We zijn nu aan t kijken om met mijn salaris een huisje te kopen en daar te gaan zitten tot t andere appartement verkocht is. Daarna zien we wel verder. De nood is nu nog niet zo hoog maar over 2 jaar wil ik wel in een huisje zitten met de kleine.
Jeetje dat is wel erg lang idd Minim. Zou ik ook beroerd van worden. Wij hebben vorig jaar een twee onder 1 kap gekocht. Dus we hebben ruimte zat en we huurden daarvoor particulier en dat is echt weggegooid geld.
Wij huren nu particulier, zijn per maand veel geld kwijt voor een vrijstaand huisje (weerszijde brandgang ) met 2 slaapkamers op loopafstand van het centrum. Zodra ik werk heb, willen we gaan kijken of we een huis kunnen kopen in het dorp waar mijn man vandaan komt. Helaas liggen de huizenprijzen daar enorm hoog (onder de 210.000,- kan je daar echt niks vinden) en met het salaris van mijn man alleen kan je echt bijna niets kopen. Nu heb ik gelukkig een aanbod gekregen om bij mijn stage te blijven werken, maar dat is in de avonduren dus niet veel uren per week. Daarnaast wil ik dus overdag nog werken, maar daar moet ik nog even voor aan de slag om iets te vinden. Ja, het is wat... de huizen en hypotheken van tegenwoordig
Ladies, check my banner... Gisteravond had ik in bed al last van rugpijn. Vanmorgen beetje last van ongikrampjes. Heb voor de gekkigheid mn banner op 28 dagen gezet. Volgens FF heb ik een gemiddelde cyclus van 38 dagen. Maar de afgelopen twee cyclussen waren een stuk korter. Dus ik weet het niet. Dus we doen op de gok een mooie van 28 dagen (Heerlijk! een 28-dagen-cyclus ) Zal zometeen het nod-lijstje ook maar eens aanpassen. Had het vanmorgen al geprobeerd op de tablet, maar dat werkte dus niet zo makkelijk. Superding zo'n tablet...maar sommige dingen gaan daar dus echt niet op...maar kan ook aan mij liggen natuurlijk @huizenmarkt: tja, ons appartement staat nu ook ongeveer 2 weken in de verkoop. Een hoop kijkers op internet, maar nog niet aan de deur. Maar we hebben nog een jaar tijd om het te verkopen, en we kunnen nog zakken met de prijs... (hoop dat we het ook echt verkocht krijgen) Maar we moeten toch wachten tot onze nieuwe hoekwoning klaar is. Daar beginnen ze als het allemaal goed gaat in oktober aan. Dus nog even afwachten.
NOD lijst: 15 juli - Skaya (uitgaande van 31dgn, 5e ronde, 1e kindje,22jaar) - Uiltje (28 dagen?,4 e ronde, 1ste kindje, 29 jaar) 23 juli - Kwiebje (31 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 31 jaar) 29 juli - Kirsten87 (gegokt op 35 dgn, ronde 7, 1e kindje, 23 jaar) - Me83(27 dagen, 4e ronde, 1e kindje, 27 jaar) 15 augustus - Tina85 (gegokt op 28dgn, 5de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk VERWARRING/BAAL-lijst: - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar) - Mira85 (ronde 2 na ontpillen, 2 december gestopt met de pil, 1e kindje, 26 jaar) --> 4 augustus naar GYN nav lange cyclussen en lange tijd positieve ovutesten Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 Et voilà! Op naar half augustus voor mij!
@ Tina: Wat super goed.,!!! En een hele mooie cyclus., dat zou toch geweldig zijn!! Tsjah de huizenmarkt dat is wat ja.., Hypotheken die ja kan krijgen zijn erg laag.., wij konden in dec. 220.000 krijgen en nu 185.000, het is toch wat...,
Tina: Op naar nog een mooie korte cyclus met een mooi bevrucht ei en een positieve zwangerschapstest Dan ga ik daar ook voor proberen Gisteren weer eens geklust. 3 weken geen tijd voor gehad (ongi + stress vanwege stage en daarna op kamp). Voelde goed om weer iets te doen aan het zwanger worden
Hele mooie cyclus Tina! Op naar je ei! Vandaag urine ingeleverd en bloed laten prikken. Vandaag uitslag urine morgen uitslag bloed. Ik ben benieuwd.
Dat is geen kleine mijlpaal! Dat is een grote mijlpaal.,!! Super hoor.., Had vandaag trouwens een temp van 36.5 na gister 36.0 een forse stijging is het niet.., maar wel krampjes en het gevoel van mijn ei.., ben benieuwd..,
@Juultje: 12 weken alweer... Gefeliciteerd! @Tina: balen van je ongie zeg maar wel een mooie korte cyclus!!! Op naar een normale volgende cyclus mét bevrucht ei!!!! Als ik jullie verhalen zo lees over de huizenmarkt ben ik toch blij dat wij vier jaar geleden al in ons koophuisje zijn komen wonen. Hadden het al een jaar eerder gekocht dus we hebben er wel even op moeten wachten maar ben er nog steeds heeeeeeeel blij mee! Ik heb echt heel erg last van testdrang maar wil het toch nog een paar dagen uitstellen... Word dus gek van mezelf en probeer ook steeds te bedenken wat ik zal doen. Hopelijk hou ik het vol tot het weekend!
Even ego: lekker gesport gisteren. Vandaag aan het werk in Rotterdam. @Juultje: gefeliciteerd met de 12 weken
Kirsten dat is een website Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting waarop je je temperatuur kan invullen. De website rekent dan uit wanneer je eisprong was. Het kan heel handig zijn. Je kan ook invullen of je klachtjes hebt en of je bijvoorbeeld vruchtbaar slijm hebt.
We gaan nu weg., naar het eerste huis kijken! Zal er vanmiddag is even goed naar kijken:d Doegggiiieeeeeee (ben zenuwachtig! Hihihi)