Mira: ik had van tevoren ook een bloedonderzoek laten doen via de ha. En die resultaten heb ik samen met mijn temperatuurkaartje meegenomen naar de gyn. Daar heb ik mijn "beklag" gedaan over lange en onregelmatige cyclussen, mij tempkaartje en bloedonderzoek laten zien. Toen heeft hij gelijk een echo gedaan, en daar was het superduidelijk op... Dutchdiva: Ik denk ook dat je te vroeg hebt getest! Je zit 5 dagen voor je NOD! Slechts een enkeling test dan al positief! Over een paar dagen nogmaals testen Ik weet dat je dat niet wil horen...maar dat is de enige raad die ik kan geven... Heb je momenteel niets anders waar je je even op kan storten? Zodat je er niet zoveel mee bezig bent?
Vorige maand heeft de HA wel bloedonderzoek gedaan, net voordat ik ongi werd. Getest op HCG/LH/FSH. Daarvan heb ik de uitslag telefonisch gekregen, dus geen uitdraai. Maar de waarden weet ik nog wel. Die kan ik opschrijven en meenemen. Verder heb ik mij boekje met bijzonderheden en ovutesten die ik ook mee zal nemen. Verder ook de verwijsbrief van de HA die ik mee moet nemen en waar het een en ander in staat. We zien het wel, wordt er in ieder geval helemaal zenuwachtig van...
@ Jannie: Wauw! Moooie buikk!! Super zeg, wat ga jij hard.., @ Nino: Wat een rotbericht zeg.., Hoop wel dat je een fijne vakantie hebt gehad en hebt genoten.., @ Dutch: Veelste vroeg.,! Kop op., het kan nog.., geen bloed geeft moed, laat je hoofd niet hangen! @ Kwiebje: Super spannend.., ben zo benieuwd.., @ Hoeveel? 3 als het even kan maar vriendjelief wilt er echt maar 2, ook financieel gezien en vind dat druk zat., 1 vind ik sneu als ik heel eerlijk ben, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. @ Mira: Ben super benieuwd wat de gyn zegt., Ik hoop zo dat we binnen 2 maand ALLEMAAL op roze staan.., we zitten al in de tweede helft van 2011, lijkt me tijd worden hihi.., @ Het weer.., DE ZON SCHIJIJIJNTTT !! Dusss.., ik ben wegg.., naar buiten..,
Kirsten: Idd, wordt tijd dat we allemaal op roze gaan 1 kindje vind ik inmiddels ook niet leuk meer, dus inmiddels is het al minimaal 2 Tussendoor aan het rommelen in huis en vast spulletjes klaarzetten voor morgen. Dan ga ik met mijn moeder en zusje naar een oudoom en oudtante van mij in Voorburg (de peetoom en peettante van mijn moeder). Beide zijn al midden 80 en wonen nog steeds zelfstandig in een flatje. Ik heb ze al niet meer gezien sinds te begrafenis van mijn oma, 5 jaar geleden, dus we gaan weer eens langs. Trouwalbum gaat mee, zodat ze die ook meteen kunnen zien. Zullen ze leuk vinden
O wat gezellig zeg.., veel plezier! Ik wil graag even jullie mening.., ook de FF kan mijn ei niet vinden haha.., wat ben ik toch een bijzonder geval.., http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
Als mijn ei zo op en neer springt als mijn grafiek moet het goed zitten., heb ik wel een goede zwemmer nodig die deze achterna kan gaan.., pfff wat een grafiek zeg..,:S
@Dutchdiva, hoop houden hoor. Wij hebben toen op koninginnedag getest. Die was negatief. 2 dgn later had ik een hele duidelijk positieve test. @mams, sorry beetje te snel gelezen. Dacht dat de echo ook vanmiddag was. Maar dan roep ik het nu alvast voor vrijdag ; FOTO!!
Kirsten: ik wil graag je kaartje bekijken, maar je doet iets verkeer bij FF Kies voor "sharing" en dan voor "get code" kopieer dan de link die onder "Your Charting Home Page Web Address:" Plak de link hier (of in je handtekening) Dan kunnen wij je tempkaartje bekijken Succes!
hier hetzelfde, q-day omo wit. De dag erna, 's middags zelfs, positief! Dus,ik duim door! Kwiebje, hoe is het bij jou? Al getest? All, willen jullie pas een keer afspreken als we allemaal zwanger zijn? Ik zou t nl nu ook al leuk vinden omdat we juist zoveel met elkaar delen.
Nog ff snel wat geprobeerd.., Lukt deze wel? http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2011-06-25&mode=p&ts=1311086643
Minim: Ik begrijp dat je het nu ook leuk zou vinden, maar ik zou het leuker vinden als iedereen zwanger of bevallen is. Dan zijn we allemaal op weg om mama te worden, hebben allemaal die eerste weken zwangerschap achter de rug enz. Ik zou me nu niet prettig voelen, vooral omdat ik zo in verwarring ben over mijn cyclus. Ik hoop dat je mijn mening ook begrijpt. Mocht iedereen het verder nu al wel leuk vinden, kom ik gewoon hoor Kirsten: Ook bij deze tweede link zie ik niks. Er opent bij mij een lege pagina. Veel plezier bij het tweede huis. Hopelijk is dat meer naar jullie zin dan het eerste van vandaag!
Mira, tuurlijk begrijp ik jou ook! Maar t ging mij niet alleen om het 'zwanger zijn', maar ook om wat we delen. Maar snap jou ook hoor!
@jannie,. mooie buik al hoor.. dat word een toeter!!! @uiltje.. ben je nou al ongi of sta je verkeerd nog op de nod lijst? @kwiebje en dutchdiva.. spannend meiden ik duim voor jullie!! @nino.. jeetje meis wat een gedoe er nog bij... hopelijk is het snel raak!ik duim voor je.. en jaloezie hoort erbij meis! je kan niet dromen over iets en niet jaloers zijn als iemand anders het wel heeft en jij niet.. dus bij dromen hort jaloezie en das heel gezond! @wen .. wat een feesie dan met zoveel man! succes alvast met opruimen de volgende dag hahahah..... ik duim voor mooi weer en veel leuke kadootjes en gezelligheid! @all. volgens mij had ik gister me eitje! hij werd een stuk minder duidelijk met ovu en de dag ervoor bijna posi.. aan het klussen zal het niet liggen! zaad zat! en vanavond om 12 uur me 1e week rookvrij!! jeeejjj. happy happy.. heb me vriend en me s. moeder ook aangestoken.. die gaan het ook proberen!!!
MiniM Lijkt me leuk om een keer te ontmoeten. We delen inderdaad heel veel en de meest intieme dingen.
@kirsten! hopelijk vanavond je droom huis! @minim.. zou ik echt wel een keer willen om iedereen te zien! lijkt me zo raar.. alleen wonen jullie allemaal dichter bij mekaar en ik ergens in uithoek hahahah.. maar komt wel goed hoor.. nu even me zelfgemaakte hamburgers bakken jammie,..
Meeting; weet je wat ik doe? Ik open ff een topic op onze hyves en wil je de rest ontmoeten laat het daar ff weten? Dan hebben we een overzichtje! Me en Juultje, ik noteer jullie dan vast oke? Mochten we ooit een meeting hebben dan wel naam EN nickname opspelden he, anders komen we er nooit uit. Zijn we ineens met 2x zoveel meiden
Dankje Me! Snap ook nu pas echt de uitdrukking 'groen van jaloezie' je word er ook echt letterlijk misselijk van. Maar super knap van je dat je bent gestopt! Volhouden he!