Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @jannie, oohh fijn dat alles goed was! Suc6 met je strijk, hier ligt thuis ook nog een berg. puff....
    Wij dinsdagavond weer een echo, tel de dagen af...:)

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Fijn dat alles weer goed was. Lijkt me zo leuk om iedere keer naar de VK te gaan en alle goede berichten te horen :D

Wen: Ik ben niet eens zwanger en hier staat een enorme strijk te wachten ;) Wordt nog wat als ik wel zwanger ben...

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kwiebje, wat vervelend zeg. Een witte test. Balen. Maar kop op, snel naar een volgende ronde. En deze is raak hoor.

@ hier, gisteren weesten shoppen met vriendinnen. Toen ik thuis kwam had ik echt onzettend last van mijn heupen. Zal er vast bij horen.
    Vandaag echt ontzettend moe. Lijkt wel of er een vrachtwagen over me heen is gereden. Zou graag weer even terug naar bed gaan. Maar ja moet om 3 uur weg om te gaan werken. nog een slaapdienst en dan morgen ochtend om 9:30 3 weken vakantie. Ben echt aan toe. Ga 3 weken helemaal niks doen in spanje.

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi,

Kwiebje, balen meis! Ik dacht ook echt dat het goed zou zijn deze maand. Maar niet opgeven. Je wil het vast niet horen maar de daems die hier al zwanger zijn, zijn ' sneller dan gemiddeld' aangeteld. Hou dat aub in je achterhoofd. Een gezond stel doet er gemiddeld een jaar over dus hou moed!

Hier, straks naar de vk. Hoop op net zo'n goed nieuws als bij jou Jannie!
    En daarna huisje kijken, ook spannend.

vanavond komt de tegelzetter de badkamer voorlijmen en morgen wordt alles opnieuw betegeld. Kan ik tenminste mooie foto's maken van onze kleine puk in bad;)

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: doe wel een stuk rustiger tijdens de lessen hoor. Springen doe ik niet meer en neem maar kleine passen waardoor het minder intensief is.

@Kwiebje: jammer! Ook jouw tijd komt nog

@Jannie: mooi! Bijna vakantie.

Strijken: is ook echt niet mijn hobby. Strijk zo min mogelijk. Alleen shirts en katoenen broeken. Spijkerbroeken en werkkleding van mijn man strijk ik niet.

6. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Balen duchtdiva en Kwiebje! Begrijp helemaal hoe jullie je voelen. Kan ook geen testen meer zien blehh. Onze tijd komt echt wel hoor. En t kan nog he! Jullie testen nog vroeg. En anders hopelijk snel ongi door en op naar de volgende ronde!

Oh heerlijk Deesjedees 3 weken Spanje! Welke plaats gaan jullie naartoe? Hotel, appartement of huisje?

Jannie: Fijn dat de echo goed was! En ken het de vakantiestress. Poehh alles wassen, strijken, inpakken huis netjes aan kant. En jij nog kids erbij. Straks extra genieten als het zover is. :D

Minim: Fijn dat het beter met je gaat. Leuk straks naar de vk. Laat meteen ff weten hoe het is gegaan!

Mira: Wat leuk zo'n mysteriepark vakantie! Gaaf! Ga er ook eens voor kijken. Hopelijk wel wat beter weer voor jullie. Wanneer gaan jullie?

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Ja, gaaf he?! We gaan van 5 aug tot 8 aug. Dus 4 aug afspraak bij GYN en dan 5 aug er meteen even tussenuit. Heb er nu al ontzettend zin in. Het maakt me eigenlijk niet uit waar we naartoe worden gestuurd. Het liefst niet naar de Kempervennen omdat mijn oma daar vlakbij gewoond heeft en ik de regio goed ken, maar verder vind ik alles ok ;)
    Hoe is het verder bij jou meis?! Al wat meer info kunnen vinden en kunnen wennen aan het hokje waar je ingepropt bent? Nog een keer een super dikke knuffel!!! Mss ook iets voor jou en je manneke, een mysteryvakantie ;) Lekker je gedachten verzetten, al is het maar een weekendje...

8. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hier op de 3de dag van primolut... Poehhh voelt toch niet zo lekker. Heb best buikpijn en voel me soms misselijk blehh. Loop ook steeds te kokhalzen, net nog boven de afvalbak. Fijne medicatie dus... Weet ik meteen een btje hoe t voelt ochtendmisselijkheid haha... Niet fijn!

Heb net een mand gekocht voor voorop mn fiets, zodat mn hondje gezellie mee kan fietsen... Kan niet wachten.

Tina ik voel me weer een stukje beter. Voelt inderdaad veel beter om positief te denken. Krijg steeds een beter gevoel. Weet bijna zeker dat die medicatie gaat werken!!! :D

9. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Oh heerlijk Mira. Wel fijn idd dat je daarna er gelijk tussenuit gaat. Kempervennen is idd wel een heel leuk park!
    Lief dat je t vraagt. Gaat wel een stuk beter weer, iig bekomen van de schrik. Probeer positief te denken. En het doet me goed er hierover te praten. Heb idd al wel wat gelezen over PCOS, maar ben er mee gestopt want daar ga je je ook echt niet beter door voelen... Ben gewoon overtuigt dat die medicatie ons gaat helpen.
    Wat me wel bezig houd is hoe ik eraan kom. Binnen mijn familie is iedereen snel zwanger geworden en zover ik weet geen problemen. Het schijnt genetisch te zijn. Heb wel een tante (is nu 67) die ongewenst kinderloos is gebleven, maar of zij dan hetzelfde had? Geen idee.

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Goed bezig meid! Jammer van die medicijnen en de bijwerkingen, maar ze gaan zeker werken en dan lekker aan de slag voor een mooi bevrucht eitje en volgende maand een mooie positieve test :D

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Nino: pcos KAN erfelijk zijn, maar dat is niet noodzakelijk. :) Er word medisch onderzoek verricht naar PCOS en waar het van komt, maar artsen zijn daar nog niet volledig uit. (maar daar hebben wij nu niet veel aan ;)) bij mij kon afvallen wel een oplossing zijn vanwege mn overgewicht. Maar dat zal bij jou ook niet de oorzaak zijn. Tja, het blijft gissen...

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    deesjedees, geniet in spanje... en ja, die pijn in de heupen kan er goed bij horen.. net als dat je vandaag extra moe bent... werkse nog ff...

Minim, veel plezier bij de VK

Mira, spannend, ben benieuwd waar jullie terecht komen..

sjoerd is weer thuis... ik ga snel naar boven om te strijken :(
    vanavond ff de laatste dingetjes in de stad halen en morgen nog ff broodjes voor onderweg...

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: geniet van je vakantie

@Mira: nog even wachten tot je weekendje weg.

Hier een beetje moe (veel gedaan vandaag) en weer wat last van mijn buik. Dus vanavond heerlijk bankhangen.

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zo, nu alleen de bloesjes nog... (een stuk of 15 :( )
    ff pauze, zo weer verder...

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hallo meiden!!!

Kirsten Allereerst even mijn diepe respect voor jou en je man met het klussen op dat vroege uur haha! Zoals hier al gezegd werd, hij moet wel heel veel van je houden haha! ;)

Kwiebje en dutchdiva, wat ontzettend klote meiden!!! Hoop dat het de volgende ronde echttttttt raak mag zijn!! Snap het heel goed als je er even geen zin meer in hebt! Ben nu zelf ook al weer bang voor volgende week....de andere meiden gaan al bijna bevallen bij wijze van en wij zijn nog steeds aan het klussen en weer op die versleten wachtbank aan het zitten!

Tina, oeeehhh ben wel nieuwsgierig naar HarryPotter! Hoor veel goede verhalen erover! Misschien aankomende week gaan we met mijn ouders. Dan issut salaris weer gestort :D

Mira, dat klinkt wel heeeel leuk zeg dat mysterie gedoe in CenterParcs! Ben erg benieuwd in welk park jullie terecht gaan komen! Grappig!

Wen, dinsdag je pretecho!!! :D:D Leukkkkk!!!!

Jannie, fijn dat het bij de vk weer allemaal goed was, kan je met een gerust hart op vakantie met het hele gezin! Succes met die laatste bloesjes!

Dees, wat vervelend dat je zo last hebt van je heupen. Zou het ffies in de gaten houden. Weet niet of als je dat eenmaal hebt, je dat blijft houden tijdens de zwangerschap? En anders, heel vervelend, maar een beetje gas terug.
    Lekkerrr naar Spanje!!! Geniet ervann!!!

MiniM, goed moment uitgekozen om de badkamer te laten doen. Ziet hij er idd mooi uit dalijk voor de foto's!! :D Ben benieuwd naar je vk-nieuws!

Nino wat balen dat je je zo slecht gaat voelen van die medicijnen!!!
    Super leuk dat mandje op je fiets voor je hondje!!! Wou dat ik ook met de mijne kon fietsen, maar dat is een mission impossible:(:p

Hier is het nog rustig. Voel wel weer steken in mn onderbuik en borsten en denk dat het anders is als vorige rondes, maar dat zeg k volgens mij elke keer en durf er niet meer op te hopen eigenlijk! Vandaag ook flink last van mn darmen en hele dag beetje misselijk, maar ook dat hebk al eerder gehad! Ik blijf nog even rustig zitten op de wachtbank!
    Wel hebben we eindelijk onze vakantie geboekt naar Turkije voor 8 dagen per 8 aug! Heerlijk luxe hotel met 4 sterren en All-in! Met een Turkijevakantie in het verschiet werden er hier een aantal meteen zwanger, dus ik geloof dat het geluk brengt :D:D!

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Kwiebje:
    Ik snap je echt volkomen., ik zit nu ook in ronde 7 en heb dit ook (gehad)., De ene dag wil ik alles erbij neergooien en de andere dag heb ik weer moed en hoop., het is zo gigantisch lastig.,!
    We zitten in t zelfde schuitje en hoop dat we ons daar een beetje aan kunnen vastklampen.,
    Ik moet wel zeggen dat mijn gesprek met de HA erg fijn was.,

@ Mira: Wat super leuk!! Geniet ervan als het zover is..,

@ Jannie: Wat super fijn.,! En dan ook nog bijna vakantie., heerlijk zeg!

@ Dees: Ik geef je groot gelijk., geniet van je vakantie meis!!

@ Strijk: Vrijwel niks tot niks., zo'n hekel aan!! En kan het ook niet., daarom geen droger kopen alles netjes uitgeklopt aan de lijn hangen en bloesjes goed uitkloppen en op hanger., en voila!! Echt een enkele keer dat ik mijn strijkplank moet opzoeken:D

@ Minim: Huisje kijken? Wat leuk! Vertel..,!!!

@ Respect: Hartstikke bedankt!! Hahahaha, we klussen wel vaker op de ochtend, maar dan is het vaak op zondag ofzo als je al een uurtje half wakker ligt te worden en weer wegdommeld., nu was het wel even anders., maar niet minder lekker!! Hihihihihi:D

@ Hier: Pfff steken in mijn linkerzij!! O o o ik hoop mijn ei!!
    (ik hoorde er een liedje bij., hoop jullie ook:p haha, klonk zo leuk in mijn hoofd:D)
    Verder niet veel nieuws eigenlijk..,

17. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Meiden bedankt voor jullie lieve woorden. Het gaat weer beter. Ik ga morgen lekker naar de kapper en daarna met een stel vriendinnen naar de bios. Gezellig. Ik heb trouwens vanmiddag een lekker broodje filet op!!! Mezelf even verwennen hoor..

Kirsten ik heb het er al eens keer met de ha over gehad toen we nog niet zo lang geleden bezig waren. Hij zei dat als het na een jaar niet lukt dat ze dan meestal pas stappen nemen. Ik durf nu niet terug te gaan. Misschien over een paar maanden.

Vakantie heerlijk! Ik hoef ook nog maar een dagje te werken. Veel plezier op vakantie allemaal.

Strijken ik ook een gruwelijke hekel aan. Mijn moeder komt af en toe helpen.

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hmmm, hoe doen jullie dat toch? hier nu nog 2 bloesjes, maar die komen morgen wel.. heb dan ook nog 2 draaien was, dus neem het dan gelijk mee.. is voor de vakantie alles weg.. kan ik na de vakantie opnieuw beginnen..

lekker vakantie naar turkije... klinkt heerlijk.. maar krijg manlief echt niet zover...

kirsten, ik hoop het ook voor je :D

kwiebje, geef je groot gelijk hoor... en trouwens.. de eerste 5 weken kan het totaal geen kwaad als je drinkt en rood vlees eet, je hebt dan nl geen bloedband oid...
    dikke knuf voor jou meis..

morgen lekker uitslapen en dan gaan pakken en poetsen :( maar kom ik wel in een schoon huisje thuis....

zo ook maar mijn mannetje weer eens verleiden ;)

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wil je man niet vliegen? Of is het Turkije opzich? Ik heb het er erg naar mijn zin gehad, 2 keer geweest., = 2 keer genoten!
    Afgelopen jaar 2 weken in Italie geweest, dat is ook zeker een aanrader!! Goed te doen met de auto en super vriendelijke mensen., vee lidls in de buurt dus daar de boodschapjes doen en lekker veel dingen bezichtingen en doen., Voor ons voor herhaling vatbaar, maar dit jaar helaas niet.

Net weer heerlijk gesport., bodypump, zo lekker he! Alleen als je zw bent mag het niet:S daar baal ik van., maar goed dan maar even tijdelijk wat anders doen..,
    Nou dames ik ga een lekkere douche nemen..,

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wil je man niet vliegen? Of is het Turkije opzich? Ik heb het er erg naar mijn zin gehad, 2 keer geweest., = 2 keer genoten!
    Afgelopen jaar 2 weken in Italie geweest, dat is ook zeker een aanrader!! Goed te doen met de auto en super vriendelijke mensen., vee lidls in de buurt dus daar de boodschapjes doen en lekker veel dingen bezichtingen en doen., Voor ons voor herhaling vatbaar, maar dit jaar helaas niet.

Net weer heerlijk gesport., bodypump, zo lekker he! Alleen als je zw bent mag het niet daar baal ik van., maar goed dan maar even tijdelijk wat anders doen..,
    Nou dames ik ga een lekkere douche nemen..,

Deel Deze Pagina