Idd vreemd zit je achter pc of laptop of tablet? Misschien ligt daar het probleem. Ik kan er gewoon in en reageren.
tis ook niet leuk om te horen dat andere meiden al bekant zwanger worden van de wind..gelukkig hoef je je er hier niet eenzaam bij te voelen.. jaa de eerste week gehad.. moeilijker kan het niet worden toch.. al vond ik het best goed te doen.. zou het zo weer doen als het moest haahha
Hahaha zwanger worden van een wind!!! Leer mij dat.,! Maar idd snap wat je bedoeld.., grrrr Dit was echt een super huis!!! Alleen nu nog onderhandelen over de prijs..., ben helemaal excited..,!! Hihi.., Dames is snap er niks van met die stomme ff ding.., hoop dat ik het ooit ga snappen..,
@kirsten.. wat leuk zeg dat je al helemaal zo'n gevoel heb bij dat huis.. ik snapte zowiezo niet veel van ff dus ook niet genomen..ik vind dat ze er een p voor moeten zetten hahahah.. soms nog zoveel onduidelijkheid.. PFF
Had ik met het namentopic openen ook. Had het opgegeven, dacht kijk zo wel weer. Maar toen de eerste gereageerd had kon ik ook opeens reageren. Ook gedaan via de iPad, misschien ligt het daaraan. En gadsie buikgriep. Hoop dat het snel over is! Beterschap! Afspreken lijkt me super gezellig, maar snap het ook van jou hoor Mira. Benieuwd wat de rest zegt!
Denk toch dat t aan de ipad lag... Maar heb t ff opnieuw gedaan en nu werkt het! Dus meldt jij je ook ff aan?
@kirsten... koken is veel beter dan ff..(pff) en veel gezonder.. ook voor je toekomstige babyoventje ahahha.. kookse! en eetse! @wen... als jij je buzz aan hebt staan kan iedereen jou buzz zien maar als die bij mij komt bij home.. dan kan niemand dat lezen.. voor het geval meiden nu denken dat alles gelezen word als wen dr buzz aan hebt staan.. dit is dan ook alleen bij wen!
Meeting: voor! Toevallig bij een ander zwanger worden topic een meeting geregeld voor 31 juli. (en ook daar zijn mensen nog niet zwanger) Hier: even ego. Helemaal gesloopt. Hele dag druk in de weer geweest. Had eigenlijk morgen ook nog naar die vestiging gegaan maar ga nu lekker thuis werken. Maar ook dat heeft voordelen. Voel me niet helemaal lekker: hoofdpijn en een vervelend gevoel in mijn buik. (erg vaag maar zou niet weten hoe ik het moet omschrijven) Zo nog even beestjes verzorgen enzo en dan lekker bankhangen
Vaddie: Gewoon lekker je rust nemen Mss toch te veel gedaan de laatste dagen, waardoor je last van je hoofd en buik krijgt.
Ik wil echt super graag een meeting maar het liefst ff wachten tot ik zwanger ben.., maarja als jullie echt graag eerder willen ga ik helaas niet mee..,
Meeting: OK! Hier iets stoms gedaan! Ik wilde gaan testen, maar ik had al geplast toen ik thuis kwam. Ik was een bodem aan het voldruppelen en ik keek of het genoeg was. En op de een of andere manier liet ik het bekertje vallen!!!! Nu kan ik niet testen, want ik hoef niet meer te plassen. Balen!!!