@Kirsten oohh spannend. Ik hoop dat je helemaal verliefd op het huis terug komt. @ Juul, gefeliciteerd ik vandaag 15 wkn. Gaat opeens zo hard. 22 aug hebben wij de 20 wkn echo al, dan ben ik al op de helft.. Ga me nu ook echt mega zwanger voelen. Die bandenpijn is vervelend, maar heel duidelijk dat er iets aan het werken zit. Me onderbuik wordt nu echt met de dag dikker, hoger, boller en harder. Boobs zijn weer groter. En denk dat ik gisteravond humpie heb gevoeld. Weet het bijna wel zeker. Het kwam zo onverwachts, maar was zo duidelijk. De tranen schoten in me ogen. @Dutchdiva, oohh spannend meid! Ben zo benieuwd!! Ik ga vast voor je zitten duimen..
Wat mooi Wen. Wat voelde je precies? Ik voel af en toe een kriebel maar denk dan steeds dat het dat het niet de baby kan zijn.
Wen en Juultje: Vrienden van ons zijn ook zwanger en nu rond de 15 weken. Zij vertelde mij laatst dat ze de baby ook al voelde. Tijdens een echo had ze de kleine gevoeld, de echoscopiste vertelde dat de baby tegen de baarmoederwand aan het schoppen was en toen voelde ze het. Dat was met de 12 weken echo. Wat ze precies voelde weet ik niet, maar ze voelde het wel
Ik dacht ook al eens eerder het gevoeld te hebben. Maar twijfelde toen zo. Gister wist ik het gelijk zeker! Het voelde alsof je een luchtbel, of een soort vlinder al kriebelend voelt beweging aan de binnenkant van je buik.. Zo bijzonder en apart, niet te missen... Ben helemaal verliefd....
Juultje: Zo vertelde ze het tegen mij, dus bij jou zou het ook kunnen! Gewoon genieten van alles wat je in je buik voelt
OOohh dat was een mooie bevestiging van haar gevoel, super. Ik weet het ook zeker, het is zo apart gevoel, vooral omdat het me ook zoveel deed vanuit het niets. Ik lag gewoon tv te kijken. Hoop als ik van de week weer stil lig, het nog eens te voelen. Aahhh *zucht* *zwijmel*..... Juul, voelde jij het ook zo?
Nou ik voel heel af en toe een soort kriebel. Net alsof er iemand met een veertje aan de binnenkant van mijn buik aan het spelen is. Heb dat niet tijdens de echo gehad dus ik weet het niet. Maar de verloskundige zei laatst wel dat de baby mijn buikwand als springplank aan het gebruiken was.
Oh meiden, wat leuk! Ben zo benieuwd hoe het voelt om je eigen frummeltje te voelen in je buik Ik zat net even op internet te kijken...Stel dat ik nu ook een droomcyclus heb...dan ben ik uitgerekend op mn verjaardag volgend jaar Van een kadootje gesproken! Ik voel dat het helemaal goed gaat komen! Dan word ik ook nooit ouder dan 27...aangezien we daarna enkel nog maar de verjaardag van ukkie vieren
Tina: Dat zou wel heel erg leuk zijn Nooit ouder dan 27, dat zou iedereen willen Als ik rond deze tijd zwanger zou raken, zou ik rond april uitgerekend zijn. Dat zou het 3e kleinkind zijn voor mijn schoonouders dat in april geboren zou worden. Aanvankelijk leek het erop dat mijn nichtje, van nu 2 maand en 9 dagen, nog net in april geboren zou worden, maar dat werd uiteindelijk toch mei In deze familie kunnen we schijnbaar alleen rond deze tijd mooie eitjes en vruchtbaren zaadjes produceren
Super toch! Ik denk toch echt dat het bij jou ook al die kleine is. Lekker van genieten. Mag ook wel, hij/zij heeft je steeds zo misselijk gemaakt met die springplank dat je nu ook wel heel snel van de mooie kant mag genieten!!
O dames wat lijkt me dat een heerlijk gevoel! Zwijmel bijna mee..., hmmmmmm Dit eerste huis was niks dames.., erg klein en giga oud, het rook er ook oud.., bah! Nee voelde me totaal niet op mijn gemak.., dus dat is duidelijk.., vanmiddag 5u de volgende, en dat is degene waar we nu al dol op zijn.., hihi..,
Haha, Kirsten je kan helemaal dol worden van dat huizen kijken. Wij hebben er vorig jaar wel 40 gezien. En bij sommige wisten we niet hoe snel we naar buiten konden komen. Het huis wat we uiteindelijk gekocht hebben dat wisten we binnen 5 minuten. Wen ik hoop inderdaad dat het de baby is. Tot nu toe is het alle keren overgeven waard! Tina erg mooie datum dan. En inderdaad ouder worden en toch altijd 27 blijven is niet verkeerd!
Hey lieve dames, Ben weer terug van weggeweest. Sorry hoor heb jullie echt verwaarloosd. Nu ben ik ook 2 weken naar rhodos geweest met mn lief en dat was super genieten. Daarna moest ik meteen werken en gelijk op groepsvakantie met mijn jongeren... Toen was ik meteen jarig afgelopen zaterdag en dat hebben we uitbundig gevierd. Dusja vandaar dat ik absoluut geen tijd had om hier ff te spieken... Wie heeft er een samenvatting voor me van de gebeurtenissen hier de afgelopen 3 weken... Nog zwangeren erbij??? Vanmorgen had ik mn afspraak bij de gyn. Tot mijn grote schrik zei hij dat ik PCO heb... Mijn hormoonwaarden waren blijkbaar toch verstoord. En hij pakte de echo van 2,5 maand geleden erbij en daar zag hij eiblaasjes. Raar dat degene die de echo maakte dat niet heeft gezien/gezegd. Ben nu aan t zoeken op internet wat dat allemaal inhoud. Ben super verdrietig. Ook omdat er weer zwangeren bij zijn in onze vriendenkring. Poehhh wist niet dat ik jaloers kon zijn, maar dus wel. Vind het wel heel lelijk van mezelf. Wat is jaloezie een rotgevoel zeg bahh! :x Heb nu een kuur primoluut meegekregen. Als ik ongesteld word moet ik vervolgens overgaan op de chlomid. En dan gaan ze op dag 12 een folikelmeting doen. Zit dus officeel in de mmm. Kan het allemaal nog moeilijk bevatten... Hopelijk hier beter nieuws.
Jeetje Nino wat een kl*te bericht zeg. En inderdaad vreemd dat die ander dat niet gezien heeft. Sterkte meis!
Nino: Fijn dat je weer terug bent. Ik ben zelf ook 3 weken 'eruit' geweest, dus een samenvatting heb ik niet voor je. Wat een rot-bericht om te krijgen *Denkt aan de eigen afspraak van 4 aug met de GYN en de mogelijkheid van PCOS* Hier kun je alles kwijt. Mss eens aan Tina vragen waar zij haar info vandaan heeft. Ik weet dat er een site is over PCOS, die zal wel via google te vinden zijn. Daar staat we wat info op. Heb je van de GYN geen info gekregen? Of was dat niet voldoende? Dikke knuffel voor jou!!!
pff, hoop geklets, hoop dat ik niemand ga vergeten.. kirsten, veel plezier met huisjes kijken.. wij hebben dit huis al 8 jaar, en toen ik zwanger was van jelle moest ik kiezen... of verhuizen of stoppen met werken en de keuze is bekent.. heb er trouwens geen spijt van.. tina, mijn cyclus is rond de 26 dagen.. heerlijk, want dan heb je veel kansen duim dat deze korte ronde dan ook heel vruchtbaar is geweest voor jou.. meiden die bijna mogen testen.. duim voor roze meiden! nino, heftig meis... hopelijk helpen deze medicijnen en is het snel raak meis... baby voelen.. voel het al een week of 2.. weet het.. erg vroeg, maar had al 2 vergelijkingsperiodes achter de rug.. voelt een beetje als een ballonnetje die tuitert hier ff relaxen, zo f douchen en optutten.. mijn paps en mams komen mij en jelle zo halen om naar mijn oma te gaan.. die is vandaag 85 geworden, maar zonder auto kom ik niet in het noorden.. daarna door naar mijn zwager, die is ook jarig. en daar komt manlief mij en jelle weer oppikken... sjoerd word door mijn broertje van school opgehaald en komt vanavond ook naar mijn zwager, waar ze blijven logeren.. ze gaan morgen nl kleren kopen voor de bruiloft(sjoerd is bruidsjonker) lekker druk dagje, maar dat is wel de laatste.. vanaf morgen heeft tjeerd vakantie.. sjoerd moet alleen donderdag nog naar school en moet ik naar de VK, maar verder alleen maar huis aan kant maken en inpakken.. zaterdagochtend vroeg gaan we naar harlingen om de boot naar terschelling te pakken