@skaya, hahaha ja idd, een reisje naar Turkije boeken heeft voor een paar hier aardig vruchtbaar uitgepakt.. @Dees, jij gaat morgen toch op vakantie toch? Veel plezier, lekker hoor! @kwiebje, fijn dat je een lekker verwendagje heb gehad. Heerlijk naar de kapper! @Jannie, alvast fijne vakantie meis! Geniet er lekker van. Er komt goed weer aan volgende week! @minim, hoe was het bij de vk? En hoe was de bezichtiging?
Ik ga zaterdag op vakantie. Vind het toch wel een beetje spannend. 3 weken weg terwijl ik nog in de eerste 12 weken zit. Maar ja niet te veel over na denken. Wij gaan naar zuid spanje. De zonnebrand factor 50+ is ingepakt. Nu aan het werk. Morgen om 9:30 vakantie. en dan zaterdag vertrekken.
Gewoon heerlijk genieten meis, ik zat de eerste weken ook in Turkije. Ik smeerde ook min. met een factor 30. Zat wel weinig in de zon omdat ik zo misselijk was. Maar was alsnog poepiebruin. Zwangerschapscadeautje, veel meer pigment hebben. Dus mega snel een kleurtje.. Moeten we je 3 wkn missen..
Goed insmeren en heerlijk genieten., ik kan me niks beters wensen om een paar weken van de 12weken zo door te brengen., ontspannen en genieten! Kan alleen maar goed zijn...,
Als het goed is hebben we internet. Weet alleen niet of ik dan op deze site kom. Als internet langzaam is heb ik daar soms last van.
Hoi meiden, Het spijt memaar ik ga even niet op alles reageren.heb zo'n volle drukke dag gehad, ben echt kei kapot... Maar een drukke leuke goede dag! Dus ff ego... Bij de verloskundige was alles goed! Hartje weer gehoord! Ook bloeddruk was goed. Gaf wel aan dat ik het nog steeds 'onzeker' vind omdat ik nog niks voel ofzo en nou mag ik over 3 weken terug ipv 4. Ook kan ik morgen bellen voor een afspraak voor de 20 weken echo! Huisje was ook leuk! We hoeven er maar weinig aan te doen! Willen morgen nog een keer kijken en ff bellen met onze hypotheker want er zijn veel geinteresseerden, dus moeten wel op korte termijn een beslissing nemen. Morgen vroeg op.. De tegelzetter komt (goed gepland nu we misshien wel gaan verhuizen) Morgen ga ik weer op iedereen reageren. Nu slapen! Welterusten!
Wat spannend zeg.,! Hier hebben we de afgelopen 6 maand ook giga veel in huis en tuin gespendeerd., maarja als er een droomhuisje op je pad komt is dat fantastisch toch.., Wij gaan vandaag ons bod uitbrengen!!!
Goedemorgen, Ja ik wil vandaag nog een keer gaan kijken en dan eventueel ook een bod doen Vk is heel aardig en snapt me goed, dus fijn dat ze daar op in speelt. Was wel weer heel fijn om het hartje even te horen! Zit alweer gewassen en gestreken op de bank (en dat op mn vrije dag) want de tegelzetter komt. Lekker in de zooi....
Minim als je je zo onzeker voelt waarom schaf je je dan geen angelsounds aan?? Kun je zelf naar het hartje luisteren wanneer jij dat wilt!
meiden, s6 met bieden op jullie droomhuizen! hier trouwens ook internet op de vakantie, maar gaan met mijn zusje en haar gezin, dus zal niet veel online zijn... over turkije, hij wil met de kids niet ver weg.. ik wil volgend jaar graag naar noord italië, maar dat ziet tie niet zitten.. maar ik ben eigenlijk een beetje klaar met terschelling.. erg moooi, maar gaan er al jaren heen en vaak zelfs 2x per jaar (gaan vaak ook een weekendje samen). dus voor volgend jaar een vacansolei gids bestellen en kijken wat voor tenten ze in nederland hebben.. en ik blijf gewoon doorzeuren voor noord-italië. wil graag naar continental-lido camping.. zijn we al eerder geweest en die omgeving is zo mooi en de camping kindvriendelijk! en dan in een stacaravan..met airco!! in nederland zou het een tent met verwarming worden
die heb ik gehad met jelle, vond het erg fijn.. via marktplaats makkelijk 2de hands aan te schaffen en weer door te verkopen voor dezelfde prijs maar bij twijfel altijd de vk bellen (niet aan de hand van je geluid, maar altijd je gevoel volgen) mijn vk is er trouwens geen voorstander van..
Ja ik heb daar ook over nagedacht, maar lees voors en tegens. Had het met de verloskundige overlegd en zij is er ook geen voorstander van. Ik heb maar besloten om dat niet te doen en gewoon een keer extra op controle te gaan. Weet ook eigenlijk wel dat het goed zit maar zou gewoon graag elke dag die bevestiging hebben
Ik wil volgend jaar ook graag naar italie. Heb een mooie camping gezien, aan het water, stacaravans, heel kindvriendelijk. Ik wil nog liever niet vliegen met zoonlief en de baby.
Ik kan em lenen van een vriendin dus twijfel er niet over. Weet de voors en tegens maar wil em graag hebben
@minim, voel je je ook onzeker omdate je de baby nog niet voelt? en spannend een bod uitbrengen, jij ook kirsten. Leuk hoor! En Minim, had je de nieuwe AH al gezien, ik heb de hele dag lopen plakken!! Ik twijfel ook over de angelsound. Denk dat ik het toch maar niet doe, bang dat ik in de stress schiet als ik het hartje niet te pakken krijg.
Nou, als ik zwanger ben...dan wil ik die angelsound echt wel hebben! je weet op voorhand toch dat je soms het hartje van de baby niet te pakken krijgt? Waarom ga je dan in de stress schieten? Maar het lijkt me zooooo mooi om af en toe een geluidje van frummel op te vangen En lijkt me ook leuk voor manlief... zwijmel zwijmel...zie ons al samen op de bank zitten 's avonds, luisterend naar frummels kleine hartje... zucht... dus als één van jullie besluit om em toch te kopen, dan ben ik misschien bereid om em tegen een vriendelijk prijsje over te nemen Ik moet toch nog even wachten Hier: geen nieuws...ongi continues...
Ik zou denk ik ook best wel graag iedere dag bevestiging krijgen over hoe het met het hartje van de kleine gaat, maar ook ik zou in de stress schieten als ik het hartje eens niet kan vinden. Ik zou het niet doen, maar er zijn mensen die daardoor minder stress hebben, dus het blijft een persoonlijke keuze Ik hoop dat iedereen die aan het kijken is voor een droomhuis het huis kan vinden en kan aanschaffen, hopelijk werken de hypotheekverstrekkers mee Huizen, ja... Genoeg moois gezien, maar nog geen salaris om het van te betalen. Komende woensdag heb ik eindgesprek over mijn stage met mijn stagementor die mij begeleid heeft tijdens mijn 2 weken spoedstage. Daarna gaan we praten over werken voor dat bedrijf, dus naar alle waarschijnlijkheid kan ik bij stage blijven en in Brabant (Den Bosch/Tilburg/Eindhoven/Breda/Oosterhout) blijven werken Helaas alleen in de avond werken, dus ook nog iets parttime voor overdag zoeken Mss maar even terug naar werken in de Thuiszorg... Vanavond waarschijnlijk naar Harry Potter, dan hebben we ze allemaal gezien Manneke heeft er super veel zin in en ik (geen idee waarom) niet echt, maar ga gewoon mee. Sinds een paar dagen een goed gevoel over deze ronde. Ik weet niet waarom, maar ik voel me rustig en de gedachte 'Doe maar rustig, het komt eraan!' gaat door mijn hoofd. Dus we klussen er lekker op los om te zorgen dat er altijd iets klaar ligt. Nu nog hopen dat ik mijn ei kan vinden en dat we genoeg geklust hebben. Mss is het doordat we een afspraak bij de GYN hebben of mijn onderbewuste die me duidelijk probeert te maken dat het echt de goede kant op gaat, maar dat zien we vanzelf wel. Ook de pendels gaan de goede kant uit (3x juli zwanger worden waarvan 1 met positieve test in aug en daarna nog 1 positieve test in aug ). Hopelijk hebben ze gelijk