Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou meiden ik ben er weer van de intake.
    alles helemaal picobello in orde.
    Bloed geprikt, HB was prima, bloeddruk was prima.
    Ze heeft nog geprobeerd het hartje te zoeken maar dat is helaas niet gelukt. Maar ach het is ook nog wel heel vroeg in de zwangerschap (alleen brave kindjes geven daaraan gehoor, geen kind van mij dus:p)
    We hebben aangegeven de combinatietest te willen doen en dus de nekplooimeting met 12 weken.
    Aangezien ze daar wel de termijn voor moeten weten en afspraken maken kort van te voren heel moeilijk is mag ik dus as vrijdagavond al voor een echo komen bij mn eigen VK (Die heeft een eigen echobureau buiten de vkpraktijk om).
    Ben wel benieuwd! Zal natuurlijk een heel ander beeld zijn met ong 9weken als met ons zoontje (10wk1d)
    Laten we hopen dat alles het doet!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nino wat een rotbericht zeg!!!

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Wat fijn dat je zo snel al terecht kunt. Op naar een mooie echo ;)

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mams wat fijn dat je goede berichten hebt nu vrijdag nog even de echo. Maar dat zal ook wel allemaal prima zijn.

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Nino, shit hè meid! Dat wil je niet horen. Ik denk dat van alle meiden hier, Tina je het beste kan helpen. Ik kan je nu alleen maar een dikke knuffel geven, em hopen dat je snel goed komt.

@mams, fijn dat de echo goed was. Ik zeg foto! :) Waarom willen jullie de combinatietest laten doen?

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams wat fijn dat je goed uit de testen kwam! :D

Nino wat een ontzettend rotnieuws! Wel fijn dat het gelijk opgepakt wordt!

Zwangere meiden, dus de babys in wording worden ookal gevoeld?! Wat gaat het ontzettend hard zeg! Heeft er nog iemand nieuwe buikfoto's?

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    NOD lijst:
    15 juli
    - Uiltje (28 dagen?,4 e ronde, 1ste kindje, 29 jaar)
    23 juli
    - Kwiebje (31 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 31 jaar)
    26 juli
    - Skaya (lange cyclus, 5e ronde, 1e kindje, 22jaar)
    29 juli
    - Kirsten87 (gegokt op 35 dgn, ronde 7, 1e kindje, 23 jaar)
    - Me83(27 dagen, 4e ronde, 1e kindje, 27 jaar)
    15 augustus
    - Tina85 (gegokt op 28dgn, 5de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar)
    ?? September
    - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar)

ZWANGERLIJST:
    - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk
    - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo
    - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK
    - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho
    - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde.
    - Vaddie: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde
    - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde
    - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk

VERWARRING/BAAL-lijst:
    - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar)
    - Mira85 (ronde 2 na ontpillen, 2 december gestopt met de pil, 1e kindje, 26 jaar) --> 4 augustus naar GYN nav lange cyclussen en lange tijd positieve ovutesten

Vlindertjes
    - Tina85: BBZ 30-01 7wkn
    - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d
    - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk
    - Deesjedees, apr '11, mei ,11
    - Me83, juli '11

Zie nou ineens dat ik mn NOD nog niet aangepast had.

8. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Nino...wat erg voor je! Ik heb ook PCO, dus weet wat het inhoud. Maar geloof me... ook meiden met PCOS kunnen zwanger worden!
    Laat dus de hoop niet zakken! Ik begrijp dat je momenteel heen en weer geslingerd wordt tussen boosheid, jaloezie, woede en frustratie. Ik maak het zelf ook allemaal mee...en ik begrijp hoe pijnlijk sommige situaties zijn. Stom dat ze tijdens de vorige echo niets gezegd/"gezien" hebben. In mei hebben ze bij mij PCOS vastgesteld via een echo. Daar was het overduidelijk op. Maar ik moet nog tot augustus wachten vooraleer ik hulp krijg (als ik dat al krijg...) dus ergens mag je ook wel een beetje blij zijn dat ze gelijk clomid voorschrijven.
    Mag ik zo onbeleefd zijn en vragen of jij last hebt van overgewicht? Ik ben namelijk hard bezig met afvallen (heb momenteel een BMI van 33, maar kom van 37) en dan zijn ze in het ziekenhuis niet zo happig op het voorschrijven van clomid. BMI mag max 32 zijn bij veel ziekenhuizen.
    Ik hoop in ieder geval dat de clomid bij jou snel een eisprong opwekt. Veel vrouwen (ik dacht 80%) raken tijdens de eerste clomid-ronde al zwanger! Dus wie weet ben jij komende maand ook wel één van de gelukkigen! Ik hoop het zo voor je. Kop op meid! Het kan nog steeds!

Knuffel
    Tina

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb nog geen echo gehad;) vrijdag.

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mams, veel plezier bij de echo vrijdag... volgens mij ben je dan ong. even ver als met mijn 2e echo..

buikfoto.. goeie.. ff kijken of het lukt met mijn nieuwe foon..

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Zo, moest ook even bijlezen...en had alvast maar even op Nino gereageerd. Meid, er is op internet suuuuuuperveel informatie te vinden over PCOS. Ik heb ook alles gegoogled. Ik kreeg van de gyn ook vrij weinig informatie mee... Als je vragen hebt, ik wil je graag verder helpen! :)

Mams: goed bezig! Leuk om te horen dat je een "koppig" frummeltje hebt :D Ik hoop dat mijn kinderen ook kleine deugenietjes zijn :) Ben zelf altijd een voorbeeldig en braaf kind geweest, maar volgens mij was ik ook best wel saai...;) En ik hou nu wel van wat leven in de brouwerij :D zolang ze geen groot kattekwaad uithalen vind ik het prima! :)
    Ik ben trouwens benieuwd naar je echo vrijdag!:)

Hier: oooooh dames! net telefoontje gehad van de makelaar! Komende maandag hebben we onze eerste kijkers! :D whoehoe! Ben benieuwd!

*duikt weer in het werk*

12. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankje Tina voor de begrip en bemoedigende woorden. De rest van de dames ook bedankt voor jullie medeleven.
    Is helemaal geen onbeleefde vraag hoor... Ik heb geen overgewicht. Ben 1.70 en weeg 63 kg. Das best netjes toch. Dus misschien heeft hij het vandaar ook maar meteen voorgeschreven. Daar ben ik inderdaad wel blij mee. Ff een stomme vraag misschien, maar is het nu dat ik PCO heb zo dat ik aan ga komen daardoor?
    Eerst nog maar ff mn kuur primoluut en hopen op een ongi, want dan mag ik pas beginnen met chlomid.
    Had idd al op een site gelezen dat 80 % van de vrouwen bij de chlomidkuur een eisprong krijgen en de helft daarvan zelfs zwangerschap ontstaat. Dat klinkt best positief.

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nino, ik ga heel hard voor je duimen dat je gauw ongi wordt van de primolut en een mooie eisprong krijgt met hulp van de chlomid! De statistieken zijn in ieder geval positief! Hoop dat dat je wat hoop zal geven!

Tina, spannend de eerste kijkers...bak even een appeltaart voor de geur voordat de kijkers komen :D schijnt een heel goed effect te hebben :D

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    niet schikken :p

Bekijk bijlage 168028

net ff gauw gemaakt.. let niet op de bende en mijn kleding.. liep in relaxmodus ;)

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Nino: PCO kan overgewicht veroorzaken, en overgewicht kan PCO veroorzaken. Maar! Niet iedere PCOS'er heeft last van overgewicht! Hele magere mensen kunnen ook PCOS hebben dus.
    En aangezien jij een gezond gewicht hebt, denk ik niet dat jij door je PCOS overgewicht zal krijgen.
    Het kan wel zijn dat je wat bijkomt van die clomid...het zijn toch hormonen wat in de pillen zitten. Ik ben er niet heel zeker van, maar denk wel dat die mogelijkheid er is. Iig gezond blijven eten en bewegen.

Ik kamp wel met aardig wat overgewicht. Momenteel ongeveer 94 kg en 1.67 groot. En PCOS kan daar door veroorzaakt worden, of het kan mijn overgewicht verklaren...maar ik heb ook altijd van lekker eten gehouden dus ik wil het daar niet volledig op afschuiven :) *werkt haar modifastpudding naar binnen* ;)

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    WOW:$:$:$ Nu al zo een toeter?!:D Mooi hoor jannie!:)

17. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Fijn Mams dat de echo goed was!

Jeetje Jannie wat heb jij al een enorme buik. Echt heel mooi!!!

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Mira...wat schaft de pot bij jouw vanmiddag? Ik heb net mn caramelpudding op :)
    Heb je vandaag al op de weegschaal gestaan? (ik sta der alle dagen op...veel te nieuwsgierig :D) Elke gram is een stimulans voor mij :)

19. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Thanks Tina. Ben blij dat jij me wat meer over kunt vertellen. Ondanks dat ik liever heb dat jij ook geen rottige PCOS hebt.
    Ik ga alvast maar een rondje fietsen hahaha. Heb voor mijn verjaardag een nieuwe fiets gekregen van mijn lief! Heb nog nooit een nieuwe fiets gehad :$ Ben er super blij mee!

20. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mooi buikje Jannie!!!! En wij letten helemaal niet rommel en kleding. Wij kijken alleen buikjes, ;)

Nino jeetje daar zal je geschrokken zijn!! Maar net wat Tina zegt, heb je een grote om zwanger te raken. Gelukkig maar.

Mams vrijdag een echo. Leuk leuk leuk! Ook voor ons hihi.

Skaya jij mag drie dagen na mij testen. Wat zegt je gevoel?

Hier alles flex. Ben supervrolijk!!!! Mijn huid is een stuk mooier dan het geweest is. Ik boer er vrolijk op los en als ik mijn buik voel rommelen word ik nog vrolijker. Weten jullie wat ik heb gedaan?? Heel erg, maar ik heb gisteravond al een buikfoto gemaakt! Ik dacht stel dat het raak is dan heb ik een foto vanaf het prille begin, hihi.

Deel Deze Pagina