Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Dat hoop ik dan maar want mijn Buzz staat uit, maar toch zie ik de melding dat ik iets op onze girlfriends hyves gezet heb... hopelijk is dat omdat ik dat wel mag weten...maar ik hoop niet dat iedereen het ziet...pfff

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ja lieve meiden. Hier net een kv test gedaan. Hij was wit!!!! Ik had vandaag ook wat bruinverlies. Ik hoop niet dat dit mijn pre ongi bruinverlies is. Ik zit enorm te balen. Gisteravond had ik nog zo'n goed gevoel. De hele dag eigenlijk wel. Mijn hoop is nu even weg. Ik zal zo via mijn laptop foto's van de test van gisteravond en van nu plaatsen. Willen jullie dan kijken?

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jawel, jouw vrienden zien dit ook. Als je op de startpagina staat en je klikt naast het stukje dat je hebt gereageert dan komt er en prullenbakje en kun je de buzz verwijderen.

Als je verder naar naar 'mijn menu'gaat kun je kiezen voor 'privacy', dan klik je links op 'buzz' en en dan zet je 'profiel-buzz zichtbaar' op NIEMAND!

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Tuurlijk kijken we. Moed niet laten zakken meis!

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Bedankt! Ik had daar inmiddels wel 'Niemand' gekozen, maar dat geldt dan pas vanaf dat moment, dus dat was na mijn reactie. Heb nu de buzz uit de lijst verwijderd. Bedankt voor de info!

6. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Meiden,

hier even een egoberichtje.

*begin zeurmodus*

Ik had ongeveer anderhalf uur geleden bij het plassen ineens wat bruin bloed. Dat is normaal gesproken een dag of twee dagen voor mijn ongie. Kun je ook oud bloed verliezen als je wel zwanger bent? Want mijn humeur is tot het nulpunt gedaald en mijn hoop is ook vervlogen...ben behoorlijk verdrietig, terwijl ik nog geen helder rood bloed gezien heb...ben zo bang dat ik nog veel langer moet wachten!

*Einde zeurmodus*

7. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Achhh nee, Kwiebje, jij ook al in dezelfde situatie! Wat kl*te!!! Ik had zo gehoopt dat jij nu wel een goede test had!

8. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik geloof dat als je zwanger bent dat je inderdaad bruin bloed kunt verliezen.

9. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Dit is de test van gisteravond.

10. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik zie hier een streepje. Is deze van zwanger en kids?

11. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Deze is van zojuist. Ik zie niks op deze.

12. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    De eerste heb ik bij de etos gehaald ik weet het merk niet. De foto is wel van na afleestijd. De tweede is een kvtje.

13. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik zie ook niets op deze maar deze heb je vanavond gedaan? Het kan zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg is. Ik zou morgenochtend nog een testje doen.

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Ik zie helaas ook niks, maar hopelijk ligt het puur aan het tijdstip en heb je morgen alsnog geen bloed maar een schitterende test!

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ja die heb ik zojuist gedaan. Ik hoop dat het morgen anders is, maar mijn hoop is zeer laag. Ik ga zo maar lekker slapen met mijn lief.:(

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Graag gedaan!

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ah DutchDiva en Kwiebje, das balen!!! Maar zolang er geen helderrood bloed is hou ik hoop!

Kwiebje volgens mij zie ik op je 1e test alleen bovenaan een klein streepje?
    Morgenvroeg nogmaals testen?

Ik duim door!

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @kwiebje & Dutchdiva, snap jullie teleurstelling, maar nog even hoop houden hoor meiden.

En kwiebje, idd morgenochtend met je urine dan nog eens testen.

Ik duim voor jullie meiden..

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wen, denk dat er toch iets niet helemaal goed is gegaan met jouw buzz want als ik op juw foto reageer komt de melding op mijn beginpagina (kan t daar welverwijderen).
    Das alleen als ik bij jou reageer. Dus toch ff checken?

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Balen dames.., had ook gehoopt dat er deze ronde weer een paar bij zouden komen in het roze gedeelte..,
    Hier zit ik te wachten op mijn lieverd., moeten maar flink aan de klus vanavond., maar pfff wat is meneer laat van de wedstrijd zeg., had allang willen slapen, haha., maar alles voor mijn ei te benutten (als hij is gesprongen.,!)

Deel Deze Pagina