Had jou berichtje nog niet eens gelezen Kwiebje.., Maar klinkt als goede berichten.., ben super benieuwd!
Kirsten wat leuk dat je huisjes gaat kijken. Spannend is dat hè? Wat voor een soort huisjes zijn het? Mams frederik-Jan haha die kerel van de gamma reclame heeft ook zo'n naam??? Oh Freek-Willem was het haha.
@kwiebje, ik liet/ laat echt giga boeren sinds ik zwanger ben, niet normaal. Ze komen vanuit me tenen soms... Dus ja...
@Kirsten, je kan de Hyves niet zien als je niet eerst lid wordt via Jannie. Kylie zit er wel bij, kan je misschien eens via haar kijken.
Ja dat klopt, dat wist ik, maar wilde even kijken of je van een buitenstaander wat kan vinden als je het intikt ofzo., daar was ik wel benieuwd naar.., @ Kwiebje: Ja heel leuk en spannend! het zijn 2 onder 1 kap woningen.., ben super benieuwd.., morgen hoor jullie meer.
Kwiebje, ik moest ook veel meer boeren bij mn bbz! Ik zeg zzzzzzzzzzzwanger spannend he! Hier is "ongi" of wat dit moet voorstellen weer afgenomen. Gelukkig vinden jullie me geen zeurkous heb vandaag voor de zekerheid een zw testje gedaan. Oogverblindend wit. Kom maar op met dat bloed! Heb een emmer klaarstaan
Hey kappe nou hè als je nog 1 x hier schrijft dat je ook maar denkt dat wij je vinden zeuren of wat dan ook. Dan worden we pas boos.. Misschien heb je nu wel de droomcyclus. 27 dagen en dan maar net 2 dagen ongi.
Ja daar droom ik ook van. Hier met bruin erbij bijna twee weken ongi!!! Hihi ik vind het heel spannend. Ik had alleen gedacht dat ik enorm veel last van vanalles zou krijgen. Maar laat ik nu niet op de zaken vooruit lopen! Stel je voor dat het niet zo is, pff ik denk dat ik dan een paar dagen onder de wol blijf. Kirsten 2^1 kap leuk. Wij willen ook zoiets of een hoekhuis, maar we wonen in een appartement en die krijgen er nu echt niet verkocht. Gelukkig hebben we 2 slaapkamers, dus ruimte voor een baby!
Wij hebben nu een mooi hoekhuis, met veel ruimte, maar het is huur en we betalen een forse huur dus vandaar dat we graag willen kopen als het kan..,
Het kan wel hoor, wij hebben er juist heel bewust voor gekozen om vorig jaar te verhuizen. Ok, we hebben misschien niet de hoofdprijs gekregen voor ons app. Maar we kopen wel een huis wat en stuk hoger ligt in prijs dan ons app. En die prijzen zijn nu ook lager. Dus heel gunstig. Maar je moet niet de jackpot uit je eigen huis willen halen. ons app was binnen 3 dagen verkocht. Meteen de eerste kijker, we hebben de 7 andere kijkers af moeten bellen. Toen hebben we gelijk een bod gedaan op een huis wt we al een tijd op het oog hadden. En over tig jaar lach ik me rot, we hebben nu een prachtig oud jaren 30 huis voor echt in verhouding een super scherpe prijs. Dus ja, ok, wij hebben veel geluk gehad met ons oude app. Maar wij kozen er juist bewust voor. En vinden dat je juist nu moet investeren in zon grote aankoop. Je betaalt nu een stuk minder voor een mooi huis.
Ja dan kan je misschien beter kopen. Dan bouw je wat op. Ben benieuwd of jullie het wat vinden morgen.
Dan helemaal!!!, je heb niks te verliezen als je uit de huur komt. Een betere tijd kan je nu niet hebben om een huis te kopen.
Hebben jullie je hypotheek er uitgehaald? Dat gaat bij ons namelijk echt niet lukken. Hier staan dezelfde appartementen te koop voor een lagere vraagprijs dan dat wij ervoor gegeven hebben.
Aan de andere kant heeft kylie al anderhalf jaar een app te koop staan voor erg weinig en nog geen één kijken gehad! Dus je weet het nooit.., misschien eerst verkopen en dan naar een nieuwe kijken? Ik snap dat je de gok niet durft te nemen hoor kwiebje.., lastig.!
@Wen, wa ben je toch een hyves-talent! Goed dat het geluk is! @Kirsten, hier ook mega jeuk aan mn borsten... Zou dat in de lucht zitten? @Hyves, nee niemand ziet het verder, behalve als Wen dr buzz weer aanzet @Tina, als je nog 1x zegt dat we je een zeur vinden dan worden we inderdaad boos en vinden we je geen zeur alleen zwaar irritant! Dus ophouden nou! @huis..... Over huizen en appartmenten wil ik het echt niet hebben:x Wij hebben al 2,5 jr een appartement te koop staan. Das t appartement van mn vriend. We wonen in mijn appartement. Ik heb wel 3 slaapkamers, dus ruimte zat voor de kleine. Maar willen graag naar een huis. Stap 1 is dan zijn appartement verkopen maar heeft maar 1 slaapkamer. In Eindhoven staan inmiddels in zijn prijsklasse 1200 appartementen te koop... Dus erg veel aanbod en weinig vraag. Ook al dik gezakt met de prijs (zelfs 30.000 euro onder hypotheek...) en nog geen koper.... Voel me kei goed maar hiervan word ik echt ziek!! Probeer het soms echt naast me neer te leggen maar tis echt een drama!
Ja ik merk het aan Kylie ook.., die last op je schouders is erg zwaar., dus ik zou zeggen eerst verkopen dan naar nieuwe kijken!
Ja het is een drama op de huizenmarkt en vooral voor appartementen. Minim 2,5 jaar te koop! Jeetje daar word je idd niet goed van. Gelukkig dat jullie daar niet hoeven te wonen.