OMG!!! Ik was net even mijn tandjes aan het poetsen toen ik dacht, laat ik nog eens naar de test kijken. Nu zie ik heeeeel licht een streep! Natuurlijk hartstikke na afleestijd en dus niet betrouwbaar, maar het geeft mij moed!! Stuiter de stuiter. Dat wordt niet veel slapen vannacht.
Nou dat word wel heel spannend zeg. Je wilde morgen ochtend toch nog eens testen? Het kan ook een indroogstreepje zijn. Ga heel hard voor je duimen dan de volgende test positief is binnen de afleestijd.
En..,????? BENIEUWWWWDDD!!!! Dames kijk: Ik kan die FF steeds niet laten zien aan jullie maar ik wil het toch even opnoemen., het begon de 14e: 36.0 15e: 36.5 16: 36.3 17e: 36.7 18e: 36.0 19e: 36.5 en vandaag zelfs 35.9!!! Snap er echt helemaal niks meer van die sterke dalingen steeds., kan toch geen 3 eieren hebben rondspringen..,!!?? Wordt er helemaal gek van.., maar nog nooit zoo grafiek gezien!
Inderdaad verspringt het wel heel erg. Je temp ongeveer dezelfde tijd? En je staat nooit eerst op? Ik zou er ook een beetje dol van worden.
Kirsten dit wordt wel een hele gekke grafiek. Ff geeft je ei pas aan als je na je dip drie dagen een hoge temp hebt gehad. Dat heb jij niet. Misschien heeft je eitje een beetje vrees om in het diepe te springen en staat hij elke keer over het randje te gluren, maar durft hij uiteindelijk toch niet. Bij wijze van spreke dan. Het is in ieder geval geen normale grafiek. Hier heb ik gisteravond foto's gemaakt van de test. Even kijken wanneer ik tijd heb om die te plaatsen. Mijn moeder komt eten vanavond, dus het zal wel laat worden.
Ja ik wordt er ook dol van.., Inderdaad zelfde tijd., zet 7.15 mijn wekker (ook in het weekend) en grijp dan meteen naar de thermometer ., moet wel de ene nacht meer plassen als de andere nacht maarja daar kan ik niks aan doen en lig daarna toch weer gewoon diep te slapen.., Ach stomme temps! Grrr
@Kirsten: dat tempen van jou klinkt steeds ingewikkelder zeg. hahaha Sorry ik kan je niet helpen. Hopelijk kan de ha daar straks iets zinnigs over zeggen. Meeting: doen wat voor jou goed voelt! @Kwiebje: balen zeg. Hopelijk vandaag of morgen wel een posi test. Hier vandaag erg blij dat ik thuis mag werken. Geloof dat ik nog flink moet oefenen met naar mezelf luisteren. Afgelopen nacht ook echt een maffe nachtmerrie gehad: ik was bevallen. Van een baby ter grootte van mijn pink. Alles deed het wel maar kind kon niet drinken omdat alles te groot was en ging dus dood.....
Kirsten...als ik even als ff "denk" moet je drie dagen een verhoogde temp hebben. Jou tempjes springen, maar ik twijfel er eerlijk gezegd aan dat je ei nu springt... als ie morgen hoger is dan 35.9 dan zou het kunnen dat gisteren je ei gesprongen is... afwachten, klussen en probeer nog maar wat te rommelen met ff Ga naar je temp kaart. Klik bovenaan in het scherm op sharing. Kies dan voor 'get code' in het scherm dat dan verschijnt bovenaan de link die je hier moet plakken... duidelijker kan ik het niet uitleggen Liefs Tina
Normaal is het 2de regeltje dat je ziet de link. Als je het niet vind hoor ik het wel. Dan maak ik even printscreentjes voor je maar pas als ik op het werk ben ik ga me nu klaarmaken. Op tablet kan ik geen printscreen maken namelijk Ik hoor het wel
Ik heb kv testen in huis. Alleen nog een digitale. Die doe ik nu niet. Vandaag testen halen en vanavond of morgen testen. Spannend!!!
Kwiebje wat hou je het toch spannend! Kirsten dit word wel een hele rare grafiek hoor. Je tempt schommelt wel heel erg! Maar wanneer ben je begonnen met tempen? Midden in de cyclus heeft het namelijk weinig zin, je moet vanaf dag 1 tempen anders heeft het geen zin. Pff ik lig nog op bed met mn kleine man, voel me de laatste dagen echt heel beroerd sochtends en savonds. Hopelijk houdt dat niet te lang aan.
@Kwiebje: spannend hoor, ik duim voor je... Hier niet zo heel veel moed maar ook nog geen bloed. Het voordeel van te vroeg testen is wel dat ik voor nu genezen ben van mijn testdrang. Op naar zondag!
goede morgen meiden... hier weer lekker thuis... de oudste is een nachtje uit logeren en jelle was zo moe, dat tie pas om 8.15 wakker werd.. nu lekker met z'n 3tjes beneden in pyama zo ff in huis aan de gang.. en manlief met jelle in de tuin en auto.. vanmiddag lekker tour kijken.. ohh, hoe verslavend... meeting... ik ben voor en wanneer maakt mij niet uit.. en qua jaloezie.. snap het helemaal..(in het jaar dat ik wel wilde en manlief niet...) doe waar je jezelf goed bij voelt!!! ga ff reageren op hyves erover