister niet meer geweest. Zat in een flinke discussie met vriendlief maar we zijn nu weer blij. Kwiebje, ik had eigenlijk ook wel wat vage klachtjes maar wist ook zeker dat t raak was. Sterker nog, ik zei zelfs dat ik het echt dacht en dat als ik zwanger zou zijn zelfs de innesteling heb gevoeld. Had rond die datum een dag allemaal steekjes helemaal onderin links. Daarom al zo vroeg getest en 6 dgn voor mn nod al een positieve test! De 2 op een volgende weken nog 6 positieve testen hahaha. Ik wad enigzins verslaafd en wilde steeds die bevestiging. De laatste test was van Moeders voor Moeders entoen ben ik af gaan kicken Hoop t zo voor je dat t raak is! Uiltje, balen zeg.... Kop op he! Weet zeker dat t goed komt! Kirsten, ik zou graag mn mening geven maar heb totaal geen verstand van tempen... Deesjedees, hoe is het op je roze wolk? Vandaag het grote nieuws vertellen aan de opa's en oma's? Haha Wen, lees nu jouw berichjte, bijna het zelfde tegen Dees als ik nu. Hoe is het verder met jou? Nog misselijk of extreem moe? Ik voel me echt een stuk beter! Heb wel weer wat nieuws, bandenpijn. Tja we moeten wel iets te klagen hebben he Verder voel ik me goed!
NOD lijst: 15 juli - Skaya (uitgaande van 31dgn, 5e ronde, 1e kindje, 22jaar) - Uiltje (28 dagen?, 4e ronde, 1ste kindje, 29 jaar) 23 juli - Tina85 (4de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar) - Kwiebje (31 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 31 jaar) 29 juli - Kirsten87 (gegokt op 35 dgn, ronde 7, 1e kindje, 23 jaar) - Me83(27 dagen, 4e ronde, 1e kindje, 27 jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk VERWARRING/BAAL-lijst: - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar) - Mira85 (ronde 2 na ontpillen, 2 december gestopt met de pil, 1e kindje, 26 jaar) --> 4 augustus naar GYN nav lange cyclussen en lange tijd positieve ovutesten Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 Zo, even de lijst aangepast. Er stond nog dat ik in de eerste echte ronde zat, maar dat is sinds 25 juni inmiddels de tweede
Stampertje wat een mooie echo!! Echt al een klein mensje, zo bijzonder! Uiltje, meid wat ontzettend balen weer! Trek je ff lekker terug als je daar behoefte aan hebt en ga wat leuke dingen doen om je gedachten te verzetten. Je hebt een mooie cyclus dus een nieuw eitje is niet ver weg! Tina, wat gek dat bloedverlies! WOW 13 cm, pas op dat je je benen niet breekt Ik ga niet hoger dan 10-11cm...vind ik al ontzettend hoog! Kirsten, kan je helaas ook niet helpen met tempen! MiniM fijn dat je je beter voelt! Op welke dag (dpo) heb jij je innesteling gevoeld? Hebben de andere zwangere meiden dit ook gevoeld als ze er achteraf op terugkijken? Hier nog niks bijzonders...zere borsten van mn ei zijn over. Nu weer wachten op de launchbank!
@Jannie: Ik temp op een vast tijdstip in de ochtend (Tussen 7 en half 8) En ga tussen half 11 en half 12 meestal slapen en temp anaal Dus lijkt mij goede omstandigheden.., ik zal het wel gewoon afwachten en als ik ongi wordt moest ik weer bij de HA terugkomen.., Dacht alleen als iemand mij wat kan vertellen graag.., snap het niet zo goed meer.., dacht door het tempen wat meer duidelijkheid te krijgen van mijn lichaam. Moet wel zeggen dat ik veel en raar droom de laatste 2 nachten.., Leuk zeg., met je mannen naar Cars, veel plezier! Maar wat rot van je nacht.., wat kan je je daar verrot door voelen he? Bah.., succes vandaag. @ Mira: Fijn dat je weer helemaal terug bent!
Uiltje: balen meis! Pfff wat een teleurstelling hè... ik zou ook even dippen, en daarna weer volle moed op naar je volgende ei. Ik hoop dat het deze ronde raak is. Tijd voor roze! Kirsten: hmmmm, beetje raar ja, die temp...had jij nu ook een posi ovutest gehad? Want aan je temp kan je inderdaad (nog) geen eisprong zien... wel altijd rond hetzelfde uur getempt? Blijven tempen! En niet bang worden! Pas als je enkele maanden hebt getempt word er een patroon zichtbaar. Misschien is je ei wel veel vroeger of veel later dan je denkt... Hier: verrassend...weer licht bruinverlies en zo hobbel ik dus deze cyclus door...hoop, geen hoop, hoop, wanhoop,... vandaag in ieder geval goede afleiding...bezoekje aan ouders. Dus waarschijnlijk tot vanavond....of morgenvroeg! Doeidoei! Tina Ps wen: je bent nooit te oud om nog wat te leren hè...altijd zorgen dat er genoeg wcpapier is
Skaya, data precies volgens t boekje; 9 april ongi, 21 april positieve ovu test, 27 april die steekjes, 1 mei al positieve test ( 6 mei was mn nod)
@minim, hahaha bijna zelfde berichtjes aan Dees. Grappig! Hier soms nog een beetje misselijk, maar lang niet zo erg als het was. Dat ook met de vermoeidheid. Savond snel moe, maar overdag meer energie. En de kan nu bijna heel de dag wel eten! Eerste 3 maanden bijna geen trek, en nu constant! Hier ook bandenpijn, die erg doorstraalt naar me benen en soms billen. Verder is me huid niet mooi meer, en ben ik stront verkouden sinds een paar dagen. Daardoor ook beetje dizzy. Maar dit alles mag de pret niet drukken. Nog 10 dagen, dan heb ben we weer een echo... Leuk dat we zo gelijk op gaan in bijna alles.
Ja kei leuk! Al ben ik super jaloers op jouw echo. Wij hebben alleen de vk maar wel t hartje luisteren! Ik heb over hart gesproken,net mn hart gelucht op hyves over de namen! Jannie, niemand meer toelaten op onze hyves he! Vooral mn zus niet! Wij ( ons pink ladies clubje) zijn allemaal lid toch? Dus de rest negeren Mn zus zit ook hier op zp en is mega mega mega nieuwsgierig!
MiniM daar is echt geen twijfel over mogelijk dus. Khou mn lichaam in de gaten vandaag morgen en overmorgen voor de eventuele steekjes Wen leuk weer een echo!!! Precies op mijn nod haha.
Kirsten ik snap die dip ook niet helemaal. Het zou je ei kunnen zijn. Alleen dan heb je op 2 dpo zo'n lage temp. Maar als je soms de kaartjes van anderen ziet dan zou het best kunnen. Wat je ook kan doen is het bij ff invullen. Je moet dan wel bij de eerste dag van je ongi beginnen. Hoeft niet met temp, maar wel of je ongi was en zo.
Deze echo hebben wij ook zelf geregeld en betaald. Heeft niks met de vk te maken. Is gewoon een vroege pretecho met geslachtsbepaling. Oohh ik sjees nu gelijk door naar Hyves, leuk ben benieuwd
ja ik blijf er ook bij dat hie vies ik het nu vind.. ik als ik weer eentje opsteek in gelijk om ben hoelang ik ook gestopt ben.. moet dan opnieuw beginnen en dat vind ik zonde dus daarom blijf ik er vanaf.. vind roken wel erg gezellig,. dat mis ik wel.. denk ook niet dat ik altijd rookvrij blijf.. hoop het wel.. maar als ik een kleintje heb, zou de kans wel bestaan dat ik weer zou roken.. maar iig niet achter de kinderwagen.. geen porum dat. hier pijnlijke tepels en gister avond erge buikpijn.. lekker veel slijmies dus denk een vroeg ei... gister niet geklust want deed te veel pijn.. dus vanavond ff goedmaken hahah.. strax ff ovu testje doen.. zometeen eerst me nieuwe kast bij leen bakker afhalen... een hele grote heb me babyfoon trouwens binnen! wat een leuk ding.. gelijk getest natuurlijk dat video enzo.. ahhaha me eerste ouders van nu lid boekje al uit