Tina, dat denken we helemaal niet! Iedereen mag hier haar verhaal kwijt!!! Ik vind het alleen vervelend dat ik je niet kan helpen maar dat snap jij ook wel. En misschien zeuren wij ook wel over dingen die voor jou maar kleinigheden zijn... Succes ermee meid!
Tina: Komt helemaal goed meis! *Geeft Tina een knuffel* Binnenkort met de GYN eens over hebben tijdens de afspraak, mss dat die wat antwoorden kan geven. Een tijdje geleden de shakes geprobeerd, maar die kon ik echt niet weg krijgen. Toen met de HA overleg gepleegd over andere mogelijkheden en besproken om de maaltijddrink/musli/repen eens te gaan proberen. Gisteren bij de musli te veel water gedaan, dus was een vies papje geworden met hier en daar een muslivlok, dus volgende keer minder water De maaltijddrink gaat goed, chocola/rode vrucht/vanille gaat goed, koffie vind ik niet lekker dus nu ook niet. Ik mag zo weer een reep eten (vanmorgen te lang gedaan over opstaan dat ontbijten een lunch is geworden dus mag zo even snacken ) Heb er een goed gevoel bij. Lekker tussendoor wat fruit (of in de avond als ik weer trek krijg). 4 augustus ook een afspraak bij de GYN en ik ben ontzettend benieuwd wat daar uit gaat komen. Komt al snel dichtbij heb ik het gevoel!
Ben terug van de HA. Bloeddruk was goed alleen pols klopt erg snel. Tevens is tong en huid droog. Ik moet zoveel mogelijk proberen te drinken. Morgen moed ik bloedprikken, dit ivm snel kloppende pols. Het kan zijn dat mijn schildklier nu niet goed werkt. Ik moet mijn urine inleveren. Daaruit kunnen ze halen of ik genoeg vocht binnenkrijg. Mocht dit niet zo zijn dan gaan ze met een infuus werken. Voor frummel kan het weinig kwaad. Die pakt alles wat het nodig heeft. Dus dat is wel een geruststelling. Nu hopen dat de testjes morgen goed zijn.
Tina, wat rot dat het allemaal zo onduidelijk is Maar 27 dagen is toch wel een hele mooie cyclus!! Wen, wat een gedoe met je tuin zeg! Maar als je dat zeil laat hangen, kun je zaterdag ook droog buiten feesten mocht het nog regenen. En een chloorallergie???Dat is wel lastig zeg Mira, goed hoor, weer aan de modifast! Hier een vette off-day Voel me hondsberoerd al de hele dag maar kan niet overgeven ofzo. Zoonlief is ook ziek en dus erg aandachtseissend...Aandacht die ik hem alleen met pijn en moeite kan geven nu. Heb over de hele dag 2 crackers gegeten..Begin nu wel honger te krijgen maar ik durf eigelijk niks te eten. Dus heb net ff een eigengemaakte rodevruchtenmilkshake weggewerkt (lekker met vers fruit) Dan heb ik iig wat vitamientjes binnen. De boodschappen zijn godzijdank binnen en ik doe verder helemaal niks meer vandaag. Manlief is als het goed is tegen 8en thuis dus mag hij nog ff de slaapkamer onder handen nemen en dan duik ik mn bed in. *einde klaagzang*
Juultje fijn dat de baby er niet onder te lijden heeft. En dat ze je goed in de gaten houden uiteraard ook
tina, je bent geen zuer hoor... snap dat je mega onzeker word.. hoop dat je gewoon snel op roze mag meis... en doe lekker hier je verhaal.. daar zijn we toch voor!
hier weer terug van overbljven en shoppen.. lekker de action in geweest.. een hoop binnenspeelgoed voor op de camping gehaald... al worden de vooruitzichten langzaam aan iets beter.. (gaan zaterdag naar terschelling) manlief nog 1 dagje werken en dan met z'n 2tjes het huis door.. morgen dagje naar oma, die word 85 en daarna naar mijn zwager die is morgen ook jarig... dus ben alleen morgenochtend thuis.. ga ff ballen draaien en paneren en aardappels en bloemkool schoonmaken... tot straks.. vanavond lekker bankhangen!
Hallo allemaal, Zo, in het weekend was het hier rustig en nu weer heel wat pagina's bij te lezen. Tina, balen zeg dat je zo weinig duidelijkheid hebt over je ei... Of ongi? Of toch ei? Juultje, hoop dat de dokter iets voor je kan betekenen. Endat er iets uit het bloedonderzoek komt. En drinken? Ik merk wel dat ik veel meer drink als eerst. Met water drinken had ik wat moeite maar dat drink ik nu veel. Toch balen dat je je zo voelt! Maar een geluk, het kan geen kwaaf voor de baby, dat maakt wel iets goed he. Dees, hoe was het bij de vk? En een naam, nog niet echt eigenlijk... Mn neefje heette 'Frank'. Dat had zn grote broer bedacht. Vind het ook wel makkelijk eigenlijk. Heeft nog iemand leuke ideeen? En Mams, jij morgen! Ik had dat ook hoor, na de vk + echo was ik écht zwanger Uiltje/ HYVES: ik had dat ook... Je kunt het op je eigen hyves wissen. Maar al jouw vrienden kunnen dit ook zien op de startpagina. Alleen jouw vrienden kunnen het topic verder niet lezen. Wen heeft waarschijnlijk haar buzz aanstaan en dan krijg je het in beeld... Wen, wil jij ff je buzz uitzetten dan krijgen wij het ook niet meer? Wen, bandenpijn... Heerlijk he... Heb t ook. Ga t donderdag ook wel ff aangeven bij de vk. Zwemmen was wle ff fijn hoor (en ook dat kruidenbad erna). Had ook last van mn rug/ schouders en dat is nu wel weg. Verder hier alles zn gangetje. Mn energielevel is weer redelijk op peil, erg fijn!
Onze jongensnaam staat vast dus die geef ik niet. Ik vond wel Lucas en Julian ook erg leuk (de gekozen naam is dus iets in die trend) Ik vind juist namen zoals Frank enzo verschrikkelijk..van die boerenpummel namen hahahahaahah(A) Maar smaken verschillen uiteraard.
Ja maar Frank was bedacht door een kind van 5 en dan is het niet boerenpummelig maar leuk toch? Frank heet overigens nu hij geboren is Finn.
Inderdaad is het heel fijn te weten dat het voor de baby nog geen kwaad kan. En ze houden het goed in de gaten. Dus het komt wel goed. Zolang het maar goed gaat met de baby. Wat betreft namen is en blijft het persoonlijk. Wij hebben het over frummel. Dus niet echt een naam maar zal straks wennen worden als frummel een gewone naam heeft
Hahaha ooooh haha ik dacht dat het kindje uiteindelijk ook Frank genoemd was Finn vind ik idd een leukere naam. Nou komen we hier om in de boerenpummelnamen (heb in de afgelopen jaren ooievaars gezien met namen als: Dirk, Joep, Henk en nog meer van dat soort ongein hahaha) Maarja woon dan ook in een pitoresk dorpje in de achterhoek Maar ik hou er gewoon niet van. Sowieso trekken namen met maar 1 lettergreep me niet zo..
Dirk, Joep , en Henk hou ik ook niet zo van, iets te ouderwets en gewoontjes maar gaan zeker kort en NL. Beter dan Marcelino of Destiny ofzo....
Tina wat irritant zeg!!! Ik zou er ook @(/.3)@ van worden! Spui maar raak hier! Maar ff heeft niet altijd gelijk. Bij ook niet. Mams vervelend dat je zo beroerd bent. Je moet natuurlijk ook gewoon voor je zoontje blijven zorgen. Wen kan je er geen poolparty van maken? iedereen wel zijn laarzen mee laten nemen. Jannie eind volgende week wordt het weer beter volgens weeronline! Ik hoop dat je ook een emmer en schep hebt gehaald. Minim ik hou ook meer van de kortere namen. Maar nog geen idee welke. Hier weer een update over mijn wachtbank perikelen. Vanmorgen is mijn temp weer netjes gestegen, dus dat is goed maar zegt eigenlijk niks. Verder denk ik af en toe heel vage krampjes en rommelen te voelen onderin mijn buik. Geen idee of dat wat is. Wat wel echt een ding is, is het boeren. Sinds het weekend heb ik er last van. Normaal nooit zo. Het borrelt dan dan echt omhoog. Heel raar. Hadden jullie dat ook zo vroeg?
@ Tina: Je bent echt geen zeur meis.., Ik "zeur" toch ook steeds over mijn ei en mijn temp enzo.., gewoon omdat je het dan even niet meer snapt dat is super vervelend! Ik geloof dat we daar ook wel een beetje voor zijn , komt goed meiss @ Wen..,: Jeetje wat super vervelend een chloorallergie.., tegenwoordig gebruiken ze het overal bij.., En wat rot van je tuin zegg!! Super balen.., zaterdag je grote feest.., nou komt vast goed zoals ik het allemaal hoor.., En idd., anders een poolparty! Hahaha @ Juul: Wat goed om te horen dat je zo goed in de gaten wordt gehouden.., En dat je kleintje geen kwaad kan.., @ Namen.., ik werk in een winkel en daar riep een vrouw naar haar kind van een jaar of 11., die arme jongen hete gewoon gijs en was wat gezet.., dat is vragen om moeilijkheden natuurlijk.., holle bolle gijs is zo gemaakt! Zooo sneu.., En in een andere winkel waar ik een paar jaar terug werkte was een vrouwtje die haar kleine meid riep., dat arme meisje heette Chickie.., Dat doe je toch niet???!!! Vond het vreselijk sneu!!! Ach indd het blijft persoonlijk.., @ hier.., onzekerheid over mijn vage ei en JEUKENDE borsten! Verder moe van het drukke weekend dus lekker chillen vanavond en morgen naar 2 huisjes kijken! Hebben we super zin in ...,
@ Hyves.., hoe kan je je jullie eigenlijk vinden?? Hoe heet de hyves? (wil nog geen lid worden maar dan kan ik voor jullie eens bekijken of je vanaf de buitenwereld wat kan zien..,) Zodra we zw zijn en mensen het mogen weten wordt ik pas lid, vind het zo trickie..,