me kast net gehaald.. nu een flinke regenbui hier.. hopelijk zo weg want dan kan ik voor de boodschapjes gaan.. net ovu testje gedaan en met een dikke lichtroze streep.. (geen idee hoe die nu vorige keer was toen die posi was) dus gewoon lekker klussen vanavond ..
Nee een ovutest heb ik niet gedaan. Wel om zelfde tijdstip getempt enzo, snap het ook niet.., Ik zie het wel aan het einde van mijn grafiekje..,
Tis lekker rustig hier vanavond. Hier een leuke dag gehad en toch lekker ge'bbqd! Ondanks alle regen maar we zaten droog. Dus het was geslaagd!
Goedemorgen allemaal!! Me heb je goed geklust??! Minim mmm lekker bbq! Waaiden jullie dan niet bijna weg met de tent? Hier gisteravond naar de nieuwe show van Hans Teeuwen geweest in Breda. Was lachen!! Maar wat ik eigenlijk nog beter nieuws vind, is dat ik een tempdip had vanmorgen. Dat is op 7 dpo, dus hopelijk een innesteling!!!!
Spannend Kwiebje... Zou mooi zijn!!! @MiniM: een bbq? Lekker! Wel jammer van het weer maar ach daar laten er ons niet door tegen houden!!!
Goedemorgen.., wat goed kwiebje! Ik hoop het voor je.., hier gister naar mijn beste vriendin geweest, was supergezellig., alleen zodra ik over het proberen zwanger te raken zegt zei steeds: je moet het de tijd gunnen. Jullie zijn nu bezig met een huis dus het is. Jullie tijd niet en haar moeder heeft mij toen een x gependeld en die zei: dit jaar niet meer maar volgend jaar lukt t wel en daar komt zij dan ook weer op terug en dat ik beter niet naar de ha kan gaan voor onderzoeken, maar dat maakt me zo verdrietig. Heb t ook tegen haar gezegd hoor en dat snapt ze wel maar ze zegt ontspan en volgend jaar is toch ook prima. Nou liever vorig jaar als volgend jaar maar goed we zullen zien. Maar ga wel weer terug naar de ha als ik ongi wordt en kijken wat we nog kunnen doen. vanmorgen weer geklust en hopelijk niet voor niets...,
@kwiebje, dat zou mooi zijn meid! Ik hoop het voor je. Heb wel een goed gevoel deze maand bij jou, jij heb er geloof ik ook wel wat meer vertrouwen in hè?! @all, tuin is nog steeds niet af. Gister heeft het hier bijna heel de dag gegoten. Allemaal ff een zonnendansje vandaag voor mijn tuinmannen.... Gister had ik ff een downday. In de middag werd ik weer misselijk, weer boven de wc gehangen. en ik was doodmoe, en gewoon alles deed me pijn en zat in de weg. Nou het lijkt wel of ik een soort groeispurt heb gemaakt. Buik is sinds 2 dagen stuk dikker, en me borsten ook. En janken heel de dag.. Niet normaal.. En uuh meiden er is een nieuw topic op onze Hyves. Over de namen, zo leuk. Ik wil meer lezen hahahaha
Bbq ,nice!! Wen, ik dans voor je mannen maar vrees dat het weinig zin zal gaan hebben. Kirsten, niks van aantrekken joh! Het komt als het komt meid. Niet wanneer een ander dat zegt! Vanacht mn kleine man voort eerst zonder luier naar bed gedaan en dat is goed gegaan! Hij is de hele nacht droog geweest en riep vanmorgen toen hij wakker werd dat hij moest plassen. Wat zijn de plannen voor vandaag??? Hier weinig, ben al een paar dagen grieperig dus hou me vandaag ff rustig. Heb wel sinds gister constant de hik...dat wijst erop dat ik aan het groeien ben hahahahahaha. Nog 2 daagjes tot de intake!!
Kwiebje ik duim voor je!!! Wen we can shake hands. Gister gegeten bij vrienden en ik heb daar alles onder gekotst. Ondanks de zetpillen. Ben het nu wel echt zat. Heb echt een dip. Ik weet dat ik blij moet zijn. En dat ben ik ook maar voel me zo beroerd. Het is gewoon niet leuk meer. Vrienden zijn super lief maar je voelt je zo vervelend. Mijn vriend wil dat ik maandag naar de huisarts ga omdat ik blijf overgeven. Vaak tot 5 keer per dag. Gelukkig wordt mijn buik dikker maar ik blijf maar afvallen. Gister heeft ie allemaal lekkere dingen gekocht waar enorm veel calorieën inzitten. Superlief allemaal. Maar voel me op dit moment totaal nutteloos. Nu is het weer ff einde klaagzang. Sorry meiden. Hier trouwens wel zon moet ik hem jouw kant op sturen? Mams beterschap! Kirsten ik denk dat het juist goed is dat je naar de HA gaat. Je moet er juist met een onafhankelijk iemand over kunnen praten die ook nog eens concrete tips kan geven. Bovendien heb je een fijn gevoel bij je HA toch?
Goedmorgen, De bbq was goed en niet weggewaaid. De tent zat op zich goed vast en bij flinke wind ff met zn allen aan de stokken hangen Kwiebje, goed nieuws! Spannend hoor. Positief denken he, is goed voor je! Kirsten, snap dat het niet leuk is als ze dat zo zegt. Maar tis je beste vriendin dus heeft vast het beste met je voor moet je maar denken. En ronde 7 nu he, dus nog niet opgeven hoor! Snap dat je wil da t sneller gaat, maar hopelijk deze maand op roze! Wen, is je downday vandaag wel weer over? Baen als je je zo voelt. Ik moet t echt afkloppen, heb tot nu toe nog niet boven de pot gehangen. En zonnedansje? Lalalala zon, lalalala zon voor Wen dr mannen voor Wen dr mannen, lala zon, lala zon... Mams, plannen voor vandaag? Uhm... Lig nu nog lekker te luieren in bed met de ipad. Ontbijtje, uhm.... Tja... Geen plannen eigenlijk. Misschien gaan we wel ff zwemmen ofzo. heb sinds dezeweek best last van mn banden dus wie weet iszwemmen een goede ontspanning. En hyves ja! Allemaal reageren op t namen topic! Ben nieuwsgierig!
Dankjulliewel dames.., heb idd een goed gevoel bij de HA dus ga ook gewoon door daarmee., en vriendjelief vind ook dat het gewoon door moet gaan en dat we ons hoofd niet moeten laten hangen.., Komt ook wel goed, en inderdaad ronde 7 al! Poeh! Ben zo blij dat ik bij jullie mijn hart kan luchten!! Jaaaa de zonn!!! Ik zie hem ook en ben er een stuk vrolijker van geworden!!
@ kirsten, je tempt zo volgens mij prima. Is he niet iets om het in te vullen bij ff? Over je temp kan ik eigenlijk weinig zeggen. Schommeld wat. Bij mij steeg hij toen boven de 37 gr. Ik begrijp we dat je naar de dokter bent gestopt. Zou ook bang worden. Maar gelukkig heb je een lieve huisarts. Het gaat goed komen. @ hier,Gisteren tegen de toekomste opa's en oma's verteld dat ik zwanger ben. Waren echt super blij. Hadden allemaal het gevoel dat het nu we goed zou komen. De toekomste tante en oom vonden het ook geweldig. Kwam er een speel kamaraat voor hun zoontje. En hier voel ik me nog steeds goed. Ben nu wel heel erg moe. Ben aan het werk, maar er komt echt niks uit mijn handen. Vanmorgen het idee dat er een vrachtwagen over me heen was gereden. En misselijk ben ik maar af en toe. Alleen als ik te weinig gegeten heb. Als ik dan eet is het weg. zo even een lang ego berichtje.
Oo deesjedees wat leuk! Fijn dat ze het weten lijkt mij.., super leuk! Ja vandaag was mijn temp 36,7 dus wel weer een stijgende lijn.., Snap er niks van.., hopelijk een goed teken..,
Minim Haha ik zie jullie al met z'n allen aan de tent hangen Wel weer een leuk verhaal voor volgend jaar! Mams hoe oud is je kleine man? Fijn dat het goed is gegaan, dat scheelt weer in luiers! Juultje meid ik zou idd terug gaan naar de ha. pfff je bent aan het overleven ipv aan het zwangeren. Kirsten jeetje ik zou het ook absoluut niet leuk vinden als ik zo'n reactie kreeg. Ze bedoeld het waarschijnlijk goed, maar voor haar is het een stuk makkelijker dan voor jou. Jullie eigen plan trekken is het beste. Wen ik heb er idd een goed gevoel over. Ik ben wel onzeker hoor, omdat ik niet heel veel voel. Ben ook bang dat ik teleurgesteld word en alsnog ongi wordt. Hyves. Ik zal eens gaan kijken. Wij hebben nog niet echt namen, maar wellicht doe ik wat ideeen op en kan ik mijn mening spuien.
Kirsten ik denk dat het toch een tempstijging is na je ei. Dees wat lijkt me het leuk om aan vader, moeder, broers en zussen te kunnen vertelllen. Vooral als ze dan ook zo blij zijn. Fijn voor me meis!!
@Juul, (leuke naam ) ik zou echt naar de ha gaan hoor. Dit is teveel. Ik kots af en toe. Maar bij jou is het wel even anders. Dit kan niet hoor. Morgen gelijk even bellen hoor! @kirsten, aanhoren, of er wat mee doen. En als het niks voor je is, ja knikken en gelijk over je schouder weggooien. Mensen bemoeien zich nou eenmaal graag met andere. Is het dit niet is het dat wel. Gewoon jullie eigen weg en gevoel volgen. Hier beginnen de oma's nu al over, straks wel dit doen hoor, en niet zo als haar doen hoor. Bla bla bla Ik luister, lach braaf. En vergeet het gelijk! Doe toch wat ik zelf wil.. Hier is beter, nog wel erg emo, en koppijn. Zo ff lekker douchen, zal me goed doen. @kwiebje, spannend hoor.. @Dees, leuk hè het nieuws vertellen.wij kregen er geen genoeg van. Daarom wist iedereen het ook hier binnen notime, het werkt verslavend dit nieuws vertellen.. @minim, fijn hè die banden. Hier ook. Behoorlijk gemene steken..