@kwiebje.. ohhh meid ahahhahaha.. je moet vanavond vast nog een keer plassen hoor..maar wel heel spannend maak je het weer! gister deed ik een ovu test en schijnbaar pieste ik zo hard in het bakje dat het bakje in de pot viel. leuk hoor vissen naar een bakje in je eigen pies ahahhah.
Hahahaha wat een bekende verhalen hier!! Maar het wordt er wel spannender op zo inderdaad.., Niet te veel drinken (verdunt teveel je urine) en dan straks nog eens proberen..,
Hahaha oohh moet ook wel beetje lachen om zo actie kwiebje, ik heb een keer zo kan van moeders voor moeders omgegooid, die zat ook vol met pi.... Ja dat.. Mocht je je in kunnen houden, zou je ook je ochtendurine kunnen pakken. Die is wel iets beter zeggen ze..
Kirsten, jouw keuze hoor! Dan meeten we gewoon nog een keer goed? Ik heb t ook ff op hyves genoteerd voor jou. En Kwiebje heb ik ook genoteerd. Leuk!
Ja ik weet niet., maar het is voor mij niet zo handig als het bij mijn werk terecht komt, wil gewoon geen risico lopen dat mensen weten waar we mee bezig zijn, vandaar.., en dit is zo'n mooie anonieme uitlaatklep., heb er bewust ook niet opgezet waar ik woon enzo omdat er heel goed mensen bij de club kunnen zitten die mij ergens van kennen of iets.., vandaar., (nautuurlijk wel stom dat ik dan gewoon mijn naam gebruik, hahaha ach jah, blond) En het is een gevoel., maar zodra ik zw ben mag iedereen het weten en wil ik erg graag meeten!!
@Kirsten, gewoon je eigen gevoel hierin volgen dan is het altijd goed. Maar is het een probleem op je werk als je zwanger zou zijn, uit je stukje hierboven op te maken?
Daar ben ik ook super benieuwd naar!! Nou ik werk er nog niet zo heel lang en heb een jaarcontract, ik weet dat ze wel blij met me zijn maar ik ben bang dat mijn contract niet verlengd wordt als ze weten dat we bezig zijn.., kijk als ik al zwanger ben zullen we wel zien hoe het afloopt maar als ik nog niet zw ben of niet zw kan worden ofzo dan heb ik liever mijn baan nog wel.., vandaar..,
@kirsten.. dat snappen we ook echt wel hoor meis! geeft toch niks... doe waar je je goed bij voelt.. maar met een meeting hoef je zowiezo niet bang te zijn dat je als enige nog niet zwanger bent want je bent dan vast niet de enige.. hopelijk zijn we binnekort allemaal zwanger! en als het nou nog zulk mooi weer blijft kunnen we hopelijk ergens in sept een meeting doen.. mooie tijd vind ik dat altijd. ik denk dat we het beter wat eerder kunnen doen dan dat er mensen al bevallen zijn en ik zal uitleggen waarom.. stel dat er nog een paar niet zwanger zijn en een paar wel en een paar bevallen.. dan wil je natuurlijk ook je kindje showen.. denk dat het miss te confronterend dan is voor degene die nog bezig zijn met zwanger worden..(vooral met de kleintjes erbij) ikzelf niet hoor en probeer niet voor andere te denken maar kan het me voorstellen.. wat vinden jullie van mijn gedachten daarover?
Ik zal daar niet zo heel veel problemen mee hebben als ik voor mijzelf mag spreken.,. Heb nu ook veel geboortes om mij heen.., tuurlijk is er ergens jaloezie maar toch ook blijheid voor de ander.., nee voor mij zou het geen probleem zijn denk ik..,
@kirsten.. je moet voor jezelf spreken hahahah.. t was maareen gedachte en wil niet dat iemand zich eventueel eenzaam zou voelen na een meeting.als je snapt wat ik bedoel.. vandaar dat ik iedereen ff vraag hoe ze daarin staan
Ja indd.., en als iemand er wel problemen mee heeft moet ze gewoon eerlijk zijn! Het is heel begrijpelijk.,
Ik weet sinds 24 juni dat ik zwanger ben. Gaat hier prima. Eigenlijk bijna geen klachten. Afgelopen vrijdag een echo met kloppend hartje gehad
Hier ben ik eindelijk! En de meesten liggen waarschijnlijk al op bed. Ik heb getest en het was negatief. Het was een vroege test van de etos. Die schijnen ze in ziekenhuizen ook te gebruiken. Dan zal hij toch wel betrouwbaar zijn. Ik wilde eigenlijk 2v5 van de kv halen. Ik was al in de winkel en wie loop ik daar heel toevallig tegen het lijf? Precies mijn moeder met mijn zus en haar kids. En die bleven maar hangen. Toen ben ik maar naar de etos gelopen. Morgen ga ik wel naar de kruidvat toe en dan kan ik overmorgen een test doen met ochtend urine. Het is misschien toch nog te vroeg om te testen. Wat wel een goed teken is, is dat ik geen bruin verlies heb wat mijn afgelopen cyclussen 4 dagen voor mijn NOD begon. Kan natuurlijk nog komen, maar in dit geval geeft geen bruin moed.
Jammer zeg. Maar je hebt nog kans dat je andere test straks wel positief is. Ochtend urine is volgens mij het beste. Ga hard voor je duimen. en geen bruin verlies is idd een goed teken.
Jammer kwiebje, maar inderdaad, niet getreurd en morgen nog een keer met ontend urine. Welterusten allemaal